پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Kings Man

فیلم جذاب و اکشن The Kings Man 2021

 The Kings Man 2021 یکی از فیلم هایی است که هم زمان که شما را می خنداند، هیجانتان را هم ده برابر می کند. فیلمی اکشن و جذاب که درونمایه ای کمدی و طنز را هم با داستان خود درآمیخته است. این روزها که همه افراد ترجیح می دهند تا کمی هم به حال روحی خود برسند، دیدن فیلم های جذاب روز دنیا خالی از لطف نیست. به همین علت است که تماشای آنلاین فیلم مرد شاه این همه طرفدار دارد و افراد زیادی حتی قبل از انتشار فیلم، منتظر آن بودند. تریلرهای این فیلم جذاب مورد استقبال افراد زیادی واقع شد. اگر شما هم دوست دارید یکی از بهترین فیلم های اکشن سال را به تماشا بنشینید، با ما همراه باشید. 

عوامل و دست اندرکاران فیلم مرد شاه

فیلم سینمایی مرد شاه یکی از زیباترین فیلم هایی است که در ژانر اکشن، ماجراجویی و کمدی ساخته شده است. این فیلم جذاب را می توانید به همراه خانواده و افراد بالای ۱۸ سال در اوقات فراغت خود ببینید و از دیدن صحنه های زیبا و اکشن آن سرشار از هیجان شوید. این فیلم محصول سال ۲۰۲۱ آمریکا و انگلستان است که کارگردانی آن را متیو وان (Matthew Vaughn) بر عهده داشته است. متیو وان کارگردان حرفه ای انگلیسی است که فیلم گرد ستاره را هم کارگردانی کرده است. البته وان با همکاری کارل گاجدوسک در نوشتن فیلمنامه هم دستی داشته است.

در این فیلم بازیگرانی مانند رالف فاینز، دانیل برول، چارلز دنس، ریس ایفانز، متیو گود و ... ایفای نقش کرده اند. فیلم مرد شاه توسط کمپانی های 20th Century Studios و Marv Films و Marv Studios تولید و پخش شده است. 

داستان این فیلم برگرفته از کتاب The Secret Service است که توسط دیو گیبونز و مارک میلار نوشته شده است. دو نسخه دیگر کینگزمن را هم قبلاً همین کارگردان ساخته است. 

این فیلم مدت زمان دو سال مخاطبان را منتظر نگه داشت. قرار بود اکران فیلم مرد شاه در نوامبر ۲۰۱۹ انجام گیرد که با همه گیری کرونا پخش آن به تعویق افتاد. 

خلاصه ای از داستان فیلم The Kings Man 2021

این فیلم سال های اولیه قرن بستم میلادی را روایت می کند که بدترین ظالمان تاریخ دور هم جمع می شوند تا نقشه ای را برای مرگ میلیون ها انسان پایه ریزی کنند. قهرمان داستان فیلم مرد شاه باید بتواند به همراه محافظ خود با زمان مبارزه کند. او سعی می کند تا این گروه شرور را متوقف کند. داستانی جذاب و هیجان انگیز را می توانید در پی اتفاقات این داستان ببینید. اگر شما هم عاشق فیلم های کمدی و اکشن هستید، همچنین از داستان زیبای نسخه های قبل فیلم کینگز من لذت برده اید، دانلود فیلم The Kings Man 2021 با زیرنویس فارسی را از دست ندهید. 

دانلود فیلم مرد شاه با زیرنویس فارسی

این فیلم یکی از جذاب ترین فیلم هایی است که نه تنها مخاطبان نسخه های قبل خود را به همراه دارد، بلکه باعث شده است تا افراد زیادی با همان تریلرهایی که از فیلم پخش شده است، مشتاقانه منتظر انتشار آن باشند تا با دانلود فیلم مرد شاه لحظاتی هیجان انگیز را تجربه کنند. با توجه به این که ما دسترسی راحتی به پلتفرم های بین المللی نداریم و برخی افراد نمی توانند فیلم های زبان نسخه اصلی را ببینند، لینک دانلود فیلم The Kings Man 2021 با زیرنویس فارسی را برای شما آماده کرده ایم. بدین صورت می توانید همراه با سایر کاربران از سراسر دنیا این فیلم جذاب و هیجان انگیز را به تماشا بنشینید. همچنین امکان تماشای آنلاین فیلم The Kings Man 2021 با زیرنویس فارسی با کیفیت بالا برای کاربران فراهم شده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

مرد شاه

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری