پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Nine Days

ارتباط با دنیای ارواح با فیلم Nine Days 2020

تماشای آنلاین فیلم Nine Days شما را به عمق دنیای قبل از زندگی فرو می برد. آیا می توان با این دنیا ارتباط برقرار کرد؟ این سؤالی است که ممکن است برای افراد زیادی پیش آید. شاید در واقعیت نتوان به این آرزوها رسید؛ اما در تخیلات انسان هر چیزی ممکن است. فیلم نه روز با موضوعی جذاب و پرهیجان بسیار پرمخاطب جلوه کرده است. از زمان انتشار این فیلم تاکنون، می توان گفت که هنوز نمی توان فیلمی به جذابی آن انتخاب کرد. فیلمی که بارها و بارها می توانید آن را به تماشا بنشینید. این فیلم فانتزی داستان دنیای ارواح را قبل از زندگی نشان می دهد. برای دانلود فیلم نه روز همراه ما باشید. 

عوامل و رویدادهای فیلم Nine Days 2020

فیلم نه روز به کارگردانی و نویسندگی ادسون اودا (Edson Oda)، فیلمنامه نویس و کارگردان برزیلی ساخته شده است. او جوایزی مانند جایزه Independent Spirit را برای بهترین اثر اول دریافت کرده است. همچنین فیلم های جذابی مانند «من هیتلر نیستم» و «مالاریا» را هم در کارنامه خود دارد. پس از انتشار فیلم، از طرف منتقدین، کارگردانی خوب و بازیگران و فیلمنامه به خوبی مورد ستایش قرار گرفتند.

فیلم نه روز توسط کمپانی های 30WEST ، Baked Studios و Juniper Productions ساخته شده است و در آن بازیگرانی مانند وینستون دوک، زازی بیتز، بندیکت وانگ، تونی هیل، جفری هانسون و ... ایفای نقش می کنند. این فیلم پس از این که در سه جشنواره بین المللی حضور یافت، توانست ۳ جایزه از جمله جایزه بهترین فیلم دراماتیک را دریافت کند. همچنین نامزد دریافت 12 جایزه دیگر هم شد. 

فیلم نه روز در ژانر درام و فانتزی ساخته شده است و توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده است. برای تماشای آنلاین فیلم Nine Days 2020 بدون شک شما را هم راضی نگه می دارد.

خلاصه داستان فیلم نه روز

فیلم نه روز، داستان مردی را روایت می کند که نام او ویل است. این فرد با پنج روح که هنوز متولد نشده اند مصاحبه می کند. او در نظر دارد تا مشخص کند که کدام یک از این ارواح شروع به زندگی روی زمین کنند؛ اما ارواح انتخاب نشده چه سرنوشتی خواهند داشت؟ آیا ویل می تواند در انتخاب روح مورد نظرش موفق عمل کند؟ ... با دانلود فیلم نه روز، این داستان جذاب را دنبال کنید.

تماشای آنلاین فیلم نه روز با زیرنویس فارسی

دیدن بهترین فیلم های دنیا برای علاقه مندان به دنیای فیلم و سریال جذابی خاصی دارد. به خصوص اگر این فیلم ها توانسته باشند در جشنواره ها جوایز خود را دریافت کرده باشند و جزو فیلم های پرمخاطب باشند. این همه توجه به فیلم Nine Days 2020 نشان می دهد که نباید تماشای آن را از دست داد. از این رو بهتر است هر چه سریع تر شما هم دست به کار شوید و با دانلود فیلم Nine Days 2020 با زیرنویس فارسی خود را مهمان این داستان جذاب کنید. لینک دانلود فیلم نه روز با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا در اختیار شما قرار گرفته است. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

نه روز

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری