پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Eternals

دانلود فیلم Eternals 2021 با بازی آنجیلنا جولی

دنیای فیلم یکی از بخش‌های جذاب دنیای ماست که هر روز برای مخاطبان خود یک گزینه عالی در آستین دارد. فیلم Eternals 2021 به کارگردانی کلویی ژائو یکی از جذاب ترین فیلم هایی است که در ژانر اکشن در سال اخیر ساخته شده و توانسته است بهترین امتیاز را برای خود به ارمغان آورد. از همان ابتدا که تریلر این فیلم پخش شد، آن قدر تماشای آن زیاد بود که توانست رکورد بشکند. شاید بازی آنجلینا جولی و داستان جذاب این فیلم باعث شده تا مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب کند. به علاوه این فیلم مارول توانسته است رضایت بالایی را در بین مخاطبان خود ایجاد کند و به خوبی همان چیزی را که از آن انتظار می رفت از خود نشان دهد.

عوامل و رویدادهای سریال Eternals 2021

فیلم جاودانگان در ژانر اکشن، ماجراجویی و درام طراحی شده است. فیلم با کارگردان کلویی ژائو است که جزو بهترین کارگردانانی است که می توانید در دنیای فیلم و سریال ببینید.

این کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم نامه نویس یک هنرمند چینی است که در سال ۲۰۰۸ میلادی تاکنون فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرده است. او برای فیلم عشایر در سال ۲۰۲۱ برنده جایزه اسکار بهترین کارگردانی شد و همین امر سبب شد تا جزو یکی از بهترین کارگردانان معروف شود. کلویی ژائو، فیلم هایی مانند سرزمین خانه به دوش ها، جاودانگان، سوارکار و ... را در کارنامه خود دارد و سبک کارگردانی مشخص و بسیار جذابی را در فیلم های خود به کار می گیرد. در این فیلم سعی شده است تا حتی صحنه ها نیز واقعی باشند. به همین علت کارگردان به جای استفاده از صحنه های غیر واقعی، فیلم برداری را در مکان های باز و واقعی انجام داده و همین امر نیز به جذب مخاطب بیشتر کمک کرده است. از طرفی فیلم بردار همیشگی این کارگردان یعنی جوشوا جیمز ریچاردز هم در این فیلم فعالیت داشته و سبب شده تا کارگردان بتواند همان چیزی را که مدنظر خود است به نمایش بگذارد.

 نکته جالب تر در فیلم، بازی ستاره هالیوود، آنجلینا جولی است که باعث شده تا فیلم بتواند خود را در دل مخاطب جای دهد. شاید بد نباشد بدانید که موسیقی فیلم نیز بر عهده یک هنرمند ایرانی - آلمانی به نام رامین جوادی است.

 با دانلود فیلم Eternals 2021 می توانید از یک فیلم مارول عالی لذت ببرید. اما داستان فیلم از چه قرار است؟

داستان فیلم جذاب اترنالز 2021

 

داستان فیلم نیز به نوبه خود جذابیت خاصی دارد. در این فیلم، حماسه جاویدان که نژادی از موجودات جاودانه است بر روی زمین زندگی می کنند. در این فیلم تخیلی تاریخ و تمدن های آن ها شکل گرفته است؛ اما اتفاقاتی فراتر از حالت طبیعی در شرف وقوع است ...

 با دانلود فیلم  Eternals 2021 این فیلم جذاب را که توسط مارول استودیوز تولید شده است به تماشا بنشینید.

 تماشای رایگان فیلم Eternals 2021 با زیرنویس فارسی

  فیلم Eternals  دارای عوامل و بازیگران مطرحی در سینمای جهان است که نظرتان را به خود جلب می کند. دانلود فیلم Eternals  با زیرنویس فارسی برای کسانی که ترجیح می‌دهند، فیلم‌ها را در همان ابتدا و هنگامی که هنوز جذابیت بالایی دارد، به تماشا بنشینند، آماده شده است. تماشای آنلاین فیلم Eternals  با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلفی آماده شده است. از این رو می توانید تماشای رایگان فیلم Eternals  با زیرنویس فارسی را برای یک روز تعطیل خود انتخاب کنید و از دیدن این فیلم اکشن و جذاب با صحنه های کاملاً واقعی آن لذت ببرید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

جاودانگان

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری