پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Cry Macho

فیلم گریه کن ماچو 2021 - Cry Macho 2021 

تماشای آنلاین فیلم گریه کن ماچو 2021

تماشای آنلاینفیلم گریه کن ماچو 2021 - Cry Macho 2021، روایتی در ژانر هنری وسترن آمریکا  است که زندگی چالش‌ برانگیز یک ستاره سابق اسب‌سواری را به تصویر می‌کشد. فیلم ماچو گریه کن 2021 اثر کلینت ایستوود (Clint Eastwood( می‌باشد که خود نقش اصلی فیلم را نیز ایفا می‌کند. این فیلم محصول سال 2021 کشور ایالات‌متحده آمریکا است. فیلم گریه کن ماچو 2021 یک انتخاب عالی در ژانر درام، هیجان‌انگیز و وسترن است. آثار دارای ژانر وسترن کلا مخاطبین خاص و علاقه‌مندان بسیاری نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر دنیا دارند و تماشای فیلم گریه کن ماچو برای این افراد حتما لذت‌بخش و جذاب خواهد بود. یعنی قرار است در هم‌نشینی دو نفر در خلال فیلم چه اتفاق‌هایی بیفتد؟ تصمیم‌گیری مایک میلو که از نظر روحی در شرایط بسیار سختی است چگونه خواهد بود؟

عوامل و رویدادهای فیلم Cry Macho 2021

فیلم گریه کن ماچو 2021 اقتباسی از یک رمان منتشر شده‌ در سال 1975 با همین نام از N. Richard Nash است. فیلم‌نامه این فیلم به صورت مشترک توسط N. Richard Nash و Nick Schenk انجام شده است. کارگردان و بازیگر نقش اصلی این فیلم کلینت ایستوود می‌باشد. او زاده‌‌ی 31 مه  و بازیگر، کارگردان، آهنگساز و تهیه‌کننده آمریکایی است. شهرت جهانی او به خاطر بازی در فیلم سه‌گانه‌ی دلار(به خاطر یک مشت دلار، به خاطر چند دلار بیشتر و خوب بد زشت) اثر کارگردان ایتالیایی سرجیو لئونه است. Clint Eastwood برنده‌ی جایزه چهار اسکار برای تهیه‌کنندگی و کارگردانی فیلم‌های Million Dollar Baby و Unforgiven می‌باشد. فیلم گریه کن ماچو 2021 در بلن، نیو مکزیکو و ایالات‌متحده آمریکا فیلم‌برداری شده است. تاریخ انتشار این فیلم در ایالات‌متحده آمریکا 17 سپتامبر 2021 می‌باشد. 

محصول کشور: ایالات‌متحده آمریکا 

ژانر: درام، هیجان‌انگیز، وسترن

زبان: انگلیسی

رده سنی: 13

سال انتشار: 2021

کارگردان: Clint Eastwood

بازیگران : Eduardo Mint، Clint Eastwood Dwight Yoakam، Fernanda Loreto Urrejola Arroyo، Natalia Traven 

فیلم گریه کن ماچو 2021 درباره‌ی چیست؟ 

مایک میلو با بازی کلینت ایستوود، ستاره سابق اسب‌سورای و تعلیم‌دهنده‌ی اسب است. او به خاطر اتفاقات تلخ و پرتنشی که گذرانده است در شرایط روحی بسیار نابه‌سامانی قرار دارد. مایک میلو تصمیم می‌گیرد که درخواست مافوق سابق خود را قبول و پسر او را از زندگی کنار مادرش جدا کند و به پدرش تحویل دهد. مایک میلو در هم‌نشینی با پسر و سفری که در پیش می‌گیرند، دچار چالش‌هایی می‌شود که روند جدیدی در زندگی هر دو آن‌ها است. تمام این چالش‌ها را همین الان با تماشای رایگان فیلم گریه کن ماچو 2021 نظاره‌گر شوید.

نقد فیلم ماچو گریه کن 2021

تلاش‌هایی برای ساخت اقتباسی از رمان گریه کن ماچو نوشته‌ی N. Richard Nash به صورت یک فیلم بلند بعد از زمان انتشار آن (سال 1975) شکل گرفت و مذاکرات و همکاری‌هایی انجام شد که هیچ کدام به نتیجه‌ای نرسید. اما اکنون Clint Eastwood این اقتباس را به زیبایی در فیلم گریه کن ماچو 2021 به نمایش گذاشته است. این فیلم ژانر وسترن را به خود اختصاص می‌دهد که اصیل‌ترین فرم هنری زاده شده در آمریکا است و به سبب آن؛ داستان فیلم در دهه‌ی 1970 روایت می‌شود. Clint Eastwood به عنوان بازیگر نقش اصلی؛ بازی حرفه‌ای، بی‌نظیر و فوق‌العاده‌ای را ایفا کرده است. او همچنین توانسته روند داستان را به خوبی ارائه و کارگردانی کند. 

دانلود فیلم ماچو گریه کن 2021 - Cry Macho 2021

کسانی که دنبال‌کننده وعلاقه‌مند به فیلم هایی در ژانر وسترن، درام و هیجان‌انگیز هستند، تماشای جدیدترین وسترن را از دست ندهند . پیشنهاد ما برای شما تماشای آنلاین فیلم Cry Macho 2021 _ گریه کن ماچو 2021 می‌باشد. در فیلم گریه کن ماچو 2021 تماشاگر داستانی در دهه‌ی 1970 هستید که لحظات نابی را همراه با آن تجربه خواهید کرد.  

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

گریه کن ماچو

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری