پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Fear Street Part 1: 1994

تماشای آنلاین fear street 2021 با زیرنویس فارسی

 فیلم های ترسناک مخاطبانی دارند که همیشه به پای آنها می مانند. اگر یک بار فیلم ترسناک را ببینید و بتوانید از آن لذت ببرید، احتمالاً به یک بخش از اوقات فراغت زندگی تان تبدیل می‌شود و ترجیح می‌دهید اوقات فراغت خود را با این فیلم‌ها پر کنید. دانلود فیلم خیابان ترس 2021 را به کسانی که عاشق این نوع فیلم ها هستند توصیه می‌کنیم، تا این فیلم را برای داشتن یک روز خوب به تماشا بنشینند. تماشای آنلاین فیلم fear street 2021 باعث می شود تا مثل همیشه از دیدن فیلم های جذاب روز دنیا لذت ببرید.

عوامل و دست اندرکاران فیلم fear street

فیلم fear street برگرفته از سری کتاب‌های خیابان ترس است که در رده سنی نوجوان منتشر شده بود. اما با توجه به گفته کارگردان آن، فیلم برای درجه سنی بزرگسال تولید شده است و کارگردان این فیلم آن را برای بالای ۱۳ سال توصیه می کند. فیلم در ژانر ترسناک و رازآلود در سه قسمت تولید شده است که هر قسمتی از آن، موضوع مربوط به خود را دارد. فیلم fear street 2021 به کارگردانی  Leigh Janiak، کارگردان تازه کار و جوان آمریکایی تولید شده است. البته این کارگردان در کارنامه خود فیلم های موفقی مانند ماه عسل را هم دارد. جذابیت داستان خیابان ترس مثال زدنی است و با پردازش به بخش‌های مختلف آن توسط نویسنده و آب و تاب دادن داستان جذابیت آن بیشتر هم شده است. همینطور بازیگرانی نام آور و محبوب مانند Gillian Jacobs, Ashley Zukerman, Kiana Madeira در این فیلم ایفای نقش می کنند که باعث شده تا ‌فیلم زیادی منتظر شروع پخش و دانلود فیلم fear street 2021 باشند.

داستان فیلم خیابان ترس در چه زمینه ای است؟

آنچه باعث شده است تا تماشای و دانلود فیلم با استقبال زیادی مواجه شود و افراد زیادی منتظر پخش آن باشند، داستان جذاب فیلم است. حتی کتاب خیابان ترس نیز فروش زیادی را به خود اختصاص داده بود؛ اما داستان از چه قرار است؟

تعدادی از دوستان نوجوان با فردی جانی به صورت تصادفی روبرو می شوند که مجموعه ای از قتل ‌های زنجیره‌ ای و وحشیانه را در شهر انجام می‌دهد و بیش از ۳۰۰ سال است که این جنایت ها سایه شومی بر شهر دارد. آیا این نوجوانان از دست شرارت‌های این فرد در امان می مانند؟

تماشای آنلاین فیلم fear street 2021 با زیرنویس فارسی

 دانلود فیلم fear street 2021 با زیرنویس فارسی شما را به عمق ترس و وحشت می برد؛ ترسی لذت بخش که در فیلم‌های زیادی نمی توانید آن را ببینید. داستان جذاب فیلم باعث می‌شود تا در عین حال که صحنه‌های وحشتناکی را می بینید از دیدن آنها به وجد آیید .دانلود فیلم fear street 2021 با زیرنویس فارسی برای دوست داران این ژانر در کیفیت های مختلفی آماده شده است تا از این محصول جدید کارگردان خوش سابقه آمریکایی لذت ببرید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

خیابان ترس

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری