پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم !Tom and Jerry: Cowboy Up

تماشای آنلاین انیمیشن کمدی و جذاب Tom and Jerry: Cowboy Up 2022

تام و جری یکی از جذاب ترین انیمیشن هایی است که سالهاست کودکان و بزرگسالان را به نسخه های متعدد خود دعوت کرده است. کارتونی زیبا که بزرگسالان نیز آن را در خاطرات بی نظیر کودکی خود دارند و همین عامل هم سبب می شود تا بیشتر برایشان جذاب باشد. این بار هم می توانید با دانلود انیمیشن Tom and Jerry: Cowboy Up 2022 خود را به گذشته دور ببرید و حس کودکی را در درونتان شعله ور کنید. تام و جری با داستان های کمدی و هیجان انگیز خود یکی از پرطرفدارترین انیمیشن هایی است که هر بار پس از انتشار رکورد بالایی را برای دانلود و تماشای آنلاین انیمیشن ثبت می کند. این بار هم با داستان تام و جری: گاوچران آمده است تا سرگرمتان کند.

عوامل و رویدادهای انیمیشن Tom and Jerry: Cowboy Up 2022

انیمیشن تام و جری: گاوچران در ژانر کمدی، ماجرایی و انیمیشن ساخته شده است و یکی از جذاب ترین کارتون های سال است. این کارتون محصول سال 2022 آمریکاست که به کارگردانی انیمیشن ساز معروف دار ون سیترز (Darrell Van Citters) کارگردان آمریکایی ساخته شده است. این کارگردان تاکنون افتخارات زیادی داشته است و انیمیشن های جذابی مانند نسخه های دیگری از تام و جری را هم در کارنامه خود دارد. ون سیترز توانسته است جایزه های متعددی را هم برای ساخت انیمیشن های جذاب از آن خود کند و نامزد جایزه امی برنامه های روز برای بهترین گروه ویژه برنامه ها است. 

در انیمیشن تام و جری: گاوچران، صداپیشگانی معروف مانند سین بورگوس، تروور دوال و جورج آکلس در نسخه اصلی حضور دارند. 

خلاصه ای از داستان جذاب انیمیشن Tom and Jerry: Cowboy Up 2022

در انیمیشن تام و جری: گاوچران که این بار در یک مزرعه ساخته شده است، می توان تام و جری را دید که این بار با هم متحد شده اند تا به دختر گاوچران و برادر او کمک کنند. فردی شرور قصد دارد تا زمین و خانه این خواهر و برادر را از آن ها بگیرد. جری سه برادرزاده اش را به کمک می گیرد و تام نیز قصد دارد تا سگ های یک دشت را گرد هم آورد و گروهی بزرگ را ترتیب دهند. آن ها نقشه های مختلفی می کشند و داستانی جذاب را در انیمیشن تام و جری: گاوچران رقم می زنند ...

دانلود انیمیشن Tom and Jerry: Cowboy Up 2022 با زیرنویس فارسی

اگر عاشق تام و جری هستید، این بار هم یک کارتون غافلگیرکننده برایتان مهیا کرده ایم. تماشای آنلاین Tom and Jerry: Cowboy Up 2022 با زیرنویس فارسی لحظاتتان را پر از هیجان شادی می کند. به گونه ای که اصلاً حس نمی کنید زمان چگونه گذشته است. این انیمیشن 75 دقیقه ای آن قدر حس و حال خوبی به شما می دهد که ترجیح می دهید با دانلود انیمیشن تام و جری: گاوچران با زیرنویس فارسی، آن را بارها و بارها در اوقات فراغت خود ببینید. لینک دانلود انیمیشن Tom and Jerry: Cowboy Up 2022 با زیرنویس فارسی و در کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است تا از دنیای جذاب و هیجان انگیز کارتون های جدید عقب نمانید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

تام و جری: گاوچران

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری