پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره مستند Ringside

«کنار رینگ» مستندی امریکایی در ژانر ورزشی و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط آندره هورمان کارگردانی شده و به زندگی دو بوکسور حرفه ای به نام های کنت سیمز و دستین باتلر می پردازد. «کنار رینگ» در تاریخ 12 ژوئن 2020 از طریق شبکه تلویزیونی شوتایم به نمایش درآمد و مورد استقبال منتقدان قرار گرفت.
عوامل:
فیلمبرداری: تام برگمان
تدوین: وینسنت آزمان
موسیقی: آماندا دلورس

واکنش منتقدها:
اکثر منتقدان برخورد صادقانه و پرجزئیات فیلم به سوژه هایش را تحسین کرده اند. کارمن پاداک منتقد نشریه "وان روم" فیلم را یک «روایت تکان دهنده» نامیده و برگ برنده آنرا به تصویر کشیدن «اراده و ایمان به موفقیت» دانسته است.

یادداشتی بر فیلم «کنار رینگ»
مستند جدید شبکه شوتایم به نام «کنار رینگ» ماجرای دو مرد جوان را روایت می کند که باید برای موفقیت در زندگی و حرفه شان به شدت مبارزه کنند. فیلمی بسیار احساسی درمورد ورزش بوکس که به لحظاتی می پردازد که بازی تمام شده و همه به خانه هایشان برگشته اند. فیلم در طول یک بازه 8 ساله فیلمبرداری شده و کارگردان آلمانی آندره هورمان در این بازه توانسته آرزوهای سوژه های جوانش را به خوبی تعقیب کند. اینکه آنها برای رسیدن به این هدف ها چه کارهایی انجام می دهند و زندگی در مناطق جنوبی شیکاگو چه چالش هایی را برای آنان ایجاد می کند. 
«کنار رینگ» برای شخصیت های اصلی اش دو بوکسور را انتخاب کرده که هر دو از با استعدادترین بوکسور های شیکاگو هستند و در سن پایین توانسته اند خودشان را به سطح اول مسابقات نزدیک کنند. هر دونفر از حمایت دلسوزانه پدرانشان برخوردارند و سعی می کنند هر جور شده آنها را سربلند کنند. اما قبل از اینکه دوران حرفه ای این دو نفر شروع شود مشکلات زیادی گریبانگیر آنها می شود که شانس موفقیت‎شان را به شدت کاهش می دهد. دستین به جرم سرقت به زندان می افتد و ناگهان چهار سال فرصت تمرین و رشد حرفه ایش را از دست می دهد. مستند درباره همین مشکلات است، اینکه برای رسیدن به موفقیت این افراد چه مسیری را طی می کنند و چه مشکلات کوچک و بزرگی سر راهشان قرار می گیرد. ارتباط دو شخصیت اصلی با پدرهایشان به شکل فوق العاده ای به تصویر کشیده شده و باعث می شود بیننده تاثیر این دو نفر بر زندگی شخصیت های اصلی را ببیند. فیلم روی خشونت موجود در مناطق فقیر نشین تکیه نمی کند و سعی می کند تمرکزش را روی سوژه های اصلی اش حفظ کند، با این وجود شیوه زندگی در این مناطق خود را از راه های مختلف وارد فیلم می کند. نقطه اشتراک دستین و کنت در این است که هر دو خشونت موجود در پیرامونشان را به رینگ بوکس آورده و در آنجا تخلیه می کنند. 
بزرگترین نقطه قوت فیلم در تدوین روان و جذاب آن است که اجازه نمی دهد صحنه ها بیش از حد لزوم طولانی شوند. 8 سال زندگی شخصیت های فیلم در طول 90 دقیقه روایت می شود و در طول این مدت بیننده احساس نمی کند چیزی ممکن است از قلم افتاده باشد. فیلمساز به سراغ جزئیات فنی ورزش بوکس نرفته است چرا که نمی خواهد جنبه های انسانی فیلم آسیب ببیند. او نقطه قوت فیلمش را در نشان دادن روابط احساسی شخصیت ها پیدا کرده و تا به انتها به همین ویژگی وفادار می ماند. وقتی دستین و کنت برای آخرین مبارزه وارد رینگ می شوند بیننده کاملا می داند این مبارزه چقدر با اهمیت است و به همین دلیل کاملا مجذوب حرکات این دو بوکسور می شود. در اینجا پیروزی و شکست معنای بسیار متفاوتی دارند و هر یک مسیر زندگی شخصیت را برای همیشه تغییر می دهند.
نویسنده: جوردن مینتزر
منبع: www.hollywoodreporter.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
یکی از بهترین مستند های ورزشی چند سال اخیر که به شکل بسیار درخشانی شخصیت های اصلی خودش رو به مخاطب معرفی می کنه و لحظات خصوصی اونها رو نشون میده. بیننده در طول 8 سال با این ورزشکارهای حرفه ای همراه میشه و تمام سختی های رسیدن به موفقیت در این سطح رو درک میکنه.
نظر منفی:
فیلم از نظر کارگردانی خوب ساخته شده اما روایت فیلم بیش از حد احساسات گرایانه نوشته شده و هیچ جزئیاتی در مورد مسابقات و ... نمی ده.


جزئیات:
• این مستند در طول 9 سال فیلمبرداری شده است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به مستند

کنار رینگ

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این مستند را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری