پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Flashback

تماشای آنلاین flash back 2020 با بهترین کیفیت

تماشای آنلاین فلش بک 2020 به کارگردانی "کریستوفر مک براید" کارگردان و نویسنده مطرح آمریکایی به تمام افرادی که دوست دار یک فیلم هیجان انگیز و پرماجرا هستند، توصیه می شود. این فیلم زیبا و جذاب، برای این گروه از افراد طراحی شده است. کارگردان مطرح و نویسنده‌ای که در کارنامه خود فیلم های پرمخاطبی مانند The Conspiracy”" را هم در کارنامه خود دارد. این فیلم هم جزوه فیلم های هیجانی است که در زمان پخش خود نظر بسیاری از مخاطبان دنیای فیلم و سریال را به خود جذب کرد. دانلود فیلم flash back 2020 مانند سایر فیلم های این نویسنده بزرگ می تواند شما را به خوبی تا انتهای فیلم غافلگیر کند. فیلم فلش بک که اتفاقات ماورای را نیز در دل خود دارد، نقش اول را به سمت گذشته و اتفاقات خاصی پیش می برد. آیا این پسر می تواند با کند و کاو در گذشته خود به نتایجی که مد نظرش است دست یابد؟

 

عوامل فیلم flash back 2020

فیلم فلش بک 2020 به کارگردانی کریستوفر مک براید و بازیگری هنرمندان حرفه ای مانند  دیلن اوبراین ، مایکا مونرو ، آماندا بروگل و ... توانسته است به خوبی از یک داستان هیجان انگیز و زیبا رونماییی کند. درایت نویسنده فیلم که همان کارگردان فیلم است، باعث شده است تا داستانی پرمغز و هیجانی را در کنار صحنه های جذاب و لوکیشن های متنوع ببینیم. این عوامل که به نحو احسن داستان را جلو می برد، داستان را از حالتی بی‌روح و بی انتها دور کرده است. 

 فیلم  flash back  محصول کشور کانادا است و مخاطبان زیادی را با توجه به دانلود فیلم از همان ابتدا به خود مشغول کرده است. اطلاعات فیلم فلش بک را در ادامه می بینید:

کارگردان: Christopher MacBride

نویسنده: Christopher MacBride

ژانر: هیجانی درام

بازیگران: دیلن اوبراین ، مایکا مونرو ، آماندا بروگل، Dylan O’Brien, Maika Monroe, Amanda Brugel

محصول کشور: کانادا

زبان اصلی: انگلیسی 

داستان فیلم flash back   از چه قرار است؟

داستان فیلم بسیار جذاب است و همین داستان سبب شده است تا دانلود فیلم از طرف مخاطبان و منتقدان فیلم و سریال روز به روز بیشتر شود. نقش اصلی داستان به نام فردریک فیتزل با مردی به طور تصادفی برخورد می‌کند و این اتفاق سبب می‌شود او به گذشته خود برگردد. فرد دیدگاه های وحشتناک دختری را که در دبیرستان ناپدید شد، به وضوح می بینند. وی سراغ دوستان قدیمی خود می رود که با همه داروی عجیب و غریب را مصرف می کردند. در طی داستان فردریک متوجه می‌شود که راه حل مشکلات او در خاطرات گذشته خودش پنهان شده است ...  با تماشای آنلاین فیلم فلش بک این داستان هیجان انگیز را دنبال کنید تا بتوانید به اصل ماجرا پی ببرید.

 

دانلود فیلم flash back   با ترجمه زیرنویس

دانلود فیلم flash back 2020 با ترجمه زیر نویس برای کسانی که دوست دارند در دنیای فیلم سریال همیشه جزو اولین ها باشند، آماده شده است. تماشای آنلاین فیلم به کارگردانی کریستوفر مک براید و نقش آفرینی بازیگران مطرح سینما اوقات فراغت شما را هیجان انگیز می‌کند. آیا پسر کنجکاو این فیلم می تواند حقیقتی را که به دنبال آن است، در طی چالش های هیجان انگیز این داستان پیدا کند؟

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

فلش بک

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری