پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Dont Breathe 2

فیلم نفس نکش ۲ و عاقبتی که برای نورمن رقم می خورد

 مخاطبانی که فیلم نفس نکش 1 را دیده اند، احتمالا منتظر تماشای آنلاین فیلم Don’t Breathe 2 2021 هستند. فیلمی که در ژانر ترسناک، هیجان انگیز و اکشن ساخته شده است و صحنه های خشونت بار آن لحظات نفس گیر را برای مخاطب به همراه دارد.

 تریلر هایی که از این فیلم پخش شده است، آنقدر جذاب هستند که طرفداران دنیای سینمای اکشن را مجذوب خود می کند. داستان نورمن نوردستروم که زندگی پر از تنش و شرارتی را پشت سر گذاشته است. حال با دانلود فیلم Don’t Breathe 2 2021 می توان ادامه زندگی این مرد شرور را به تماشا نشست.

عوامل بر رویدادهای فیلم Don’t Breathe 2 2021

فیلم نفس نکش ۲ در ژانر اکشن، هیجان انگیز و ترسناک ساخته شده است. کارگردان فیلم رودو سایاگوس نویسندگی فیلم را هم برعهده دارد. البته در فیلم نفس نکش 1، کارگردانی برعهده فده آلوارز بود که در حال حاضر نیز در بخش نویسندگی با این فیلم همکاری داشته است.

 این فیلم در ادامه فیلم نفس نکش که در سال ۲۰۱۶ بر روی پرده سینما رفت ساخته شده است. بودجه ساخت آن به نسبت در همان سال بسیار بالا بود؛ زیرا طراحی صحنه های اکشن و هزینه بر فیلم Don’t Breathe  کار ساده ای نبود. 

فیلم Don’t Breathe 2 2021 هم دارای صحنه های بسیار خشن و خونباری است و از دیالوگ های نا مناسب برای سنین خردسال در آن استفاده شده است. به همین علت در رده بندی سنی بزرگسال را دریافت کرده است.

در این فیلم، بازیگران و ستارگان هالیوود مانند استفان لنگ، برندون سکستون سوم، مدلین گریس و ... در آن ایفای نقش کرده اند.

داستان فیلم نفس نکش ۲

 همانطور که گفته شد این فیلم در ادامه فیلم نفس نکش 2016 ساخته شده است. در فیلم نفس نکش یک دزدی از خانه یک مرد نابینا انجام شد که بر خلاف ظاهرش اصلاً ناتوان نبود. 

حال زندگی نورمن به عنوان یکی مرد جنگجو و پرتنش در مکان آرام جریان دارد ؛ اما به خاطر گناهان گذشته، مشکلات دست از سر او بر نمی دارند و اینک به سراغ او آمده اند تا باز هم زندگی آرام او را به هم بریزند. آیا نورمن می تواند از خود دفاع کند و گذشته شرارت بار خود را ساماندهی کند؟

 با دانلود فیلم Don’t Breathe 2 2021، لحظات هیجان انگیز را با نورمن و اتفاقاتی که برای او می افتد، تجربه می کنید.

دانلود فیلم پورن با زیرنویس فارسی

اگر عاشق تماشای آنلاین فیلم هستید، باید منتظر فیلم Don’t Breathe 2 2021 هم بمانید. این روزها، فیلم هایی در ژانر اکشن و ترسناک، مخاطبان زیادی دارند و از سراسر دنیا به آنها پرداخته می شود.

 دانلود فیلم Don’t Breathe 2 2021 با زیرنویس فارسی به عنوان یک فیلم هالیوودی و به روز باعث می شود تا یک روز تعطیل شما به روزی هیجان انگیز تبدیل شود.

 از مزیت های فیلم های هیجان انگیز خوب این است که مخاطب نمی تواند ادامه آن را پیش بینی کند. همین امر به لذت بخش بودن فیلم نفس نکش ۲ افزوده است. 

دانلود فیلم  Don’t Breathe 2 2021 با زیرنویس فارسی در کیفیت های مختلفی بر روی سایت قرار گرفته است و می توانید در زمان شروع پخش آن، همراه با سایر مخاطبان در تمام دنیا آن را به تماشا بنشینید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

نفس نکش ۲

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری