پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Shadow and Bone

تماشای آنلاین سریال سایه و استخوان- جنگ در دنیای قدرتمند جادو

تماشای آنلاین سریال سایه و استخوان دوبله فارسی

تماشای آنلاین سریال سایه و استخوان دوبله فارسی، تماشای یک سریال کاملا فانتزی و به دور از آنچه که برایمان معمول است می‌باشد. در داخل سریال shadow and bone که می‌توان آن را اثر درخشان لی باردوگو در ادامه سه گانه گریشا دانست، آدم‌های ماورایی با قدرت‌های متفاوت و عجیب حضور دارند. در واقع این سریال 8 قسمتی، ترکیبی از رمان‌های بی باردوگو است. لوکیشن فیلمبرداری در کشور مجارستان است اما طراحی صحنه و جلوه‌های ویژه‌ی آن به گونه‌ای است که ما هیچکدام از مکان‌ها و اسامی داخل سریال را تا به حال جایی ندیده و نشنیده‌ایم. اتفاقا همین ناآشنا بودن و فانتزی بودن سریال سایه و استخوان، برای مخاطبان جذابیت دارد و آنها را پای قسمت‌های مختلف آن نگه‌ می‌دارد.

تماشای آنلاین سریال shadow and bone دوبله فارسی

عوامل و رویدادهای سریال Superman and Lois

یکی از سریال‌های موفق فانتزی که از سرویس استریم نتفلیکس پخش شد و اکنون با درخواست بی‌سابقه طرفداران آن برای ساخت فصل دوم مواجه است. این سریال بر پایه کتاب موفق سه‌گانه گریشا ساخته شده است. ستارگان این فیلم الینا استراکوف (Jessie Mei Li)، ملیان ارستوف (Archie Renaux) و جنرال کریگتون (Ben Barnes) هستند که مثلث عشقی سریال را تشکیل می‌دهند. کارگردان این سریال نیز، اریک اندروهایسر است نورمنی است که فیلم‌های موفق Hours 2013، Arrival 2016 و Bird Box 2019 را در کارنامه خود دارد.

نام به انگلیسی: shadow and bone 

نام به فارسی: سایه و استخوان

ژانر: فانتزی

مخاطب: بالای 18 سال

زبان اصلی سریال: انگلیسی

کارگردان: Eric Heisserer

شبکه پخش: نتفلیکس

تاریخ انتشار: 23 آوریل 2021

محصول: آمریکا

تهیه کننده: لی باردوگو

زمان: قسمت‌های 45 تا 60 دقیقه‌ای

ستارگان:  Jessie Mei Li, Ben Barnes, Archie Renaux, Freddy Carter, Amita Suman, Kit Young, …

لوکیشن فیلمبرداری: مجارستان، بوداپست

داستان سریال سایه و استخوان درباره چیست؟

سریال فانتزی سایه و استخوان ماجرای دنیایی کاملا متفاوت و جذاب است که آن را تحت عنوان Grishaverse یا دنیای گریشا می‌شناسند. در داخل این دنیا، آدمها دو دسته هستند یا عادی یا گریشا. برای همین، از هر کودک بعد از تولد یک تست گرفته می‌شود که اگر کودک گریشا باشد، او را به قصری برای دریافت آموزش‌های بیشتر خواهند فرستاد. در میان گریشاها قدرت‎های مختلف از جمله درست کردن آتش با دست، امکان به کار انداختن قلب و ... وجود دارد. در میان تمام آنها دختری به نام الینا استراکوف (Jessie Mie Li) که توانایی بیشتری نسبت به دیگر گریشاها در خود احساس می‌کند. 

اهمیت قدرت او در احضار خورشید به عنوان مظهر قدرت و امید دنیای گریشاها زمانی مشخص می‌شود که نیروهای تاریک، دنیا را به تسخیر خود درمی‌آورند. یک مثلث عشقی جذاب نیز در طول سریال سایه و استخوان وجود دارد. چرا گریشا بودن الینا در کودکی مشخص نشد؟ چه رابطه‌ای میان عشق و مبارزه با نیروهای اهریمن وجود دارد؟ نقش دیوار روکا چیست؟ چرا هیچ‌کس نمی‌تواند از داخل آن عبور کند؟ همین الان با تماشای آنلاین سریال shadow and bone، مبارزه‌ی پرهیجان نور و تاریکی را تا آخر دنبال کنید.

نقد سریال shadow and bone 2021

خلق یک دنیای کاملا فانتزی و موفق، نقطه قوت این سریال آمریکایی است. شما نیز بعد از تماشای آنلاین سریال سایه و استخوان، سوال‌هایی بدون جواب در ذهنتان نقش خواهد بست. برخی از آنها در طول قسمت‌های آینده سریال مشخص خواهند شد. سوال‌های بدون جواب نیز احتمال زیاد به فصل دوم واگذار شده است. نقطه قوت دیگر داستان همپوشانی کاملا و با تغییرات جزیی سریال و کاراکترهای نسخه اصلی کتاب‌ است. شفاف سازی و آشنا کردن مخاطب با فضاهای داخلی سریال نیز به طرز قدرتمند و تحسین برانگیزی حل شده است.

دانلود سریال سایه و استخوان

شما هم از طرفداران سریال‌های ژانر فانتزی هستید؟ با دانلود سریال سایه و استخوان، وارد دنیایی خیالی، جادویی و اسرارآمیز خواهید شد. کاراکترها و ایونت‌های داخل سریال خیلی زیاد و در عین حال جذاب هستند. برای همین هیچگاه از دنبال کردن این سریال خسته نخواهید شد.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

سایه و استخوان

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری