پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره سریال Foundation

سریال بنیاد 2021 – Foundation 2021

تماشای آنلاین سریال بنیاد 2021 - Foundation 2021 

تماشای آنلاین سریال بنیاد 2021 – Foundation 2021، انتخابی مناسب برای علاقه‌مندان سریال‌های درام و علمی و تخیلی است. این سریال توسط سه کمپانی مطرح، Latina Pictures، Wild Atlantic Pictures و Skydance Television تولید شده است که شرکت اپل (Apple TV)  مسئول پخش آن است. سریال Foundation 2021 ساخت کشور آمریکا است که فیلمنامه آن توسط دیوید اس. گویر و جاش فریدمن نوشته شده است. فصل یک سریال بنیاد 2021، ده قسمت است که در تاریخ 24 سپتامبر 2021 دو قسمت اول این فصل منتشر شد و هشت قسمت باقی مانده از این فصل به‌صورت هفتگی به نمایش گذاشته خواهد شد. با ما همراه باشید و لذت دیدن سریال پرمخاطب بنیاد 2021 را از دست ندهید. 
عوامل و رویدادهای سریال Foundation 2021

جرد هریس اهل انگلیس بازیگر نقش اصلی ( هری سلدون) سریال بنیاد 2021 است. او در فیلم‌هایی چون پمپئی، لینکلن، نگهبان و مینی سریال چرنوبیل نقش داشته است. Lee Pace یکی از بازیگران موفق آمریکایی است که در این سریال نقش برادر روز را بازی می‌کند. او برای بازی در فیلم چوپان خوب موفق به دریافت جایزه خرس نقره‌ای شده است. آهنگسازی این اثر زیبا و دیدنی بر عهده بیر مک کری است که برای آهنگسازی فیلم شیاطین داوینچی برنده جایزه امی شد. فیلمبرداری این سریال از مارس 2020 شروع شد و به‌دلیل فراگیری ویروس کرونا متوقف شد که در ماه اکتبر فیلمبرداری آن از سر گرفته شد. 

نام سریال به انگلیسی: Foundation 2021

نام سریال به فارسی: بنیاد 2021

ژانر: درام، علمی و تخیلی

مخاطب: رده‌ سنی بالای 13 سال

زبان اصلی سریال: انگلیسی

کارگردانان: Alex Graves, Roxann Dawson, Jennifer Phang, Andrew Bernstein, Rupert Sanders

تهیه کنندگان: Robyn Asimov, Winston Azzopardi, David S. Goyer, Josh Friedman

نویسندگان: David S. Goyer, Josh Friedman 

تاریخ انتشار: 24 سپتامبر 2021

مدت زمان سریال: 49- 69 دقیقه

محصول: آمریکا 

ستارگان: Lee Pace, Lou Llbell, Laura Birn, Terrence Mann, Jared Harris, Leah Harvey, …

داستان سریال بنیاد 2021 درباره چیست؟

فیلمنامه سریال بنیاد 2021 براساس رمانی سه‌گانه با نام بنیاد اثر اسحاق آسیموف (Isaac Asimov) توسط دیوید اس. گویر و جاش فریدمن نگارش شده است. داستان سریال از این قرار است که انسان‌ها تحت حکومت امپراتوری کهکشان در سیارات کهکشان زندگی می‌کنند که در این میان تعدادی از تبعیدی‌ها می‌خواهند بنیادی را برای نجات بشر و ساختن آینده بهتر پس از سقوط امپراتوری کهکشان شکل دهند. دکتر هری سلدون ریاضیدان برجسته، پیش‌بینی می‌کند که به‌زودی امپراتوری کهکشان سقوط می‌کند و او به همراه گروهی از پیروان خود برای تشکیل بنیادی جهت حفظ تمدن انسان‌ها به نقاط دورتر کهکشان می‌رود. 

مخالفان ادعای دکتر سلدون، حکمرانان فعلی کهکشان (برادر روز، برادر طلوع و برادر غروب) برای حفظ میراث‌شان و جلوگیری از سقوط فرمانروایی‌شان با او به مقابله می‌پردازند. آیا ادعای دکتر هری سلدون صحت دارد؟ امپراتورها برای حفظ منافع و فرمانروایی خود دست به چه کارهایی می‌زنند؟ با دیدن رایگان سریال Foundation 2021 می‌توان به پاسخ سوالات رسید. 

نقد سریال بنیاد 2021 - Foundation 2021 

فیلم Foundation 2021 با جلوه‌های ویژه و بصری حرفه‌ای، گریم‌های فوق‌العاده، ایفای نقش زیبای بازیگران مطرح و طراحی مناسب لباس‌ها، توانسته است فراتر از انتظار، نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کند. پخش این سریال اولین بار 24 سپتامبر 2021 با نمایش قسمت یک و دو از فصل یک بود اما، در مورد ساخت فصل‌های بعدی هیچ اطلاعی در دسترس نیست. مخاطبان این سریال گمان می‌کنند که داستان رمان سه‌گانه بنیاد تنها در یک فصل از سریال قابل اتمام نیست و قطعا فصل‌های بعدی از این سریال ساخته خواهد شد. 

دانلود سریال Foundation 2021 زیرنویس فارسی

سریال بنیاد 2021 از جذاب‌ترین سریال‌های علمی و تخیلی است که بازی زیبا و متفاوت جرد هریس و سایر عوامل آن بر جذابیت آن افزوده است. اگر از دوستداران فیلم‌های با ژانر علمی و تخیلی هستید دانلود سریال بنیاد 2021 زیرنویس فارسی را به هیچ وجه از دست ندهید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

بنیاد

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری