پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City

ترسی عمیق در فیلم Resident Evil Welcome to Raccoon City 2021

دانلود فیلم رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید شما را مهمان لحظاتی پر از هیجان و استرس می کند. به گونه ای که حسابی آدرنالین خونتان بالا می رود. رزیدنت اویل، بازی ویدئویی بسیار پرطرفداری است که همین امر هم سبب شد تا فیلم های متعددی با این مضمون ساخته شوند. این نسخه از رزیدنت اویل نیز به خوبی از پس یک داستان زیبا و صحنه های اکشن و هیجان انگیز برآمده است. تماشای آنلاین فیلم رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید را به علاقه مندان به ژانر ترس و وحشت توصیه می کنیم.

عوامل و رویدادهای فیلم فلان

فیلم رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید، یکی از فیلم های زیبا و هیجان انگیز محصول کشور آمریکاست که در سال ۲۰۲۱ ساخته شده است. این فیلم جذاب به کارگردانی یوهانس رابرتس (Johannes Roberts) ساخته شده است. رابرتس، تهیه کننده، نویسنده و کارگردان انگلیسی است که با فیلم هایی مانند «غریبه ها: شکار در شب» و «۴۷ متر پایین» در نسخه های متعدد، توانمندی خود را به دنیای فیلم و سریال نشان داد. نویسندگی فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City 2021 را هم یوهانس رابرتس بر عهده داشته است. به همین علت، هماهنگی بیشتری بین صحنه های فیلم و داستان جذاب آن دیده می شود. 

تریلرهایی که از فیلم رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید منتشر شد، توانست مخاطبان قبلی رزیدنت اویل را شگفت زده کند. به علاوه مخاطبان جدیدی را هم به لیست این گروه وارد کند. 

در فیلم فلان،‌ هنرنمایی ستارگانی مانند رابی امل، اون جوگیا، هانا جان کامن، تام هاپر، نیل مک‌دونا و کایا اسکودلاریو را می بینید که همگی کاملاً با نقش خود هماهنگ هستند و بازی زیبایی را به نمایش گذاشته اند. 

فیلم رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید برای اولین بار در ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ پخش شد. ساخت این فیلم و انتشار آن را کمپانی های Constantin Film و Davis Film و Screen Gems بر عهده داشتند. فیلم رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید در اصل هفتمین نسخه از فیلم لایو اکشن رزیدنت اویل است و از داستانی الهام گرفته شده است که در سال ۱۹۹۸ روایت شده است، ساخته شده است.

این فیلم در ژانر ترسناک، اکشن و معمایی ساخته شده است.

در حال حاضر نیز امکان دانلود فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City 2021 برای علاقه مندان به این مجموعه جذاب وجود دارد. 

خلاصه ای از داستان فیلم فلان

داستان های رزیدنت اویل همگی دارای جذابیت و هیجان خاصی هستند. این بار نیز با فیلم رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید می توان لحظات جذابی را تجربه کرد. داستان از این قرار است که در سال ۱۹۹۸ میلادی، شهری به نام راکون سیتی وجود دارد که شرکت دارویی بزرگی به نام آمبرلا در آن واقع شده است. این شرکت دارویی باعث رونق بسیار زیاد این شهر شده است؛ اما شرکت از این شهر می رود و همین امر هم سبب می شود تا شهر به بیابانی سرد و بی روح تبدیل شود. در این بین، نیرویی اهریمنی در زیر سطح شهر راکون سیتی ظاهر می شود. این نیرو بر روی مردم شهر تأثیر می گذارد. گروهی بازمانده از این اهریمن با هم متحد می شوند تا مشکلات را راز شرکت آمبرلا را کشف کنند ...

دانلود فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City 2021 با زیرنویس فارسی

رزیدنت اویل هم در نسخه بازی و هم در فیلم خود جذاب بوده است. به همین علت است که آمار دانلود آن بسیار زیاد است. برای این که بتوانید شما هم با تماشای آنلاین فیلم رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید می توانید لحظات خود را جذاب تر کنید. دانلود فیلم Resident Evil: Welcome to Raccoon City 2021با زیرنویس فارسی برای کاربران فارسی زبان فراهم شده است تا همراه سایر کاربران در سراسر دنیا، این فیلم جذاب و دوست داشتنی را ببینند. لینک دانلود فیلم رزیدنت اویل: به راکون سیتی خوش آمدید با کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

رزیدنت ایول: به راکون سیتی خوش آمدید

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری