پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Falling for Figaro

فیلم سقوط برای فیگارو 2021 – Falling for Figaro 2021

تماشای آنلاین فیلم سقوط برای فیگارو 2021 – Falling for Figaro 2021 

تماشای آنلاین فیلم سقوط برای فیگارو 2021 – Falling for Figaro 2021، انتخابی عالی برای طرفداران فیلم‌های درام، رمانتیک و کمدی است. فیلمنامه فیلم سقوط برای فیگارو 2021 به قلم زیبای بن لوئین و آلن پالمر نگاشته شده است. این فیلم محصول مشترک سه کشور آمریکا، استرالیا و انگلیس است که شرکت‌های مختلفی در تولید آن نقش داشته‌اند که Black Camel Pictures و Southern Light Films از جمله این کمپانی‌ها هستند. دنیل مکدونالد، شزاد لطیف و هیو اسکینر از ستارگانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم Falling for Figaro 2021 اولین بار در 1 اکتبر 2021 اکران شد. تماشای آنلاین فیلم سقوط برای فیگارو 2021 را از دست ندهید و از صحنه‌های کمدی آن لذت ببرید. 
عوامل و رویدادهای فیلم Falling for Figaro 2021

دنیل مک دونالد در نقش میلی، شهزاد لطیف در نقش چارلی، هیو اسکینر در نقش مکس، ربکا بنسون در نقش رزا و ایان هنور در نقش پاتریک در فیلم Falling for Figaro 2021 همکاری کرده‌اند. دنیل مک دونالد اهل استرالیا است که حرفه بازیگری را در آمریکا شروع کرده و در فیلم‌هایی همچون تپه‌‌های بهشت و جعبه پرنده نیز ایفای نقش داشته است. بن لوئین کارگردانی این فیلم را برعهده داشته و فیلمنامه آن را به صورت مشترک با آلن پالمر نوشته است. سکانس‌های فیلم در اسکاتلند، امریکا و استرالیا فیلمبرداری شده است. اکران جهانی این فیلم در 1 اکتبر 2021 انجام شد. 

نام فیلم به انگلیسی: Falling for Figaro 2021

نام فیلم به فارسی: سقوط برای فیگارو 2021

ژانر فیلم: کمدی، رمانتیک

مخاطب: همه رده‌های‌ سنی (خانوادگی)

زبان اصلی فیلم: انگلیسی

کارگردان: Ben Lewin

تهیه کنندگان: Judi Levine, Arabella Page Croft, Philip Wade

نویسندگان: Ben Lewin, Allen Palmer

تاریخ انتشار: 1 اکتبر 2021

زمان فیلم: 104 دقیقه‌

محصول: آمریکا، استرالیا، انگلیس

ستارگان: Daniella Macdonald, Gary Lewis, Joanna Lumley

داستان فیلم سقوط برای فیگارو 2021 درباره چیست؟

فیلم سقوط برای فیگارو 2021 داستان زندگی دختری آمریکایی را که در لندن زندگی می‌کند، نشان می‌دهد. میلی که خود را فردی موفق می‌داند، مدیر مالی یک شرکت بزرگ است. میلی همواره دوست داشته که خواننده اپرا باشد اما مشغله‌های زیاد او را از رسیدن به آرزویش باز داشته است. شبی او به‌همراه دوست‌پسرش (چارلی) به یک کنسرت اپرا می‌رود و در همان جاست که تصمیمی تکان‌دهنده برای تغییر زندگی خود می‌گیرد. 

میلی به‌دنبال رویای خود یعنی خواننده اپرا شدن، از کارش استعفا داده و همه چیز را برای رسیدن به آن فدا می‌کند. او برای یادگیری آواز خواندن لندن را به مقصد اسکاتلند ترک کرده تا با معلم بازنشسته‌ای به‌نام مگان جفری ملاقاتی داشته باشد و از مگان می‌خواهد که به او آواز خواندن را یاد دهد. در این زمان تنها شاگرد مگان، پسری به‌نام مکس است. مگان موافقت می‌کند که میلی را به شاگردی قبول کند و در نتیجه بین مکس و میلی رقابتی تنگاتنگ برای بهتر دیده شدن شکل می‌گیرد. آیا تصمیم میلی درست بوده است؟ یا نه باید سر کار قبلی خود برگردد. زندگی و آینده میلی را با تماشای آنلاین فیلم سقوط برای فیگارو 2021 نظاره‌گر باشید. 

نقد فیلم سقوط برای فیگارو 2021 – Falling for Figaro 2021 

فیلم سقوط برای فیگارو 2021 به‌دلیل وجود جلوه‌های ویژه و حرفه‌ای، فیلمنامه خوب و ریتم و ضرباهنگ بسیار عالی توانست نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کند. در کنار همه این عوامل ایفای نقش بسیار زیبای بازیگران که انتخابی درست و بجا از سوی بن لوئین بود، از طرف مخاطبان مورد تحسین قرار گرفت. اگرچه استفاده از جزئیات کمدی در یک فیلم درام ریسک بسیار زیادی دارد اما این فیلم با زیبایی هرچه تمام‌تر توانسته است با درهم آمیختن روال یک زندگی عادی به‌همراه چاشنی‌های کمدی، مخاطب را با داستان فیلم همراه کند. این فیلم نسبت به سایر فیلم‌های کمدی پخش شده در سال 2021 توانسته است امتیازات خوبی را از منتقدان دریافت کند. 

دانلود فیلم Falling for Figaro 2021 زیرنویس فارسی

با دانلود فیلم Falling for Figaro 2021 زیرنویس فارسی لذت دیدن یکی از بهترین فیلم‌های با ژانر کمدی و رمانتیک را از دست ندهید. همین الان می‌توانید با تماشای آنلاین فیلم سقوط برای فیگارو 2021، آن را تا آخر دنبال کنید. 


 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

سقوط برای فیگارو

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری