پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم CODA

تماشای آنلاین فیلم CODA شنونده ای در بین ناشنوایان

اگر طرفدار فیلم های درام هستید، فیلم CODA 2021  بسیار تماشایی و بی نظیر است. این فیلم شما را به دنیای عجیب و غریبی می برد. دنیای که ماورایی نیست؛ ولی تجربه آن چندان هم راحت نخواهد بود. زندگی ناشنوایان و دختری که در بین پدر، مادر و برادر ناشنوای خود زندگی می کند. آیا این دختر کم سن و سل می تواند شرایط آنها را درک کند؟ در این فیلم می بینیم که مشکلات فرای از ناشنوایی خانواده هستند. دانلود فیلم CODA 2021 برای دیدن چالش هایی که این دختر دارد، می تواند ساعاتی شما را به خود مشغول کند و تقابل بین احساسات و عواطف را با دنیای تعهد در هم می آمیزد.

عوامل و دست اندر کاران فیلم CODA 

 این فیلم به کارگردانی و نویسندگی سیان هدر، کارگردان معروف آمریکایی است که جایزه انجمن نویسندگان آمریکا برای تلویزیون: نگارش بهترین سریال جدید را دریافت کرده است. این فیلم هم با دقت بالایی ساخته شده است. به گونه ای که بازیگران فیلم نیز از بازیگران ناشنوا انتخاب شده اند تا بتوانند به خوبی این نقش را بازی کنند. فیلم CODA با توجه به مفهومی که دارد، مخفف عبارت کودکان و بزرگسالان ناشنوا یا “Children Of Deaf Adults” است. در این فیلم بازیگرانی مانند Emilia Jones ,  Marlee Matlin , Troy Kotsur ایفای نقش می کنند.

 فیلم، زندگی ساده و معمولی یک خانواده را نشان می دهد؛ اما مسئله ای که خیلی به چشم می خورد، درک ناشنوایی خانواده نیست. بلکه عدم درک دو طرف از لحاظ روانشناختی که گاهی اوقات چالش های را در زندگی آنها ایجاد می کند، کمی سخت شده است.

این فیلم در ژانر موزیکال و درام ساخته شده است و جزو فیلم های پرمخاطب سال محسوب می شود دانلود فیلم CODA 2021 از همان ابتدایی که برای انتشار آماده شد، جستجوی زیادی در فضای مجازی داشت. همچنین تماشای آنلاین فیلم CODA  نشان دهنده پر مخاطب بودن آن است.

داستان فیلم CODA 2021 چه چیزی را روایت می کند؟

فیلم خانواده دختری را نشان می دهد که در کنار خانواده خود پدر، مادر و برادر بزرگ تر که ناشنوا هستند، کار تجارت ماهیگیری را انجام می دهد. آنها زندگی معمولی دارند و می توانند امرار معاش کنند. اما پس از مدتی شغل ماهیگیری خانواده تهدید می شود. روبی عاشق موسیقی است و احساس تعهد نسبت به خانواده ناشنوای خود او را بر سر دو راهی قرار می دهد که کدام یک را انتخاب کند. آیا روبی ۱۷ ساله تنها عضو شنوا در خانواده خود می تواند قید احساساتش را بزند یا باید به تعهداتش پایبند باشد؟ با دانلود فیلم کودا ۲۰۲۱ می توانید همگام احساسات این دختر متعهد به خانواده شوید. همچنین از لحظات موزیکال آن نیز لذت ببرید.

تماشای آنلاین فیلم CODA 2021 با زیرنویس فارسی

علاقه مندان به دنیای فیلم و سریال نه تنها دوست دارند فیلم های مورد نظر خود را تماشا کنند، بلکه ترجیح می دهند این فیلم ها را زمانی که هنوز داغ و پر مخاطب هستند، به تماشا بنشینند. دانلود فیلم CODA 2021 با زیرنویس فارسی، برای این گروه از مخاطبان آماده شده است تا این فیلم جدید ۲۰۲۱ را تماشا کنند. تماشای آنلاین فیلم کودا با زیرنویس فارسی، یک گزینه عالی است تا بتوانید از این فیلم درام و موزیکال لذت ببرید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

کودا

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری