پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Rumble

تماشای آنلاین انیمیشن کمدی و جذاب Rumble 2021

رامبل، شخصیت بامزه و جذابی است که حسابی با کارها و رفتارهایش شما را می خنداند. اگر دلتان برای یک خنده از ته دل تنگ شده است، حتما با دانلود انیمیشن رامبل، لحظات شادی را به خودتان هدیه دهید. این هیولای دوست داشتنی داستان هم مزید بر علت شده است تا جذابیت این انیمیشن بیشتر شود. نه تنها کودکان، بلکه بزرگسالان نیز از دیدن این مدل انیمیشن های جذاب سیر نمی شوند. انیمیشن Rumble 2021 توانسته است امتیاز 9.2 را از imdb بگیرد و همین عامل هم نشان دهنده پرمخاطب بودن این کارتون بی نظیر است.

عوامل و رویدادهای انیمیشن Rumble 2021

کارتون رامبل در ژانر کمدی، انیمیشن و خانوادگی ساخته شده است. کارگردانی این اثر را هیش گریو (Hamish Grieve) برعهده دارد که یکی از بازیگران پرکار و مطرح است. او در کارنامه خود فیلم هایی مانند کارلوس سلام را هم دارد که جزو آثار پرمخاطب اوست. 

انیمیشن Rumble 2021 بر اساس داستانی به نام هیولا در تپه نوشته راب هارل تولید شده است. جالب است بدانید که اعلام ساخت این کارتون از سال ۲۰۱۵ تاکنون بوده است. 

کمپانی های Paramount Animation و Reel FX Creative Studios و WWE Studios در تولید و انتشار این انیمیشن جذاب با همدیگر همکاری داشته اند. انیمیشن رامبل محصول سه کشور آمریکا،‌ استرالیا و کانادا است و در نسخه اصلی آن، هنرمندان صدا پیشه ای مانند جرالدین ویسواناتان، ویل آرنت، تری کروس، جیمی تاترو و ... ایفای نقش می کنند. 

این انیمیشن قرار است در ۱۸ فوریه ۲۰۲۲ در سینماهای کشور آمریکا، انگلستان و ... به صورت هم زمان پخش شود. برای دانلود انیمیشن رامبل با ما همراه باشید.

خلاصه ای از آنچه در انیمیشن رامبل می بینید!

داستان این کارتون حول و حوش ورزش کشتی البته بین هیولاها می گردد. دنیایی که ورزش جهانی آن کشتی هیولاها است. وینی، دختری جوان سعی دارد تا با پیروی از پدر خود آموزی یک هیولای جذاب و دوست داشتنی به نام استیو را در دست گیرد و مربی او شود. او قصد دارد استیو را به یک قهرمان بزرگ تبدیل کند و بدین صورت با قهرمان حاضر در مسابقات به مبارزه برخیزد ...

داستان این انیمیشن جذاب شما را قطعاً هیجان زده می کند. پس با تماشای آنلاین انیمیشن Rumble 2021 لحظاتی نفس گیر و پر از خنده را برای خودتان رقم بزنید. 

دانلود انیمیشن رامبل با زیرنویس فارسی

دیدن فیلم ها و انیمیشن های روز دنیا در همان روزهای اول انتشار هیجان چند برابری دارد. به همین علت است که برخی افراد سعی می کنند همراه سایر مخاطبان دنیای انیمیشن ها، از همان روزهای اول با دانلود انیمیشن Rumble 2021 با زیرنویس فارسی، این هیجان را تجربه کنند. 

شما هم می توانید همراه با سایر کاربران جهانی به راحتی به تماشای آنلاین انیمیشن رامبل با زیرنویس فارسی بپردازید. این انیمیشن آن قدر خنده دار و شاد است که لحظاتی مکان و زمان را از یادتان می برد و شما را سراپا چشم و گوش می کند تا به دیدن آن مشغول شوید. لینک دانلود انیمیشن Rumble 2021 با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است. 

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

رامبل

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری