پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Back to the Outback

انیمیشن جذاب و دوست داشتنی Back to the Outback 2021 

انیمیشن های جذابی که این سال ها ساخته شده اند، گوی سبقت را از فیلم ها برای بزرگسالان ربوده اند. این قدر کارتون ها دلنشین بوده اند که بسیاری از آن ها توسط بزرگسالان حتی بارها و بارها دیده می شوند. به همین علت است که مضمون آن ها هم اخیراً به سمتی پیش رفته است تا بتواند رضایت تمام سنین را جلب کند. انیمیشن بازگشت به اوت بک یکی از همین کارتون های زیبا و خاص است که ساعت ها شما را می خنداند. به خصوص اگر نیاز دارید تا از ته دل بخندید و یک انیمیشن کمدی را به تماشا بنشینید، حتماً دانلود انیمیشن Back to the Outback 2021 را از دست ندهید. 

عوامل و رویدادهای انیمیشن بازگشت به اوت بک 

انیمیشن Back to the Outback 2021 که با نام بازگشت به جای دور افتاده هم شناخته می شود، در ژانر کمدی، ماجراجویی و انیمیشن ساخته شده است. این کارتون به کارگردانی هری کریپس و کلر نایت ساخته شده است. این انیمیشن ساخت کشور استرالیا و آمریکا است. همچنین توسط کمپانی های Netflix Animation و Reel FX Creative Studios و Weed Road Pictures تولید و به دنیای انیمیشن عرضه شده است. 

استفاده از صداپیشگانی ماهر مانند جکی ویور، گای پیرس، آیلا فیشر، ریچل هاوس و ... نیز در نسخه زبان اصلی این فیلم باعث شده است تا زیبایی انیمیشن بیشتر شود. 

انیمیشن بازگشت به اوت بک، در تاریخ ۳ دسامبر 202 در سینماهای آمریکا اکران شد و پس از ۱۰ دسامبر توسط شبکه جهانی نتفلیکس در آمریکا و دیگر کشورها به صورت اینترنتی اکران شد. این انیمیشن پس از این که در جشنواره بین المللی ریفریم حضور یافت، موفق شد تا جایزه ReFrame Stamp را برای بهترین داستان از آن خود کند. شما هم می توانید با تماشای آنلاین انیمیشن Back to the Outback 2021، یکی از زیباترین انیمیشن های سال را ببینید. 

خلاصه ای از داستان انیمیشن بازگشت به اوت بک 

داستان این انیمیشن هم در جای خود خاص و منحصر به فرداست. داستان حیوانات مرگباری را در استرالیا نشان می دهد. این کشور پر از حیوانات و خزندگان عجیب و غریب است. حیواناتی که در این انیمیشن دیده می شوند، در بخش خزندگان یک باغ وحش حبس شده اند. آن ها از این که انسان ها همیشه مانند یک هیولای وحشتناک به آن ها نگاه کرده اند، خسته شده اند. آن ها تصمیم می گیرند از این باغ وحش فرار کنند. رهبری گروه را یک مار سمی و خوش قلب به نام مدی بر عهده دارد. از طرفی در این گروه مارمولکی پر از شیطنت، عنکبوت مودار به نام فرانک و یک عقرب حضور دارند که هر کدام به نوبه خود بامزه و جذاب هستند. دانلود انیمیشن Back to the Outback 2021 می تواند حس نشاط و شادابی را به خوبی در شما زنده کند. 

تماشای آنلاین انیمیشن بازگشت به اوت بک

دیدن این انیمیشن زیبا را بهتر است هر چه زودتر در برنامه خود بگنجانید. انیمیشن با صحنه های کمدی و جذابی که دارد، حسابی شما را در یک روز خسته کننده سرگرم می کند. با توجه به این که دسترسی کاربران ایرانی به شبکه های جهانی مانند نتفلیکس محدود است و از طرفی، اکثر افراد به راحتی نمی توانند از انیمیشن های زبان اصلی استفاده کنند. به همین علت، لینک دانلود انیمیشن Back to the Outback 2021 با زیرنویس فارسی برای کاربران فارسی زبان بر روی سایت قرار داده شده است. 

دانلود انیمیشن بازگشت به اوت بک، به شما این امکان را می دهد تا در اسرع وقت و همراه با سایر کاربران در سراسر دنیا این کارتون زیبا را به تماشا بنشینید. لینک تماشای آنلاین انیمیشن بازگشت به اوت بک با کیفیت بالا برای شما آماده شده است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

بازگشت به اوت بک

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری