پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Loki

دانلود سریال Loki 2021 با داستانی جذاب و پرطرفدار

سریال لوکی سومین سریال از سریال‌ های سینمایی مارول است که از همان ابتدا جذاب و پرطرفدار ظاهر شد. این سریال برای سرویس استریم دیزنی پلاس تولید شده و توانست طرفداران دنیای سینمای مارول را به خود جذب کند. دانلود فیلم سریال لوکی 2021 که اخیراً قسمت های ابتدایی آن شروع به پخش کرده اند یک روز هیجان انگیز را برای شما رقم می زند. به خصوص اگر فیلم "Avengers: Endgame" را هم دیده باشید که قطعاً تماشای آنلاین فیلم را نمی توانید از دست بدهید. داستان جذاب، هنرپیشه های مشهور و کارگردانی بی نظیر این اثر همگی مزید بر علت شده اند تا طرفداران و منتقدان دنیای فیلم و سریال امتیاز بالایی به سریال Loki 2021 بدهند.

 

رویدادها و دست اندرکاران سریال Loki 

این طرح توسط سینمای مارول و به کارگردانی David E. Kelley ساخته شده است. در این سریال جذاب، ادامه اتفاقاتی که در فیلم "Avengers: Endgame"  است را به تماشا می نشینید. در این فیلم ای در برج اونجرز لوکی به همراه تسراکت فرار کرد و حال دارد انتظاراتی را که از زندگی خود داشته است، برآورده می کند. لوکی با بازی تام هیدلستون بازی بسیار درخشان و جذابی را در نقش خدای شرارت هنرنمایی کرده است. البته لوکی همیشه هم شرارت را در دل خود ندارد در جاهایی از داستان واقعیت خودش را قبول می‌کند و بخش‌های مغرور، لجباز، ماجراجو و غیره را نیز می توانید از او ببینید. دیالوگ های جذابی که لوکی در این سریال از خود نشان می دهد، نشانگر فیلمنامه خوب مایکل والدرون نویسنده فیلم هایی ماندگار مانند جنگ ستارگان، دکتر استرنج 2 و ... است. هرچند تمرکز سریال بیشتر بر روی شخصیت لوکی است؛ اما نقش مقابل او هم به خوبی انتخاب شده است. مربیوس با بازی اوون ویلسون نیز از بازیگران اصلی سریال است. نقش آفرینی هنرمندانه این بازیگر نشان می دهد که او یکی از بهترین انتخاب های ممکن مقابل این شخصیت است که نشان از انتخاب هوشمندانه بازیگر در این سریال دارد. 

 

خلاصه داستان سریال Loki 

داستان سریال لوکی در ادامه اتفاقات فیلم "Avengers: Endgame" نوشته شده است. لوکی که توسط سازمان تی وی دستگیر شده است برای مدیریت بحرانی که در حال حاضر وجود دارد، مورد نیاز است. چرا که تنها کسی است که می تواند به هم ریخته ریختگی بازه‌ های زمانی ایجاد شده را اصلاح کند.

 

دانلود سریال Loki با ترجمه زیرنویس

داستان جذاب فیلم پیش زمینه این سریال باعث شد تا از همان ابتدا سریال لوکی با مخاطبان زیادی همراه شود و دانلود سریال Loki  از همان روزهای اول بسیار زیاد باشد. 

اگر طرفدار فیلم های ماجراجویی، اکشن و فانتزی هستید دانلود سریال لوکی محصول آمریکا یکی از بهترین انتخاب ‌هایی است که می توانید داشته باشید. با دانلود سریال لوکی با ترجمه زیر نویس از داستان جذاب و پرطرفدار این سریال لذت ببرید.

 سریال Loki 2021 با کیفیت های مختلفی ارائه شده است تا هر کاربری بتواند با توجه به نیاز خود دانلود سریال را با کیفیت مناسب انجام دهد.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

لوکی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری