پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Volition

«اراده» فیلمی کانادایی و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط تونی دین اسمیت کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا تونی دین اسمیت به همراه رایان اسمیت نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به آدریان گلین مک مورگان، ماگدا آپانوویچ و جان کاسینی اشاره کرد. «اراده» در تاریخ 10 جولای 2020 از طریق سرویس های آنلاین پخش فیلم به نمایش درآمد.
نویسندگان: 
تونی دین اسمیت، رایان اسمیت

عوامل:
فیلمبرداری: بایرون کاپمن
تدوین: شان لانگ
موسیقی: متیو راجرز
جوایز:
برنده جایزه بهترین فیلم علمی تخیلی از جشنواره شریکفست

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 88% را بر اساس 24 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6/38 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 62 از 100 را بر اساس نظر 11 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی مثبت» است.

یادداشتی بر فیلم «اراده»
جدیدترین ساخته تونی دین اسمیت به نام «اراده» از آن فیلم هایی است که موقع تماشایشان شش دنگ حواستان باید به فیلم باشد چرا که داستان فیلم با خط های زمانی متفاوتی سر و کار دارد و شبیه به یک بازی کامپیوتری با هر تلاش قهرمان تغییر می کند. فیلم مخصوص آن تماشاگرانی است که همیشه از ساده انگاری فیلم های علمی تخیلی گله می کنند، فیلمساز ایده اولیه فیلمش را به خوبی گسترش داده اما در بعضی لحظات فیلم دچار پیچیدگی و گنگی بیش از حد شده است. با این حال فیلم همچنان موفق شده با فیلمنامه و کارگردانی با کیفیت اش خود را از موج عظیم فیلم های بی کیفیت سرویس های پخش آنلاین جدا کند.
داستان فیلم درمورد مردی به نام جیمز است که توانایی دیدن آینده را دارد و متوجه می شود که در آینده نزدیک به قتل خواهد رسید. حالا جیمز باید سعی کند سرنوشت خود را تغییر دهد اما انجام این کار اصلا راحت نیست و او را با چالش های جدیدی مواجه می کند. شخصیتی که در این سفر جیمز را همراه می کند و حضور پررنگی در فیلم دارد، آنجلا است که نقش او را ماگدا آپانوویچ بازی می کند. هر دو بازیگر نقش اصلی فیلم بازی های بسیار باکیفیتی را ارائه داده اند و هماهنگی بین آنها اجازه داده تا رابطه بین شخصیت هایشان به شکلی باورپذیر تحول پیدا کند. آنجلا شخصیت اصلی فیلم نیست اما در ذهن بیننده می ماند و به خوبی نقش خود در پیشبرد داستان را ایفا می کند. یکی از نکات بسیار مثبت فیلم که حتی به بازی های آن کمک کرده، فیلمبرداری با کیفیت بایرون کاپمن بوده که در چندین صحنه اوج مهارت فنی اش را به رخ کشیده است. تصویربردار از یک رنگ پردازی بسیار دقیق برای فیلم استفاده کرده که از همان بخش های ابتدایی فیلم لحن آنرا برای بیننده جا می اندازد و اجازه نمی دهد یکدست بودن فیلم از بین برود. این فیلمبرداری و حرکات دوربین با کار خوب تدوینگر فیلم به ثمر نشسته اند که سعی کرده ریتم و سرعت بالای فیلم را خدمت روایت بهتر و قابل فهم تر داستان قرار دهد. با وجود اینکه از نظر فنی فیلم در سطح بالایی قرار دارد اما همچنان اصلی ترین نقطه قوت آن داستان پر افت و خیز و پیچیده آن است که مدام بیننده را غافلگیر می کند و او را در مسیر های مختلفی با داستان همراه می کند. کارگردان این پیچیدگی را درک کرده و هیچوقت هوش بیننده را دست کم نمی گیرد و همین عامل است که «اراده» را به یک فیلم علمی تخیلی متفاوت و شجاعانه در کارنامه کاری تونی دین اسمیت تبدیل کرده است.
نویسنده: امیلی بلک
منبع: www.cinema-crazed.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
نظر مثبت:
یک فیلم علمی تخیلی و معمایی که داستانش بسیار جذاب نوشته شده و سرعت اون هیچوقت افت نمیکنه. اگه به فیلم هایی علاقه دارید که توی چند زمان مختلف روایت میشن این فیلم رو حتما تماشا کنید. 
نظر منفی:
«اراده» بازی های خوبی داره اما فیلمنامه نویسش سعی کرده از روی آثار نولان تقلید کنه و توی این کار اصلا موفق نبوده چون از نیمه فیلم به بعد ماجرا اصلا قابل فهم نیست.

جزئیات:
• تونی دین اسمیت (کارگردان) قبلا فیلم «عشق زیر رنگین کمان» (2019) را ساخته است.
 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

اراده

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری