پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم The Night House

تماشای آنلاین فیلم  The Night House 2020

فیلم های ترسناک سراسر هیجان هستند. دانلود فیلم The Night House 2020 که یکی از جذاب ترین فیلم های ترسناک اخیر است، به شما این امکان را می دهد تا ساعاتی را به دور از دغدغه هایتان زندگی کنید و محو تماشای این فیلم دیدنی شوید. فیلم محصول سال 2020  است و دیوید بروکنر کارگردانی آن را بر عهده دارد. فیلم خانه شب جستجوی یک زن بیوه را نشان می دهد که به تازگی همسرش فوت شده است. آیا همه چیز در زندگی این مرد همان است که در ظاهر بوده است؟ چه رازهایی وجود داشته است که این زن از آن ها بی اطلاع بوده است؟ برای این که بیشتر با این فیلم زیبا و ترسناک آشنا شوید، با ما همراه باشید.

رویدادها و دست اندرکاران فیلم خانه شب ۲۰۲۱

این فیلم به کارگردانی دیوید بروکنر ساخته شده است. این کارگردان آمریکایی قبلاً فیلم های دیگری مانند شب آماتور و سیگنال را هم بر عهده داشته است. در فیلم  The Night House، سوپراستارهایی معروف مانند ربکا هال در نقش بث، سارا گلدبرگ در نقش کلر، استیسی مارتین و ... هم ایفای نقش می کنند. 

اولین اکران فیلم خانه شب در ۲۴ ژانویه 2020 بود و پس از مدتی حق پخش فیلم را شرکت Searchlight Pictures خریداری کرد. 

این فیلم در ژانر هیجان انگیز و ترسناک ساخته شده است و یک فیلم روانشناختی هم محسوب می شود. فیلم پرمحتوا است و توانسته است مخاطبان و منتقدان را راضی نگه دارد. اگر شما هم طرف دار فیلم های ترسناک و هیجان انگیز هستید، می توانید با دانلود فیلم The Night House 2020، از تماشای این فیلم لذت ببرید. 

خلاصه داستان The Night House 2020

داستان، زندگی یک زن به نام بث را نشان می دهد که از مرگ غیرمنتظره شوهرش غصه دار است. او در خانه خود کنار یک دریاچه به تنهایی زندگی می کند و سعی می کند تا با غم و غصه از دست دادن معشوقش کنار آید؛ اما زندگی آنقدرها هم راحت نیست! کم کم احساس می کند موجودات دیگری هم به جز او در خانه حضور دارند. او سعی می کند راز خانه خود را کشف کند. وی پس از مدتی، اسراری عجیب و رازآلود از همسر خود پیدا می کند که این بار او را مصمم می کند تا به حل آن ها بپردازد. 

دانلود فیلم The Night House 2020 با زیرنویس فارسی

طرفداران فیلم های ترسناک و هیجان انگیز این روزها بسیار زیاد شده اند. به همین علت فیلم هایی که در این ژانر ساخته می شوند، از همان ابتدا، مخاطبان زیادی را به سمت خود جذب می کنند. فیلم The Night House 2020 با زیرنویس فارسی برای علاقه مندان به این ژانر آماده شده است. با دانلود فیلم The Night House 2020 می توانید شما هم از اسرار ماورایی و جذاب این زن و همسرش اطلاع پیدا کنید. لینک تماشای آنلاین The Night House با زیرنویس فارسی نیز آماده شده است تا یک از روز خسته کننده و یکنواخت خود، روزی سراسر هیجان و لذت بسازید و ببینید بالاخره بث چگونه معمای زندگی همسرش را حل می کند و چه رویدادهایی در انتظار او هستند.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

خانه شب

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری