پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره سریال The Ghost and Molly McGee

انیمیشن شبح و مولی مک گی 2021 – The Ghost and Molly McGee 2021

تماشای آنلاین انیمیشن شبح و مولی مک گی 2021

تماشای آنلاین انیمیشن شبح و مولی مک گی 2021 – The Ghost and Molly McGee 2021، بهترین انتخاب برای دوستداران انیمیشن‌های با ژانر کمدی، ماجراجویی، موزیکال و ترسناک است. سریال کارتونی شبح و مولی مک گی 2021 محصول ایالات متحده است که کمپانی انیمیشن تلویزیونی دیزنی (Disney Television Animation)  مسئولیت تولید و انتشار آن را بر عهده داشته است. بیل موتز و باب راث نگارنده این سریال کارتونی هستند. از صداپیشگان این انیمیشن می‌توان به هنرمندانی چون اشلی برچ، دانا اسنایدر، کاری والگرن، ایدن ریگل و اریک هلشتاین اشاره کرد. کارگردانی انیمیشن شبح و مولی مک گی 2021 کاری مشترک از سام کینگ و استفان هینولد است. اولین قسمت از این سریال کارتونی در 1 اکتبر 2021 نمایش داده شد و هر هفته قسمت‌های بعدی آن به نمایش گذاشته می‌شود. تماشای آنلاین انیمیشن The Ghost and Molly McGee 2021 را از دست ندهید. 
عوامل و رویدادهای انیمیشن The Ghost and Molly McGee 2021

صداپیشه کاراکتر مولی در انیمیشن شبح و مولی مک گی 2021، اشلی برچ است. او چندین بار نامزد جوایز مختلف بوده است اما، در سال 2017 برنده جایزه امی (Primetime Emmy) شد. از صداپیشگان دیگر این انیمیشن دانا اسنایدر در کاراکتر اسکراچ، لارا جیل میلر در کاراکتر لایبی، میکائیلا دیتز در کاراکتر داریل و ایدن ریگل در کاراکتر کت هستند. فیلمنامه این سریال کارتونی کمدی و ترسناک را بیل موتز و باب راث انجام داده‌اند. موزیک‌های زیبای سریال کارتونی توسط مایکل کرامر (Michael Kramer) خلق شده است. او در سال‌های 2012 و 2016 برنده جایزه موسیقی BMI شده است. 

نام انیمیشن به انگلیسی: The Ghost and Molly McGee 2021

نام انیمیشن به فارسی: شبح مولی مک گی 2021

ژانر انیمیشن: کمدی، ماجراجویی

مخاطب: همه رده‌های‌ سنی

زبان اصلی انیمیشن: انگلیسی

کارگردانان: Stephen Heneveld, Sam King

تهیه کنندگان: Steve Loter, Bill Motz, Britta Reitman, Bob Roth

نویسندگان: Bill Motz, Bob Roth

تاریخ انتشار: 1 اکتبر 2021

زمان انیمیشن: قسمت‌های 22 دقیقه‌ای‌

محصول: ایالات متحده

ستارگان: Ashly Burch, Dana Snyder, Kari Wahlgren, Sumalee Montano

داستان انیمیشن شبح و مولی مک گی 2021 درباره چیست؟

داستان انیمیشن شبح و مولی مک گی 2021 درباره دختری به‌نام مولی است. مولی دختری خوش‌بین و مهربان است که قصد دارد با برطرف کردن اشتباهات، کمک به دیگران و گسترش شادی، دنیا را به جایی بهتر برای زندگی تبدیل کند. در همین حال، اسکراچ شبح خبیثی است که برخلاف مولی قصد دارد با گسترش فقر و بدبختی در بین مردم، دنیا را ویران کند. با برعکس شدن نتیجه نفرینی از جانب اسکراچ، همه چیز تغییر می‌کند. اسکراچ پس از این قضیه خود را مقید به مولی می‌بیند و رابطه‌ای دوستانه بین آن‌ها شکل می‌گیرد. چرا و چگونه نفرین اسکراچ نتیجه‌ای عکس خواهد داشت؟ آیا دوستی آن‌ها سبب می‌شود که دنیا آن‌گونه که مولی انتظارش را دارد پر از شادی و صفا شود؟ خلق دنیایی از صمیمیت را با مولی از طریق تماشای آنلاین The Ghost and Molly McGee 2021 نظاره‌گر باشید. 

نقد انیمیشن شبح و مولی مک گی 2021

انیمیشن شبح و مولی مک گی 2021 یکی از بهترین‌های نمونه‌های انیمیشن موزیکال است که توانسته است با داستانی روان و دلنشین و در عین حال خنده‌دار مخاطب را با خود همراه کند. از ویژگی‌های این انیمیشن که نظر مثبت مخاطبان را به خود جلب کرده است می‌توان به صداپیشگی حرفه‌ای، خلق صحنه‌های متحرک جذاب و اتفاقات عجیب در داستان انیمیشن اشاره کرد. 

دانلود انیمیشن The Ghost and Molly McGee 2021 زیرنویس فارسی

اگر از طرفداران انیمیشن‌های موزیکال، ماجراجویانه و کمدی همراه با چاشنی ترس و دلهره هستید، دیدن این انیمیشن را ازدست ندهید. با دانلود Ghost and Molly McGee 2021 زیرنویس فارسی می‌توانید پای یکی از انیمیشن‌های سرگرم کننده و فان بنشینید. 

در کنار انیمیشن شبح و مولی مک گی 2021، انیمیشن ویوو 2021  که داستان خواننده شدن میمونی بامزه را نشان می‌دهد را نیز از دست ندهید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

شبح و مولی مک گی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری