پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Let Us In

تماشای آنلاین فیلم Let Us In 2021 همزمان با انتشار جهانی آن

هرچند دانلود فیلم Let Us In 2021 هنوز شروع نشده است و برای تماشای آنلاین فیلم  باید منتظر بمانید؛ اما تریلر های پخش شده از این فیلم نشان می‌دهد که با فیلمی جذاب و دوست داشتنی سر و کار داریم. به همین دلیل مخاطبان زیادی پیگیر اخبار مربوط به این فیلم هستند. مانند بسیاری از کاربران در سراسر دنیا، شما هم می‌توانید به زودی تماشای آنلاین فیلم بگذار وارد شویم را شاهد باشید. این فیلم علمی - تخیلی و خانوادگی، دنیای نوجوانانه تعدادی از دختران را نشان می دهد که کنجکاوی آنها باعث شد تا خود را در فراز و نشیب هایی قرار دهند.

 عوامل و رویدادهای فیلم Let Us In 2021

 اجازه دهید ما وارد شویم، توسط کمپانی Samuel Goldwyn Films ساخته شده است و کریگ ماس نویسنده، کارگردان و بازیگر آمریکایی نیز ساخت فیلم را بر عهده دارد. این کارگردان که به ساخت فیلم های کمدی و اکشن مشهور است، فیلم های زیادی مانند کله خراب را در کارنامه خود دارد. این بار نیز در این فیلم به نویسندگی Joe Callero, Craig Moss  در کنار ستارگانی مانند Tobin Bell, Lauren Stamile و ... توانسته است کارگردانی فیلم را به نحو احسن به اتمام برساند.

داستان کاملا پر از هیجان است و قطعا می تواند مخاطبان خود را راضی نگه دارد. هم داستان و هم بازیگران و عوامل فیلم به نوبه خود جزو بهترین ها در حوزه فیلم و سریال هستند. این فیلم که در ژانر خانوادگی،‌ علمی تخیلی و تا حدی اکشن طراحی شده است،‌ مناسب سنین پایین زیر نظر والدین هم هست.

 

داستان فیلم Let Us In 2021 از چه قرار است؟

 آنچه که در این داستان به چشم می‌خورد، تماشای فیلمی با ژانر علمی، تخیلی و مهیج خانوادگی است. داستان حول محور یک دختر ۱۲ ساله و دوستش می گردد که در دنیای کنجکاو خویش سعی می‌کنند به دلیل مرموز ناپدید شدن چیزهایی در این دنیا واقف شوند؛ اما کودکان سیاه چشمی نیز به دنبال این دو دختر هستند...

تریلرهایی که از این فیلم پخش شده است،‌ همگی جذاب بوده اند. به گونه ای که مخاطبان زیادی را منتظر انتشار نگه داشته اند. اگر شما هم می خواهید این فیلم جذاب را جزو اولین نفرهایی باشید که تماشا می کنید، منتظر لینک دانلود فیلم Let Us In 2021 با زیرنویس فارسی باشید. 

 

دانلود فیلم Let Us In 2021 با زیرنویس فارسی

 برای کسانی که دوست دارند جدیدترین فیلم های روز دنیا را خیلی سریع تماشا کنند و با دنیای فیلم و سریال همراه شوند، دانلود فیلم زیبا و جذاب Let Us In 2021 با زیرنویس فارسی آماده شده است تا از آن استفاده کند. دانلود فیلم Let Us In 2021 با کیفیت های مختلفی بر روی سایت قرار می گیرد تا از هر دستگاهی بتوان آن را مشاهده کرد. تماشای آنلاین فیلم Let Us In 2021  با ژانر رمزآلود، معمایی و خانوادگی لحظات خوشی را برایتان به ارمغان می آورد.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

بگذار وارد شویم

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری