پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Infinite

فیلم infinite 2021 وجودیت انسان را به چالش می کشد!

بشر همیشه به دنبال دستیابی به بینهایت بوده است و این موضوع خود را در فیلم های علمی – تخیلی به خوبی نشان می ‌دهد. تماشای آنلاین فیلم بی نهایت ممکن است شما را هم به این فکر فرو ببرد که آیا انسان واقعاً بی نهایت است و یا ممکن است روزی زندگی خود را به پایان ببرد؟

 فیلم infinite 2021 به کارگردانی آنتوان فوکوآ، محصول کشور آمریکاست. دانلود فیلم infinite 2021 با ترجمه زیر نویس شما را برای دیدن فیلمی هیجان انگیز و بسیار جالب و تاثیرگذار آماده می‌کند! پس با ما همراه باشید.

 

عوامل و رویدادهای فیلم infinite 2021

فیلم  infinite 2021  به کارگردانی آنتوان فوکوآ از کارگردانان مطرح و خوش آوازه آمریکایی است که فعالیت های گسترده ‌ای در فیلم ‌های معروف و جهانی مانند چپ دست، اکولایزر 1 و 2 و ... داشته است. وی در جشنواره های مختلف توانسته است جوایزی نیز دریافت کنند و بیشتر فیلم‌های او در ژانر اکشن و هیجان انگیز ساخته شده اند. 

این اثر یکی از فیلم های جنجالی بود که ماه ها مخاطبان منتظر پخش آن بودند. شرکت پارامونت پیکچرز بارها بخش فیلم را به تعویق انداخت تا بتواند دقیقاً همان که مخاطبان منتظرش هستند را ارائه دهد. بالاخره فیلم بی نهایت روی پرده سینما رفت و همزمان تماشای آنلاین و دانلود فیلم در اکثر کشور های دنیا شروع شد.

بازی تعدادی از بهترین بازیگران سینمایی هالیوود مزید بر علت شد تا داستان جذاب فیلم بیشتر به دل بنشیند.  Mark Wahlberg, Chiwetel Ejiofor, Sophie Cookson از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم infinite  حضور دارند عوامل فیلم و انتخاب بازیگران نشان می‌دهد که آنتوان فوکوا نقش ها را با دقت بررسی کرده و سعی کرده است بهترین بازیگران را برای هر نقش با کمک تیم خود انتخاب کند تا بتواند نتیجه عالی از نمایش فیلم داشته باشد.

 فیلم از رمانی به نام " The Reincarnationist Papers" اثر دکتر اریک مایکرانز اقتباس گرفته شده است و نگارش فیلمنامه نیز توسط "جان لی هنکاک" و "ایان شور" انجام شده است. 

 

بررسی داستان فیلم infinite

فیلم بی نهایت یکی از فیلم هایی است که انسان و وجودیت او به چالش می کشد. داستان آنقدر جذاب است که یک لحظه هم نمی توانید چشم از فیلم زیبای بی نهایت بردارید و از دیدن آن خسته نخواهید شد؛ اما داستان چیست؟

 داستان فیلم، مردی به نام ایوان مک کالی را روایت می‌کند که متوجه اتفاقات عجایبی در وجود خود می شود. وی مهارت ‌هایی دارد هیچ وقت آنها را نیاموخته است و خاطراتی را به یاد می آورد که هیچ وقت ندیده است. ذهن او در آستانه فروپاشی است تا جایی که برخی فکر می‌کنند به بیماری اسکیزوفرنی مبتلا شده است؛ اما گروهی که خودشان را ابدی می نامند این مرد جوان را نجات می‌دهند و می‌فهمند که خاطرات او واقعی بوده و مربوط به زندگی های چندگانه او در گذشته است...

 

تماشای آنلاین فیلم infinite 2021 با ترجمه زیرنویس

احتمالاً لحظات خارق‌العاده را که با دانلود فیلم infinite  با ترجمه زیرنویس تجربه می کنید هیچگاه از یاد نخواهید برد. این تیم با داستان جذاب و نقش آفرینی بازیگران حرفه ای، به خوبی خود را در دل مخاطب جای می‌دهد. دانلود فیلم infinite  با زیرنویس و با کیفیت مختلف آماده شده است تا بتوانید این فیلم آمریکایی و جذاب را مشاهده کنید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

بی‌ نهایت

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری