پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Drive My Car

حضور در دل داستان دو هنرمند با دانلود فیلم Drive My Car 2021

داستان های زندگی همیشه آن گونه که تصور می کنیم، پیش نمی روند و همین روند هم باعث شکل گرفتن فیلم هایی با داستان های جذاب و هیجان انگیز می شود. فیلم  Drive My Car 2021 یکی از فیلم های جذابی است که زندگی دو هنرمند را به نمایش می گذارد. اتفاقاتی ناگهانی خوشبختی و لحظات آرام آن ها را دستخوش تغییراتی شگرف قرار می دهد. آیا این زوج می توانند از پس این اتفاقات برآیند؟ با تماشای آنلاین فیلم ماشین مرا بران شما هم لحظات حساس این داستان را می بینید و از تماشای یک فیلم جذاب لذت می برید. برای این که اطلاعات بیشتری در مورد فیلم ماشین من را بران داشته باشید، با ما همراه شوید.

عوامل و رویدادهای فیلم Drive My Car 2021

تریلرهایی که از این فیلم پخش شد، جذابیت آن را به مخاطبان نشان داد. این فیلم در ژانر درام ساخته شده است و محصول 2021 کشور ژاپن است. در این فیلم هنرنمایی بازیگران مطرحی از سینمای ژاپن مانند هیدتوشی نیشی جیما، توکو میورا، ریکا کیریشیما و ... را می بینید که همگی از ستارگان ژاپنی در عرصه سینما هستند. کارگردان فیلم ماشین مرا بران نیز ریوسوکی هاماگوچی  (Ryusuke Hamaguchi) است. این کارگردان ژاپنی توانسته است در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم کن برنده جایزه بهترین فیلمنامه برای فیم ماشین مرا بران در بخش اصلی شود. همین عامل نیز سبب شد تا مخاطبان بیشتری در انتظار پخش این فیلم باشند. هاماگوچی در کارنامه خود فیلم های دیگری مانند چرخ بخت و فانتزی، آساکو ۱ و ۲ و ... را دارد که همگی نشان از حرفه ای بودن وی دارند. 

برای تماشای این فیلم نیز می توانید از لینک دانلود Drive My Car 2021 بهره ببرید و یک روز خسته کننده را به روزی پر از هیجان تبدیل کنید.

خلاصه ای از آنچه در Drive My Car 2021 می بینید!

این فیلم داستانی جذاب دارد که لحظه ای از آن را نمی توانید حدس بزنید. فیلمی که بارها و بارها می توانید آن را ببینید و هر بار هم از دیدن آن لذت ببرید. اما داستان از چه قرار است؟

این فیلم داستان یک مرد هنرمند را روایت می کند که در زمینه بازیگری و کارگردانی صحنه فعالیت می کند. او با یک زن نمایشنامه نویس ازدواج می کند و زندگی عاشقانه ای را شروع می کند. یک روز بدون هیچ علتی، همسر این مرد ناپدید می شود و او می کوشد تا راز و رمزهای این داستان را پیدا کند ...

دانلود فیلم Drive My Car 2021 با زیرنویس فارسی

حال که دسترسی به شبکه های جهانی فیلم و سریال برای ما چندان راحت نیست و از طرفی دیدن فیلم های زبان اصلی نیز مشکلات خاص خود را دارد، نباید از دیدن فیلم های جذاب روز دنیا عقب بمانیم. این فیلم ها اکثر اتفاقات روز را هم در دل خود دارند. دانلود فیلم ماشین مرا بران با زیرنویس فارسی امکان مشاهده یکی از جذابترین فیلم های جدید را به شما می دهد. می توانید با تماشای آنلاین فیلم Drive My Car 2021 با زیرنویس فارسی مهمان داستان جذاب این فیلم شوید. لینک دانلود فیلم Drive My Car 2021 با کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است.

همچنین ببینید

HD
 golhaye davodi  گل هاي داوودي

گل های داوودی

imdb0

ژانر : ایرانی

سال تولید : 1984

کشور سازنده : ایران

خلاصه داستان: عباس صفاری، در جریان بروز مشاجره با دوست خود باعث مرگ ناگهانی وی شده و به ۲۵ سال حبس محکوم می‌شود. با سپری شدن ۲۰ ساله محکومیت و عفو ۵ سال آخر، قرار آزادی عباس صادر می‌گردد. اما روز موعود در شرایطی که همگان منتظر آزادی عباس هستند استوار هدایت خبر مرگ ناگهانی عباس را به همسرش، عصمت، می‌دهد. اما عصمت از گفتن حقیقت به فرزند نابینای خود، جواد که در آستانه برگزاری مراسم ازدواجش قرار دارد خودداری می‌کند. استوار هدایت که قبل از عزیمت به سفر عصمت را در جریان واقعیت کشته شدن عباس به دست یکی از مأمورین زندان قرار داده بود با تقاضای وی مبنی بر معرفی خود به عنوان پدر جواد و حضور در مراسم عروسی او مواجه می‌شود. جواد که به‌طور ناگهانی در جریان مکالمه استوار و مادرش قرار می‌گیرد خانه را ترک کرده و از حضور در مراسم خودداری می‌کند. اما سرانجام توسط همسرش مریم متقاعد شده و با واقعیت مرگ پدرش کنار می آید.

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

ماشین مرا بران

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری