پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم French Exit

فیلم خروج فرانسوی کمدی جذاب و دلنشین

هر سلیقه ای که داشته باشید، گاهی اوقات سراغ دانلود فیلم کمدی می روید! این فیلم ها همیشه جذابیت خود را دارند. فیلم French Exit 2020 به کارگردانی ازازیل جیکوبز یکی از فیلم های کمدی سیاه است که مخاطبان ویژه خود را دارد و امتیازات بالایی را پس از انتشار به دست آورده است. تماشای آنلاین این فیلم جذاب را برای روزهای تعطیل و اوقات فراغت تان به شما توصیه می کنیم تا از صحنه های جذاب و پر از خنده آن لذت ببرید. 

 

عوامل و رویدادهای فیلم French Exit 2020

 فیلم خروج فرانسوی محصول شرکت "سونی پیکچرز" است. این فیلم بر اساس فیلمنامه "پاتریک دوویت" طراحی شده است.  فیلم با بازی "میشل فایفر" در نقش" فرانسیس" و "لوکاس هجز" در نقش "مالکوم پرایس" و هنرمندان به نام دیگر، جریان جذاب را رقم می زند. فیلمنامه به خوبی طراحی شده است و بازیگران نیز با هنرمندی خود بر زیبایی نقش ها افزوده اند. از این رو یک کمدی سیاه و پرمحتوا ایجاد شده است که مانند بسیاری از فیلم های طنز، فقط قصد خنداندن مخاطب را ندارد. این فیلم از رمان "کمیک"  اقتباس گرفته شده است و جزو آثار هنری کم نقص در حال حاضر است. آیا می توان در کنار تفاوت هایی که بین انسان ها وجود دارد، با هم تعاملی دوستانه داشت؟!

ژانر: کمدی، درام

محصول: آمریکا و انگلستان

کارگردان: Azazel Jacobs

بازیگران: Michelle Pfeiffer, Lucas Hedges, Tracy Letts, Valerie Mahaffey

سال انتشار: 2020

 

نقد و خلاصه داستان فیلم خروج فرانسوی

در این فیلم، هجز و فایفر به عنوان پسر و مادری ثروتمند ایفای نقش می کنند. مالکوم و فرانسیس و گربه آن ها لحظات جذابی را با هم رقم می زنند. مرگ پدر خانواده جنجال به پا می کند و سبب می شود تا این خانواده ثروتمند، برای رفتن به آپارتمانی خالی از سکنه، از نیویورک به پاریس سفر کنند. داستان فیلم French Exit وقایع این سفر و مهاجرت خانواده را در خانه جدیدشان به نمایش می گذارد. اتفاقاتی که در خلال فیلم بروز می کند، هر لحظه مخاطب را غافلگیر می کند. به خصوص بازی زیبای فایفر و هجز که واکنش های بی نظیری نسبت به این وقایع نشان می دهند...

تماشای آنلاین فیلم French Exit به مخاطب اجازه می دهد تا برای لحظاتی هم که شده از دنیای جدی خود بیرون رفته و متوجه این موضوع شود که در خلال سختی ها نیز می توان روزگار را به شادی گذراند. 

به خصوص روابط عمیقی که بین افراد متفاوت قابل شکل گرفتن است، در دنیای پر از تناقص امروز به مخاطب کمک می کند. از این رو فیلم خروج فرانسوی از نظر منتقدان فیلم توانسته است امتیاز بالایی کسب کند.

 

دانلود فیلم French Exit با ترجمه زیرنویس

برای تماشای این فیلم جذاب و جدید، می توانید با دانلود فیلم با کیفیت های مختلف از سایت ساعتی را به خوشی بگذارنید. 

درام کمدی همیشه مد نظر افراد زیادی بوده است و دانلود فیلم French Exit  با ترجمه زیرنویس می تواند برای این گروه وسیع از مخاطبان، لحظاتی غافلگیر کننده ایجاد کند. البته شخصیت های داستان وضعیت نابسامان خود را درک می کنند. با این حال به زندگی عادی خود ادامه داده و آن را با درونمایه ای طنز می آمیزند. چیزی که جای خالی آن در زندگی بسیاری از افراد جامعه امروز حس می شود. 

دانلود فیلم French Exit با ترجمه زیرنویس آماده شده است تا همزمان با سایر مخاطبان این فیلم ها از سراسر دنیا، آن را به تماشا بنشینید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

خروج فرانسوی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری