پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Shaun the Sheep: The Flight Before Christmas

داستان زیبا و جذاب Shaun the Sheep The Flight Before Christmas 2021

 انیمیشن بره ناقلا: پرواز قبل از کریسمس از سری داستان های جذابی است که ممکن است بارها و بارها آن را ببینید. بره ناقلا در تمامی داستان های خود توانسته است نظر مخاطبان به خصوص کودک و نوجوان را به خود جلب کند. این بار هم بره ناقلا برای شما یک داستان پر از هیجان و شادی را به همراه خواهد داشت. بره ای که همیشه باعث خنداندن شما شده است! آیا بره می تواند گوسفندی را پیدا کند که خود باعث گم شدنش شده است؟ در این مسیر داستانی دلنشین را می بینید که بدون شک باز هم برایتان جذاب خواهد بود. 

عوامل و دست اندرکاران انیمیشن بره ناقلا: پرواز قبل از کریسمس

این انیمیشن جذاب محصول 2021 انگلیس است که توسط شبکه نتفلیکس تولید و منتشر شده است. این انیمیشن کوتاه، خانوادگی و کمدی را کارگردان و بازیگر معروف، استیو کاکس (Steve Cox) ساخته است. نویسندگی این اثر بر عهده دو نویسنده ماهر، مارک برتون و گیلز پیلبرو بوده است. 

داستان بامزه و جذاب این انیمیشن با صداپیشگی هنرمندانی مانند جاستین فلچر و کیت هاربر در نسخه اصلی، زیباتر هم شده است. انیمیشن Shaun the Sheep The Flight Before Christmas 2021 به مناسبت کریسمس ساخته شده است و اولین بار در دسامبر 2021 توسط نتفلیکس در آمریکا و سایر کشورها به صورت اینترنتی پخش شد. 

انیمیشن بره ناقلا: پرواز قبل از کریسمس در ژانر کمدی، خانوادگی و انیمیشن ساخته شده است. برای دانلود انیمیشن بره ناقلا: پرواز قبل از کریسمس همراه ما باشید. 

خلاصه ای از آنچه در انیمیشن Shaun the Sheep The Flight Before Christmas 2021 می بینید

بره ناقلا همیشه داستان های شیرینی را برای مخاطبان به همراه داشته است. این بار هم با داستانی جذاب به پیشواز کریسمس می رود. همه در تدارک جشن کریسمس در مزرعه هستند، این اتفاقات و فعالیت ها، باعث می شود تا یکی از گوسفندان به نام تیمی گم شود و باعث می شود تا هیجان و شادی جشن، جای خود را به ترس و اضطراب بدهد. باز هم همه منتظرند که بره ناقلا چاره ای بیندیشد. آیا بره ناقلا می تواند تیمی را پیدا کرده و قبل از آنکه دیر شود به مزرعه برگرداند؟ ...

تماشای آنلاین انیمیشن Shaun the Sheep The Flight Before Christmas 2021 با زیرنویس فارسی می تواند لحظاتی پر هیجان و شاد را برایتان به ارمغان آورد و یک گزینه عالی برای روزهای خسته کننده است.

دانلود انیمیشن بره ناقلا: پرواز قبل از کریسمس با زیرنویس فارسی

به جرئت می توان گفت که انیمیشن های بره ناقلا همیشه جزو جذابترین کارتون هایی بوده اند که کودکان و بزرگسالان را به شدت جذب خود کرده است. این بار هم برای کریسمس، داستانی جذاب تدارک دیده شده است. دانلود انیمیشن بره ناقلا: پرواز قبل از کریسمس با زیرنویس فارسی پر از هیجان و شادی خواهد بود. اگر دوست دارید انیمیشن های روز دنیا را ببینید، این مورد را حتماً در برنامه خود داشته باشید. تماشای آنلاین انیمیشن Shaun the Sheep The Flight Before Christmas 2021 با زیرنویس فارسی برای شما آماده شده است تا همراه سایر کاربران در سراسر دنیا آن را به تماشا بنشینید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

بره ناقلا: پرواز قبل از کریسمس

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری