پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره سریال Walker

سریال واکر 2021 –Walker 2021

تماشای آنلاین سریال واکر 2021 - Walker 2021 

تماشای آنلاین سریال واکر 2021 – Walker 2021، گزینه‌ای مناسب برای طرفداران سریال‌های درام، اکشن و جنایی است. داستان سریال واکر 2021 بر اساس سریال واکر، تگزاس رنجر (سال 1993) است که توسط لزلی گریف، پل هاگیس، کریستوفر کنان و آلبرت اس رودی ساخته شده بود با قلم توانای آنا فریک به‌صورت یک مجموعه کامل درآمده است. از بازیگران اصلی سریال می‌توان به جرد پادالکی، لیندزی مورگان، مولی هاگان و کیگان آلن اشاره کرد. این سریال ساخت ایالات متحده است که جان کی پترسون آرون کاریو تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته‌اند. چهار کمپانی در تولید این سریال نقش داشته‌اند که می‌توان به کمپانی‌های Rideback و CBS Studios اشاره کرد. تماشای آنلاین سریال Walker 2021 را از دست ندهید. 
عوامل و رویدادهای سریال Walker 2021

جرد پادالکی، لیندزی مورگان، مولی هاگان،ویولت برینسون و کیگان آلن در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند. جرد پادالکی علاوه بر این سریال در فیلم‌های ماوراء الطبیعه، جمعه 13ام، پادشاهان کن، خانه موم و گرگ گریه‌کن نقش داشته است. صحنه‌های سریال واکر 2021 در آستین و تگزاس توسط پیتر بی کوالسکی، ایان الیس و تاد مک مولن فیلمبرداری شده است. آهنگسازی سریال ساخته جف بیل است. بیل آهنگسازی فیلم‌های خانه کارت، ماهی سیاه، رم و پولاک را نیز انجام داده است. او در سال 2015 موفق به دریافت جایزه Primetime Emmy برای آهنگسازی برجسته سریال خانه کارت شد. این سریال در دو فصل ساخته شده که فصل اول آن شامل 18 قسمت است. اولین پخش از این سریال محبوب در 21 ژانویه 2021 در ایالات متحده به نمایش گذاشته شد. سریال واکر 2021 موفق به دریافت جایزه ReFrame Stamp (2021) به‌عنوان محبوب‌ترین سریال تلویزیونی شد. 

نام سریال به انگلیسی: Walker 2021

نام سریال به فارسی: واکر 2021

ژانر: اکشن، جنایی، درام

مخاطب: رده‌ سنی بالای 14 سال

زبان اصلی سریال: انگلیسی

کارگردانان: Steve Robin, Stacey K. Black, Joel Novoa, Alex Pillai, Richard Speight Jr, Tessa Blake, Amyn Kaderali, John T. Kretchmer, Bola Ogun, Diana Valentine, Jessica Yu, Randy Zisk

تهیه کنندگان: John K. Patterson, Aaron Carew 

نویسندگان: Anna Fricke, Blythe Ann Johnson, Katherine Alyse, Casey Fisher, Seamus Kevin Fahey

تاریخ انتشار: 21 ژانویه 2021

محصول: ایالات متحده

ستارگان: Jared Padalecki, Lindsey Morgan, Molly Hagan, Keegan Allen

داستان سریال واکر 2021 درباره چیست؟

سریال تلویزیونی واکر 2021 داستان زندگی پدری تنها و مشکلات او را روایت می‌کند. کوردل واکر پدر دو فرزند است، او دختر نوجوان سرسخت و سرکش و پسری خلاق و متفکر دارد. واکر پس از دو سال دوری از خانواده و مخفی بودن، دوباره به خانه برمی‌گردد. او سعی می‌کند پس از دو سال دوباره خانواده از هم فروپاشیده خود را سروسامان دهد و ارتباطی عاطفی و تنگاتنگ با آن‌ها برقرار کند و آن‌ها را راهنمایی کند. در این میان، واکر به‌دنبال قاتل همسرش می‌گردد و قصد دارد حقیقت را آشکار کند. آیا فرزندانش دوباره حضور پدرشان را می‌پذیرند؟ چرا همسر واکر به قتل رسید؟ آیا واکر خواهد توانست قاتل همسرش را پیدا کند؟ با تماشای آنلاین سریال واکر 2021 از حقیقت زندگی این پدر سخت‌کوش آگاه شوید.

نقد سریال واکر 2021 

سریال واکر 2021 جزو یکی از پر بیننده‌ترین سریال‌های جدید محسوب می‌شود. مخاطبان سریال بر این باورند که داستان سریال بسیار جذاب است و جلوه‌های ویژه و بصری حرفه‌ای، موسیقی فوق‌العاده، طراحی مناسب و زیبای لباس‌ها و بازی بسیار خوب هنرمندان سریال بخصوص جرد پادالکی از ویژگی‌های مثبت سریال به‌شمار می‌آید. برخی از مخاطبان معتقدند که صحنه‌های اکشن و مبارزه در سریال، کسل کننده و قابل پیش‌بینی هستند و شور و هیجانی در آن‌ها وجود ندارد. 

دانلود سریال Walker 2021 زیرنویس فارسی

سریال واکر 2021 یکی از بهترین سریال‌های با ژانر جنایی، اکشن، ماجراجویانه و وسترن است. با دانلود سریال Walker 2021 زیرنویس فارسی بیننده یکی از مهیج‌ترین سریال‌های جدید باشید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

واکر

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری