پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Zone 414

فیلم منطقه 414 2021-zone 414 2021

تماشای آنلاین فیلم منطقه 414 2021

به تماشای آنلاین فیلم Zone 414 2021، بپردازید. فیلم تخیلی جذاب و عجیب از آینده که با اتفاقاتی دلهره‌آور، رازآلود و شخصیت‌هایی غیرقابل‌ پیش‌بینی غافلگیرتان می‌کند. فیلم منطقه 414 (Zone 414 2021) توسط Andrew Baird کارگردانی شده است و محصول سال 2021 می‌باشد. این اثر برای علاقه‌مندان و طرفداران ژانر تخیلی، علمی و هیجانی می‌تواند انتخاب بسیار مناسب و جالبی باشد. این فیلم معما و رمز و رازهایی را در خود جای داده‌ است که شخصیت دیوید کار مایکل با نقش آفرینی Guy Pearce در پی حل آن‌ها، شما را با خود همراه خواهد کرد. در ادامه با ارائه‌ی توضیحات درمورد عوامل فیلم، بازیگران، خلاصه داستان و نقدی کوتاه از فیلم منطقه 414 با ما همراه باشید. 

عوامل و رویدادهای فیلم Zone 414 2021 

فیلم منطقه 414  (Zone 414 2021) به نویسندگی Bryan Edward Hill وکارگردانی Andrew Baird می‌باشد. تاریخ انتشار این فیلم در 3 سپتامبر 2021 در کشور آمریکا است. فیلم برداری این اثر در مکان های مختلفی از جمله انگلستان، ایرلند شمالی، بلفاست، شهرستان آنتریم، بلگراد و صربستان صورت گرفته‌ است. عکاسی اصلی فیلم بین 6 فوریه تا 29 فوریه سال 2020 در ایرلند شمالی انجام شده است. 

در این فیلم بازیگرانی از جمله Guy Pearce در نقش دیوید کارمایکل، Matilda Lutz‎ در نقش جین، Travis Fimmel در نقش مارلون ویدت نقش آفرینی می‌کنند. 

کشور: انگلستان

ژانر: تخیلی، علمی، هیجان انگیز

زبان: انگلیسی

مدت زمان: 98 دقیقه

سال انتشار: 2021

کارگردان:  Andrew Baird 

بازیگران:  Guy Pearce، Matilda Lutz‎، Travis Fimmel، Colin Salmon، Jonathan Aris‎

فیلم Zone 414 2021 درباره‌ی چیست؟

داستانی از آینده‌ای شاید نزدیک به تصویر کشیده شده است که ربات‌های انسان‌نما در دنیا در کنار آدم‌ها زندگی می‌کنند. دختر سازنده‌ی ربات‌ها گم می‌شود و او برای پیدا کردن دخترش، دیوید کارمایکل (با بازی Guy Pearce ) را استخدام می‌کند. دیوید با همکاری جین (با بازی Matilda Lutz‎ ) که یک ربات بسیار پیشرفته است در شهر ربات‌ها (منطقه 414) ماموریت خطرناکی را شروع می‌کند. حین این مأموریت با اتفاقاتی مواجه می‌شود که پرده از وقوع جنایتی برمی‌دارد. 

نقد فیلم Zone 414 2021

فیلم Zone 414، فیلمی تخیلی و علمی است که با صحنه‌ای شروع می‌شود که همان ابتدا ترس و دلهره را به شما منتقل می‌کند. این فیلم هرچه پیش می‌رود ما را با معماها و رازهایی همراه می‌کند که به جذابیت اثر افزوده است. در این اثر ما با پیشرفت زیاد علم مواجه هستیم تا حدی که ربات‌هایی انسان‌نما درمنطقه‌ای که تکنولوژی‌ زیادی در آن حکم‌فرما است همراه با انسان‌ها زندگی می‌کنند. می‌توان گفت در حین فیلم گاهی تشخیص ربات‌ها از انسان‌ها در نگاه اول شاید خیلی راحت نباشد. و این خود به نقطه قوتی برای فیلم منطقه 414 2021 تبدیل شده است. شاید بتوان گفت گای پیرس و ماتیلدا لاتز در نقش آفرینی بسیار موفق عمل کرده‌اند. فیلمبرداری‌های فوق حرفه‌ای، صحنه‌پردازی ایده‌آل و تمرکز بر داستانی پیش‌رونده و منسجم از اصلی‌ترین ویژگی‌های این فیلم خارق‌العاده‌ی آمریکایی است.

موسیقی فیلم  در ایجاد و انتقال احساسات، هیجان و دلهره بسیار تاثیرگذار عمل کرده است.

حقایق جالب در مورد فیلم منطقه 414

عکاسی اصلی پروژه قرار بود در دسامبر 2019 شروع شود، اما از آنجایی که برنامه ایفای نقش تراویس فیمل که برای نقش اصلی انتخاب شده بود با یکی دیگر از فیلم‌هایش Die in a Gunfight 2021 تداخل داشت. فیلمبرداری به ژانویه 2020 موکول شد و گای پیرس به جای او برای ایفای نقش پرداخت.

دانلود فیلم Zone 414 2021

اگر علاقه‌مند،  دوست‌دارو طرفدار تماشای فیلم‌های تخیلی همراه با چاشنی علم و هیجان هستید، پیشنهاد ما برای شما تماشای آنلاین Zone 414 2021می‌باشد. فیلمی که می‌تواند شما را با شروعش غافلگیر و با ادامه داستان دچار ترس و دلهره کند. با تماشای فیلم منطقه 414 (Zone 414 2021) تصویری متفاوت را از آینده به نظاره بنشینید که می‌تواند برایتان جالب و شگفت‌انگیز باشد. مطمئنا در پایان، شما نیز به این فیلم امتیاز بالایی را خواهید داد.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

منطقه ۴۱۴

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری