پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Limbo

فیلم درام Limbo  دغدغه هایی غریب و اسفناک

تماشای آنلاین فیلم Limbo 2020 شما را با مسائلی آشنا می کند که ممکن است هیچ گاه در زندگی خود آن را تجربه نکنید. داستان جنگ در کشورهایی که این معضل جزئی از زندگی آن ها شده است. انسان هایی که زندگی عادی را فراموش کرده اند و امیدی برای رسیدن به آرزوهایشان ندارند. فیلم برزخ همین مضمون را برای جنگ زدگان سوریه بررسی می کند. البته داستان فیلم در مورد پسری است که به دنبال آرزوهای خود روانه کشورهای دیگر می شود. البته با دانلود فیلم Limbo با صحنه های اکشن جنگ سروکار ندارید. جذابیت فیلم به مسیری است که این پسر سوری برای رسیدن به آرزوهای خود طی می کند. آیا او موفق می شود به هدف پر از چالش خود برسد؟

 

عوامل و رویدادهای فیلم Limbo 2020

فیلم بزرخ، در ژانر درام ساخته شده است. کارگردان این فیلم جذاب، بن شروک، کارگردان آمریکایی است که به علت سبک منحصر به فردی که دارد، شناخته می شود. آثار این کارگردان معروف، از نظر بصری بسیار چشم گیر است. وی در فیلم Limbo 2020 هم بسیار عالی عمل کرده است. به گونه ای که مخاطب را لحظه به لحظه با خود همراه می کند. صحنه های جذاب فیلم، به گونه ای طراحی شده است که بیینده منتظر و مشتاق دیدن فیلم را ادامه می دهد و به هیچ عنوان از آن دلزده نخواهد شد. تصویرسازی فیلم به خوبی صورت گرفته است و احساسات بازیگران را می توان در آن حس کرد. 

فیلم Limbo ساخت کشور آمریکا است و ستارگانی مانند Sidse، Babett KnudsenKenneth و ... در این فیلم ایفای نقش می کنند. 

 

داستان فیلم برزخ 2020

در این فیلم که تجربه پناهجویان را به نمایش می گذارد. این فیلم تعمق برانگیز داستان یک پسر سوری را دنبال می کند که در حالت آوارگی خود سعی می کند تا در کشور اسکاتلند پناهنده شود. او اجباری را بر سر راه خود می بیند که دیگر اجازه تصمیم گیری صحیح را به او نمی دهد. حتی اگر پشیمان شود دیگر نمی تواند به سوریه بازگردد. 

عمر با بازی زیبای امیر المصری منتظر خبر پناهندگی خود است. البته خانواده او هم گاهی در داستان فیلم می گنجند و می توان دغدغه ها و نگرانی آن ها را هم حس کرد. برادر عمر سبک زندگی بسیار متفاوتی نسبت به او دارد؛ با این حال نگران و پیگیر برای مشکلات عمر است. در کنار عمر پناهجویان دیگری از سایر کشورها هم هستند که مشکلات آن ها هم دیدنی است. 

دانلود فیلم Limbo نه تنها باعث می شود تا فیلم روز و جذابی را ببینید،‌ بلکه با مشکلات خانواده های پر از تنش و خفقان جنگ هم بیشتر آشنا می شوید. 

 

دانلود فیلم Limbo با زیرنویس فارسی

اکثر کاربران ایرانی که علاقه مند به فیلم های روز دنیا هستند، ترجیح می دهند فیلم های آمریکایی را به تماشا بنشینند. این فیلم ها واقعا هنرمندانه ساخته شده اند و دیدن آن ها خالی از لطف نیست. دانلود فیلم Limbo با زیرنویس فارسی با کیفیت های مختلفی امکان پذیر است. بدین صورت می توانید در اسرع وقت آن را از روی سایت دانلود کرده و تماشا کنید. تماشای آنلاین فیلم برزخ با زیرنویس فارسی برای کسانی که عاشق فیلم های درام هستند یک انتخاب عالی است تا این فیلم جذاب و پرمخاطب را ببینند.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

برزخ

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری