پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال All of Us Are Dead

تماشای آنلاین فیلم All of Us Are Dead 2022 و دنیای زامبی ها

اگر می خواهید به زامبی تبدیل نشوید، باید راه خروجی پیدا کنید! این جمله وحشتناک داستانی هیجان انگیز است که در فیلم All of Us Are Dead 2022 می بینید. دانلود سریال ما همه مرده ایم شما را مهمان ی داستان هیجان انگیز و جذاب می کند که بارها می توانید آن را ببینید و از دیدن آن خسته نشوید. این سریال جذاب از همان ابتدا توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند و تحسین منتقدان دنیای فیلم و سریال را هم برانگیزد. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این سریال پرمخاطب داشته باشید، با ما همراه شوید.

عوامل و رویدادهای سریال All of Us Are Dead 2022

سریال ما همه مرده ایم در 12 قسمت تولید و منتشر شد. این فیلم محصول سال 2022 کره جنوبی است و توانسته است طرفداران زیادی را در همان ابتدای انتشار گرد خود جمع کند. به طور که امتیاز 7.7 را از imdb دریافت کرد. این فیلم جذاب در ژانر اکشن، درام و فانتزی ساخته شده است و پر از صحنه هایی است که نفس را در سینه تان حبس می کند. 

سریال ما همه مرده ایم به کارگردانی لی جائه کیو (J.Q. Lee) کارگردان تلویزیونی کره ای است که فیلم هایی مانند The Fatal Encounter و Intimate Stranger را هم در کارنامه خود دارد. او در همه فیلم هایش کارگردانی هنرمندانه و ماهرانه خود را به نمایش گذاشته و تحسین منتقدان را برانگیخته است.

در این سریال بازیگرانی مانند لی یو می، ریچ تینگ و ... ایفای نقش می کنند که از ستارگان فیلم و سریال کرده هستند. برای دانلود سریال ما همه مرده ایم همراه ما باشید تا مهمان لحظات هیجان انگیز و پر از استرس این سریال شوید.

خلاصه ای از داستان سریال ما همه مرده ایم

در یک مدرسه بزرگ تعداد زیادی دانش آموز به تحصیل مشغول هستند. آن ها مطلع می شوند که ویروس زامبی فراگیر شده است و آن ها می خواهند برای در امان ماندن از این بیماری خود را در مدرسه حبس کنند. اما ویروس در مدرسه هم پخش می شود و آن ها باید راهی برای فرار از مدرسه پیدا کنند یا به دنیای زامبی ها بپیوندند ...

دانلود سریال All of Us Are Dead 2022 با زیرنویس فارسی

اگر عاشق سریال هایی هستید که نفس را در سینه تان حبس می کند حتماً تماشای آنلاین سریال ما همه مرده ایم با زیرنویس فارسی را در برنامه خود بگنجانید. نظر مثبت منتقدان و مخاطبان زیاد این سریال در سراسر دنیا نشان دهنده زیبایی داستان است. حتی یک دقیقه بعد را هم در این فیلم نمی توانید حدس بزنید و همین عامل هم سبب شده است تا هیجان دیدن آن بیشتر شود. دانلود سریال All of Us Are Dead 2022 با زیرنویس فارسی باعث می شود تا بتوانید یکی از بهترین سریال های روز دنیا را هم زمان با سایر کاربران در سراسر دنیا ببینید. لینک دانلود سریال ما همه مرده ایم با زیرنویس فارسی و کیفیت های مختلف بر روی سایت قرار گرفته است. شما هم می توانید با تماشای آنلاین سریال All of Us Are Dead 2022 با زیرنویس فارسی به راحتی روزی پر از هیجان را برای خود به ارمغان آورید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

ما همه مرده‌ ایم

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری