پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره سریال La Brea

سریال لابریا 2021 – La Brea 2021

تماشای آنلاین سریال لابریا 2021 – La Brea 2021 

تماشای آنلاین سریال لابریا 2021 – La Brea 2021، انتخابی مناسب برای علاقه‌مندان سریال‌های رازآلود، درام و ماجراجویانه است. سریال لا بریا 2021 به کارگردانی مشترک ثور فرودنتال، آدام دیویدسون، گرک مک لین و چری نولان محصول کشور آمریکا است. نمایش این سریال اولین بار در 28 سپتامبر 2021 توسط NBC انجام شد. دیوید اپلبوم، فیلمنامه سریال لابریا 2021  را نوشته است و ناتالی زیا، اوین کلن، چیکه اکونکو و کارینا لوگ از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال La Brea 2021 شامل 5 قسمت است که انتشار قسمت‌های آن به‌صورت هفتگی می‌باشد. تماشای آنلاین سریال لابریا را به‌عنوان یکی از جدیدترین سریال‌های هیجان‌انگیز و معمایی به شما توصیه می‌کنیم. 

عوامل و رویدادهای سریال La Brea 2021

Natalie Zea بازیگر آمریکایی، یکی از بازیگران سریال لا بریا 2021 در نقش ایو هریس است که به ‌دلیل بازی در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی به شهرت رسیده است. جیمز اس. لویس (James S. Levin) آهنگسازی سریال را بر عهده داشته است. او تاکنون موفق به دریافت هفت جایزه BMI و هفت جایزه ASCAP شده است که شناخته شده‌ترین اثر آن موسیقی داستان ترسناک آمریکایی (American Horror Story) است. فیلمبرداری سریال لابریا 2021 در استرالیا، ویکتوریا و ملبورن توسط مارک وارهام و دامیان وویل انجام شده است. 

نام سریال به انگلیسی: La Brea 2021

نام سریال به فارسی: لا بریا 2021

ژانر سریال: درام، رمزآلود، علمی-تخیلی

مخاطب: رده‌ سنی بالای 14 سال

زبان اصلی سریال: انگلیسی

کارگردانان: Thor Freudenthal, Adam Davidson, Greg McLean, Cherie Nowlan

تهیه کنندگان: Naomi Cleaver, Asher Landay, Livia Hanich, Zakiyyah Alexander

نویسنده: David Appelbaum

تاریخ انتشار: 28 سپتامبر 2021

زمان سریال: قسمت‌های 43 دقیقه‌ای 

شبکه پخش: NBC

محصول: آمریکا 

ستارگان: Natalie Zea, Eoin Macken, Chiké Okonkwo, Karina Logue

داستان سریال لابریا 2021 درباره چیست؟

داستان سریال La Brea 2021 از آنجا شروع می‌شود که سوراخ بزرگی در محل گودال‌های لا بریا تار در لس آنجلس ایجاد می‌شود. در پی سوراخ شدن زمین، صدها نفر به اعماق آن کشیده می‌شوند و خود را در سرزمینی مرموز و خطرناک می‌بینند که در این میان خانواده‌ای از یکدیگر جدا افتاده و در دو جهان متفاوت قرار می‌گیرند. مادر و پسر خانواده خود را در میان گروهی غریبه می‌بینند و برای رهایی از شرایط به‌وجود آمده و بازگشت به خانه خود تلاش می‌کنند. 

در سمت دیگر ماجرا پدر و دختر خانواده قرار دارند که به سختی توانسته‌اند از این فاجعه جان سالم به در ببرند. پدر خانواده کسی است که با وجود گذشته پرتلاطم و توهماتش، بعید به نظر می‌رسد که برای نجات خانواده بتواند کاری انجام دهد. آیا دیدگاه‌های پدر خانواده می‌تواند کلید حل معما باشد؟ آیا او می‌تواند یک‌بار دیگر خانواده را کنار هم جمع کند؟ رهایی آن‌ها از سرزمینی ناشناخته که در آن گیر افتاده‌اند چطور و چگونه اتفاق می‌افتد؟ سرانجام داستان را با دیدن آنلاین سریال لابریا 2021 دریابید. 

نقد سریال لابریا 2021 – La Brea 2021 

سریال لابریا 2021 سریالی مهیج و غیرقابل پیش‌بینی شامل صحنه‌هایی است که به زیبایی دو جهان متفاوت و زندگی در بین انسان‌های اولیه را به نمایش گذاشته است. اولین قسمت از این سریال در 28 سپتامبر 2021 نمایش داده شد. هنرمندی ناتالی زیا و ایوین مکن و خلق صحنه‌های غیرمنتظره از ویژگی‌های مثبت سریال به‌شمار می‌آید که توانسته است نظر مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند و انتظار می‌رود که با انتشار قسمت‌های بعدی این سریال نقدهای مثبت بیشتری از سوی مخاطبان دریافت کند.

دانلود سریال La Brea 2021 زیرنویس فارسی

تلاش خانواده‌ای برای دوباره به هم پیوستن پس از جدا افتادن از هم در پی وقوع حادثه‌ای غیرقابل پیش‌بینی در سریال La Brea 2021 به زیبایی به تصویر کشیده شده است. آمیخته شدن زندگی انسان‌های اولیه با زندگی حال و وقوع اتفاقات غیرمنتظره درون‌مایه این سریال را شکل داده است. این سریال یکی از جدیدترین سریال‌ها با ژانر ماجراجویی، درام و تخیلی به حساب می‌آید. دانلود سریال لابریا 2021 زیرنویس فارسی را به همه طرفداران سریال‌های رمزآلود توصیه می‌کنیم. آیا کانون گرم خانواده دوباره شکل خواهد گرفت؟

در کنار این، دیدن سریال بنیاد 2021 – Foundation 2021 را در ژانر علمی-تخیلی به شما توصیه می‌کنیم.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

لا بریا

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری