پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The 355

تماشای آنلاین فیلم The 355 2022 در ژانر اکشن و زیرنویس فارسی

اگر عاشق فیلم های اکشن و هیجان انگیز هستید، دیدن فیلم The 355 2022 می تواند نفس های شما را حبس کند. فیلمی که در آن صحنه های اکشن و غافلگیر کننده بسیاری وجود دارد و همین امر هم سبب شده است تا بیشتر طرفداران این ژانر به سمت آن گرایش پیدا کنند. این مسئله را می توان از میزان دانلود فیلم سیصد و پنجاه و پنج متوجه شد. اگر شما هم دوست دارید بیشتر در مورد این فیلم بداند و با تماشای آنلاین فیلم The 355 2022 لحظات پرهیجانی را برای خود رقم بزنید، با ما همراه باشید. 

عوامل و رویدادهای فیلم سیصد و پنجاه و پنج

فیلم The 355 2022 محصول سال 2022 کشور آمریکاست که کارگردانی آن را سیمون کینبرگ (Simon Kinberg) بر عهده داشته است. کینبرگ، فیلم نامه نویس و کارگردان یهودی و آمریکایی است که اولین تجربه کارگردانی او به فیلم مردان ایکس: دارک فینکس برمی گردد. او توانسته است در نسخه های متعدد فیلم مردان ایکس نیز فعالیت داشته باشد و جزو کارگردانانی است که کار خود را به صورت کاملاً حرفه ای انجام می دهد. 

فیلم سیصد و پنجاه و پنج در ژانر اکشن و هیجان انگیز ساخته شده است و جزو بهترین فیلم های سال در این زمینه است. داستان جذاب آن باعث شده است تا حتی لحظه ای بعد را هم نتوانید حدس بزنید و همین امر هم به هیجان بیشتر آن دامن زده است.

در فیلم The 355 2022 بازیگرانی مانند پنه‌ لوپه کروز، جسیکا چستین و فن بینگ ‌بینگ ایفای نقش می کنند که همگی از بهترین بازیگران هالیوود محسوب می شوند. 

این فیلم بعد از پخش اینترنتی که داشت توانست به سرعت نظر مخاطبان و حتی منتقدان سینما را به خود جلب کند. به همین علت از سراسر دنیا افراد زیاد برای دانلود فیلم سیصد و پنجاه و پنج اقدام کردند. 

خلاصه ای از آنچه در فیلم The 355 2022 می بینید

ای فیلم داستان یک مأمور کار کشته و خبره سی آی ای را روایت می کند که قرار است با سه مأمور بین المللی، عملیات خطرناکی را ترتیب دهند. سلاح خطرناکی که به دست دشمن این گروه ها افتاده است، باید خنثی شود و همین امر هم سبب می شود تا لحظاتی خطرناک و پر از هیجان را تجربه کنند ...

دانلود فیلم The 355 2022 با زیرنویس فارسی

در یک روز خسته کننده، تماشای آنلاین فیلم The 355 2022 با زیرنویس فارسی می تواند کلاً روند روزتان را تغییر دهد و شما را پر از هیجان و نشاط کند. با توجه به این که ما دسترسی راحتی به پلتفرم های جهانی تماشای فیلم و سریال نداریم، دیدن فیلم های روز دنیا برایمان اهمیت بالایی دارد. از این رو امکان دانلود فیلم سیصد و پنجاه و پنج با زیرنویس فارسی برای کاربران ایرانی فراهم شده است تا همراه با سایر مخاطبان دنیای فیلم و سریال بهترین آثار روز دنیا را به تماشا بنشینند. لینک دانلود فیلم The 355 2022 با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلف قابل دسترسی است تا هر کدام را که نیاز داشتید بتوانید از آن بهره ببرید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

سیصد و پنجاه و پنج

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری