پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال The Nevers

سریال ممنوعه ها 2021 را آنلاین تماشا کنید!

تماشای آنلاین سریال The Nevers (2021) نیز یکی از پیشنهادهایی است که قطعا اوقات فراغت تان را برایتان دلپذیر می کند. فیلم ها و سریال های آمریکایی همیشه طرفداران خاص خود را دارند. بازی هنرمندانه بازیگران، کارگردانی و جلوه های ویژه خاص این آثار مخاطب را به خوبی جذب می کند. سریال ممنوعه ها در ژانر درام، علمی و تخیلی ساخته شده است. سریال The Nevers (2021) با ترجمه زیرنویس و دوبله فارسی دوستداران سریال های آمریکایی را با دنیای هالیوود همراه می کند. 

 

عوامل و دست اندرکاران سریال ممنوعه ها 2021

این سریال هیجان انگیز به کارگردانی جاس ودون فیلمی هیجان انگیز و جذاب است که بازیگرانی پرستاره ای مانند آنا دولین، برت کرتیس، بن چاپلین، الیزابت برینگتن و ... در آن ایفای نقش می کنند. این فیلم در سال 2021 ساخته شده است و داستانی جذاب دارد. به گونه ای که می تواند مخاطب را ساعت ها با خود همراه کند. سریال کوتاه The Nevers (2021) با چالش های متعدد خود، به هیچ عنوان کسل کننده نیست و برای افرادی که هیجان و تنوع را دوست دارند، یک سریال عالی 6 قسمتی محسوب می شود. 

سریال محصول سرویس HBO است و امتیاز بالایی را در نظرسنجی مخاطبان دریافت کرده است.

خلاصه  و نقد داستان سریال The Nevers (2021)

سریال ممنوعه ها 2021 داستان زنی به نام باندی از زنان ویکتوریایی است که توانایی خارق العاده و غیر طبیعی دارد. در یک واقعه غیرطبیعی، در لندن، این زن بیوه و مرموز و یک مخترع جوان مامور می شوند تا از زنان دیگر محافظت کنند. بدین صورت که با درست کردن سرپناه برای این زنان، آنان را از شر نیروهای شیطانی برهانند. این نیروهای شیطانی قصد دارند تا زنان با توانمندی های خاص را شکار کرده و از بین ببرند...

داستان سریال The Nevers (2021) به گونه ای رقم می خورد که در هر لحظه مخاطب را غافلگیر کرده و از ایجاد خستگی و دلزدگی از سریال جلوگیری می کند.

نقدهایی که در مورد این سریال وجود دارد، بیشتر مربوط به بازی ستودنی بازیگران است. به علاوه طراحی لباس و جلوه های بصری خوبی که دارد همگی مزید بر علت شده اند تا ممنوعه ها یک اثر درهم آمیخته از اکشن و فانتزی جذاب باشد.

دانلود سریال ممنوعه ها 2021 با کیفیت بالا

برخی افراد دوست دارند در همان ابتدای انتشار سریال های پرمخاطب، با تماشای آنلاین سریال و فیلم، همراه مخاطبان سراسر دنیا باشند. سریال The Nevers (2021) با ترجمه زیرنویس و دوبله فارسی برای این گروه فراهم شده است تا با دانلود سریال به آن دسترسی داشته باشند. از این رو می توانید از این امکان بهره مند شوید که جزو اولین مخاطبانی باشید که بهترین سریال های روز دنیا را مشاهده می کنید و از دیدن آن ها لذت می برید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

ممنوعه ها

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری