پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Auschwitz Report

فیلم The Auschwitz Report  2021

دانلود فیلم گزارش آشویتس 2021 از همان ابتدای انتشار بسیار زیاد بود و افراد زیادی تمایل داشتند تا به تماشای آنلاین آن بپردازند. تریلرهایی که از این فیلم پخش شده بود، افرادی را که علاقه مند به فیلم های جنگی و تاریخی بودند، توانست به سمت خود بکشاند. همین امر سبب شد تا رکورد بالایی برای تماشای آنلاین فیلم گزارش آشویتس در همان روزهای اول به ثبت برسد.

 فیلمThe Auschwitz Report  داستان واقعی را از دو جوان یهودی روایت می کند که در زندان به سر می برند. آیا این دو جوان می توانند از زندان فرار کنند و به آزادی دست پیدا کنند؟

 با دانلود رایگان فیلم گزارش آشویتس، می توانید بخشی از زندگی جذاب این دو جوان ماجراجو را به تماشا بنشینید و لحظات جذابی را در یک روز تعطیل و خسته کننده برای خود رقم بزنید.

 عوامل و دست اندرکاران فیلم The Auschwitz Report 

فیلم گزارش آشویتس در ژانر درام، تاریخی و جنگی ساخته شده است. این فیلم، محصول مشترک کشورهای اسلواکی، لهستان، آلمان و جمهوری چک است. کارگردانی فیلم را پیتر ببیاک بر عهده دارد که بازیگر، کارگردان و تهیه کننده اهل اسلواکی است. این کارگردان، در سال ۲۰۰۱ شرکت تولید DNA را تأسیس کرد و همین عامل به معروف شدن هر چه بیشتر او انجامید. ببیاک، فیلم هایی مانند the line، The Rift و The Cleaner را در کارنامه خود دارد و در همه آنها نیز توانسته است رضایت مخاطبان فیلم را از نظر طراحی صحنه، انتخاب بازیگر و ... جلب کند.

 در این فیلم بازیگران مطرحی مانند Noel Czuczor, John Hannah, Wojciech Mecwaldowski, Jacek Beler ایفای نقش می کنند که بر زیبای داستان این فیلم افزوده اند. زیرا این بازیگران حرفه ای به گونه ای هنرمندانه در نقش خود فرورفته اند و بازی کاملاً طبیعی و جذابی از خود بر جای گذاشته اند.

 خلاصه ای از داستان فیلم گزارش آشویتس

این فیلم داستان واقعی دو جوان به نام های فردی و والتر را روایت می کند که در سال ۱۹۴۲ به آشویتس تبعید می شوند. این دو جوان، سعی می کنند تا طبق برنامه ریزی دقیقی خود با کمک زندانیان دیگر از زندان فرار کنند. در آوریل ۱۹۴۴ این اتفاق می افتد. با دانلود فیلم گزارش آشویتس می بینید که چه وقایعی در انتظار این دو جوان شجاع است. 

تماشای رایگان فیلم گزارش آشویتس با زیرنویس فارسی

 با توجه به شرایط تحریم و عدم دسترسی به بسیاری از سایت های فیلم و سریال خارج از کشور، ممکن است برای برخی از کاربران ایرانی، دسترسی به فیلم های جدید در روزهای اول مقدور نباشد. از این رو سعی کردیم تا این فیلم ها را برای شما آماده کنیم. تماشای رایگان فیلم The Auschwitz Report  با زیرنویس فارسی به شما این امکان را می دهد تا بهترین فیلم های روز دنیا را به تماشا بنشینید و فیلم های جدید را در همان روزهای اول ببینید. دانلود فیلم گزارش آشویتس ۲۰۲۱ با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا روی سایت قرار گرفته است و قابل دسترسی است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

گزارش آشویتس

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری