پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال The Shrink Next Door

سریال کمدی The Shrink Next Door با زیرنویس فارسی

برخی از سریال ها را بارها می توانید تماشا کنید؛ زیرا آنقدر جذاب و شیرین هستند که احساس دل زدگی از آن ها نخواهید داشت. سریال کمدی The Shrink Next Door یکی از همین سریال های دوست داشتنی است که با نام سریال همسایه روانپزشک شناخته می شود. در این سریال با روانپزشک آشنا می شوید که زندگی او پر از هیجان است. اگر شما هم دوست دارید همراه ما باشید و از تماشای آنلاین فیلم همسایه روانپزشک  لذت ببرید، بهتر است ابتدا اطلاعاتی در مورد این سریال داشته باشید.

عوامل و رویدادهای سریال The Shrink Next Door

سریال همسایه روانپزشک ، محصول 2021 آمریکا است که تریلرهای هیجان انگیز و جذابی را از خود بیرون داده است. افرادی که مدت زمان زیادی فیلم و سریال تماشا می کنند، می توانند با دیدن تریلرها تشخیص دهند که چه فیلمی برای پر کردن اوقات فراغت مناسب است. فیلم The Shrink Next Door توسط نوازنده و کارگردان معروف آمریکایی به نام جسی پرتز (Jesse Peretz)  ساخته شده است. او جایزه بهترین کارگردانی موزیک ویدئو را هم دریافت کرده است. این کارگردان فیلم هایی مانند اکس، برادر ابله ما و جولیت برهنه را هم در کارنامه خود دارد. با توجه به فعالیت های قبلی او می توان انتظار داشت که سریال در کوچک بعدی هم پرمخاطب ظاهر شود. این سریال در ژانر کمدی و درام ساخته شده است. 

در سریال The Shrink Next Door 2021 بازیگران مطرحی مانند Paul Rudd، Casey Wilson، Will Ferrell و ... ایفای نقش می کنند که با حساسیت و منطبق با نقش خود انتخاب شده اند. 

آنچه در داستان سریال همسایه روانپزشک می بینید

داستان این سریال جذاب هم مزید بر علت شده است تا بتوان آن را جزو بهترین سریال های سال دانست. روانپزشکان ممکن است افراد عجیب و غریب با رفتارهای خاص را در طی زمان کاری خود ببینند. در این فیلم هم داستان روانپزشکی را روایت می کند که روابطی عجیب با بیمار دیرینه خود دارد ... برای تماشای آنلاین سریال The Shrink Next Door 2021 همراه ما باشید. 

دانلود سریال The Shrink Next Door 2021 با زیرنویس فارسی

یکی از جذاب ترین سریال هایی که می توانید در بین فیلم و سریال های سال ببینید. فصل اول سریال همسایه روانپزشک است. این سریال پرهیجان را می توانید در همان ابتدای انتشار مشاهده کنید. دانلود سریال در کوچک بعدی با زیرنویس فارسی برای شما مهیا شده است تا از ماراتون دانلود آن عقب نمانید. تماشای آنلاین سریال The Shrink Next Door 2021 با زیرنویس فارسی شما را به یک سریال جذاب و دلنشین دعوت می کند. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

همسایه روانپزشک

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری