پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Villain

«شرور» فیلمی امریکایی در ژانر اکشن و جنایی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط فیلیپ بارانتینی کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا گرگ هال و جرج روسو نوشته اند. از بازیگران فیلم می توان به کریگ فیربراس، رابرت گلنیستر و جرج روسو اشاره کرد. «شرور» در تاریخ 22 می 2020 از طریق سرویس های آنلاین پخش فیلم به نمایش درآمد و با استقبال منتقدان روبرو شد.

نویسندگان: 
گرگ هال، جرج روسو

عوامل:
فیلمبرداری: متیو لویس
تدوین: جانی گاربو
موسیقی: آرون می، دیوید ریدلی


واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 71% را بر اساس 21 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/18 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 68 از 100 را بر اساس نظر 6 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.


یادداشتی بر فیلم «شرور»
ایده اولیه «شرور» تازگی زیادی ندارد و بارها نمونه های مشابه آنرا دیده ایم. یک مجرم سابقه دار سعی می کند زندگی تازه ای را شروع کند اما دوباره درگیر جنایت و کارهای خلاف قانون می شود. درام گنگستری فیلیپ بارانتینی برخلاف انتظار فیلمی بسیار قدرتمند و خلاقانه است و با استفاده از لوکیشن های شهر لندن توانسته حس و حال متفاوتی را به این داستان آشنا بدهد. کریگ فیربراس در نقش ادی بازی می کند که به تازگی و پس از هشت سال از زندان آزاد شده است. از همان لحظات ابتدایی فیلم و از طریق برخورد های زندانیان و نگهبانان با ادی کم کم با شخصیت او آشنا می شویم. کریگ فیربراس با فیزیک سنگین و صورت سنگی اش انسانی را مجسم کرده است که آدم ها در عین ترسیدن از او احترام زیادی برایش قائل هستند. 
ادی می خواهد به زندگی سابقش به عنوان صاحب یک قهوه خانه برگردد و کارهای خلاف را کاملا کنار بگذارد. او متوجه می شود که برادرش به نام شین در نبود او باعث از بین رفتن کسب و کارشان شده و بدهی زیادی بالا آورده است. شین به عنوان فروشنده برای موادفروش هایی به نام برادران گرت کار می کند و پول زیادی را به آنها بدهکار است. حالا ادی باید این موقعیت را حل کند و علاوه بر این رابطه خود با دخترش را نیز بار دیگر بهبود ببخشد. فیلیپ بارانتینی (کارگردان) که سابقه زیادی به عنوان بازیگر دارد حالا و با ساختن اولین فیلمش نشان داده فیلمساز خوش ذوق و باهوشی است. او بیشتر روی شخصیت پردازی و فضاسازی فیلمش کار کرده و توانسته از ابزارهایی مثل تدوین گیج کننده و پرش های زمانی بهترین استفاده ممکن را ببرد. با اینکه فیلم خشونت زیادی دارد اما اکثر صحنه های اکشن فیلم به گونه ای خلاقانه کارگردانی شده اند و به هیچ وجه تکراری و مصنوعی به نظر نمی رسند. از طرف دیگر لحظات احساسی فیلم زمخت و خام هستند و همین عامل باعث شده بسیار تاثیرگذار از کار دربیایند. به خصوص صحنه های بین ادی و کلوئی که با بازی تماشایی ایزوکا هویل باعث می شوند بیننده از نظر عاطفی کاملا به شخصیت ها نزدیک شود. در همین لحظات است که درخشان ترین لحظات بازی کریگ فیربراس را نیز می توانیم ببینیم، حضور فیزیکی او در صحنه های اکشن با اینکه موثر است اما به پای بازی او در این صحنه های احساسی و آرام نمی رسد. «شرور» یک اکشن تماشایی با داستانی درگیرکننده است که از تن دادن به کلیشه های ژانر اکشن سر باز می زند و توانایی بازیگری بالای کریگ فیربراس را نشان می دهد، کسی که ضعف عاطفی شخصیت اش را به همان خوبی قدرت فیزیکی اش به تصویر کشیده است.

نویسنده: فرانک شک
منبع: www.hollywoodreporter.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
این فیلم بیش از حد انتظار خوب ساخته شده و به خصوص بازی فیربراس توی اون حرف نداره. بعد از دیدن فیلم مطمئن می شید که یکی از بهترین فیلمای اکشن سال رو تماشا کردید.
نظر منفی:
باید اعتراف کنم که کیفیت بازی ها و کارگردانی فیلم من رو غافلگیر کرد. تنها نکته منفی فیلم اینه که بعضی از جاهای داستان از جمله پایانش کلیشه ای و قابل پیشبینی طراحی شدن و جذابیت لازم رو ندارن.


جزئیات:
• فیلم به صورت کامل در لندن فیلمبرداری شده است.
• این اولین فیلم کارگردانی شده توسط فیلیپ برناردینی است. او تا پیش از این فیلم بیشتر به عنوان بازیگر شناخته می شد و در سریال چرنوبیل نیز ایفای نقش کرده است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

شرور

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری