پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره مستند Pele

تماشای آنلاین فیلم Pele 2021

 فیلم زیبا و تماشایی Pele 2021 در اصل مستندی جذاب از زندگی این ورزشکار بزرگ است؛ کسی که آن قدر افتخارات زیادی را برای برزیل به ارمغان آورد که باعث شد تا جزو خط قرمزهای برزیلی ها قرار گیرد و تعصب خاصی روی او داشته باشند. مستند پله را می توان یک فیلم انگیزشی دانست که نشان می دهد خواستن به معنی واقعی کلمه، توانستن است. این فیلم جذاب به کارگردانی بن نیکولاس و دیوید تریهورن ساخته شده است و یکی از فیلم های بیوگرافی و جذابی است که شما را مجذوب خود می کند. برای دانلود مستند پله با ما همراه باشید. 

عوامل و دست اندر کاران فیلم پله

مستند سینمایی پله در ژانر بیوگرافی، ورزشی و مستند ساخته شده است. این فیلم محصول سال 2021 انگلستان است که توسط بن نیکولاس و دیوید تریهورن ساخته شده است. بن نیکولاس بازیگر و کارگردان مطرحی است که در فیلم Footballer Wants a Wife هم خودنمایی کرده است. دیوید تریهورن هم در جایگاه خود کارگردانی بی نظیر است. او در زمینه بیوگرافی و ورزش کارهای دیگری از جمله Kenny را هم دارد که نشان از تجربه کافی این کارگردان برای ساخت این مستند جذاب است. این اثر توسط سرویس ویدئویی نتفلیکس منتشر شد و توانست در جذب مخاطب بسیار خوب عمل کند. کوین مک دونالد نیز به عنوان تهیه کننده در این مستند فعالیت کرده است. 

بازیگرانی که در مستند سینمایی پله نقش آفرینی کرده اند، آماریلدو، فرناندو انریکه کاردوسو، پله، روبرتو ریولینو، گیلبرتو گیل و ... هستند. 

پله یکی از بازیکنان فوتبال است که مانند یک اسطوره ظاهر شده است. تماشای آنلاین مستند سینمایی پله شما را شگفت زده می کند. 

خلاصه داستان فیلم پله 2021

در فیلم پله همان طور که از نامش پیداست، زندگی این بازیکن مطرح و سرشناس نشان داده می شود. پله با نام ادسون آرانتس دو ناسیمنتو با افتخاراتی مانند برترین بازیکن قرن 20، داشتن 1484 گل و اولین گلزن برتر جهان توانست مانند ستاره ای در دنیای فوتبال بدرخشد. این فیلم مستند این ستاره بی تکرار تاریخ فوتبال برزیل و جهان را نشان می دهد. او حتی در دوران پر از سختی و فراز و نشیب برزیل مردم را حمایت کرد.

افرادی که علاقه مند به فیلم های بیوگرافی و ورزشی هستند، بهتر است حتماً دانلود فیلم Pele 2021 را در برنامه خود بگنجانند. 

دانلود فیلم Pele 2021 با زیرنویس فارسی

دیدن زندگی این بازیگر مطرح و معروف خالی از لطف نیست! پله یک اسطوره است و زندگی او را در مستند سینمایی Pele 2021 می بینید. اگر عاشق الگوسازی از افراد اسطوره ای هستید، دانلود فیلم Pele 2021 با زیرنویس فارسی را از دست ندهید. این فیلم پر از رمز و رازهای زندگی این بازیکن معروف است. تماشای آن شما را به وجد می آورد و از دیدن این همه سخت کوشی شگفت زده می شوید. برای تماشای آنلاین فیلم پله با زیرنویس فارسی می توانید از لینک های باکیفیت روی سایت استفاده کنید و از دیدن این مستند جذاب نهایت لذت را ببرید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به مستند

پله

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این مستند را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری