پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره سریال The Premise

سریال پیش فرض 2021 _ The Premise 2021

تماشای آنلاین سریال پیش فرض 2021 – The Premise 2021

تماشای آنلاین سریال پیش فرض 2021 _ The premise 2021، انتخابی فوق‌العاده‌ برای علاقه‌مندان به سریال‌هایی با محوریت موضوعات اخلاقی و تامل برانگیز جامعه انسانی مدرن است. کارگردانی این سریال توسط Darya Zhuk، Jake Schreier، Kitao Sakurai و B. J. Novak انجام شده است. سریال پیش فرض 2021 در هر قسمت داستان‌های شخصیت محوری را در مورد مسائل و موضوعات جهان مدرن همراه با دیدگاهی تحلیل‌گر به تصویر می‌کشد. سریال پیش فرض محصول سال 2021  و ساخت کشور ایالات‌متحده آمریکا است. این سریال ژانر درام و کمدی را به خود اختصاص می‌دهد. درواقع می‌توان گفت دارای طنزی تلخ و کنایه‌آمیز است که مخاطبان بسیار با این نوع طنز ارتباط خواهند گرفت. در ادامه با توضیحات بیش‌تری از این سریال جدید و جذاب با ما همراه باشید. 

عوامل و رویدادهای سریال The Premise 2021

سریال پیش فرض 2021 هم اکنون در حال پخش است و انتشار آن از تاریخ 16 سپتامبر 2021 شروع شده است. این سریال ساخته‌ی Darya Zhuk، Jake Schreier، Kitao Sakurai و B. J. Novak می‌باشد. هر قسمت سریال دارای داستانی مجزا و جذاب است که توسط گروهی از فیلم‌نامه نویسان متفاوت نوشته شده است. در سریال پیش فرض 2021 بازیگران حرفه‌ای زیادی حضور دارند و هر قسمت از سریال که پیش می‌رود کاراکترهای جدیدی به سریال افزوده می‌شوند. همین مسئله بر جذابیت دنبال کردن این سریال افزوده است.

نام انگلیسی: The Premise 

نام فارسی: پیش فرض

ژانر: درام، کمدی

محصول کشور: ایالات‌متحده آمریکا 

رده سنی: 17

زبان اصلی سریال: انگلیسی

شبکه پخش: FX در Hulu   

تاریخ انتشار: 16 سپتامبر 2021

مدت زمان: هر قسمت 30 دقیقه 

کارگردان‌ها:  Darya Zhuk، Jake Schreier، Kitao Sakurai، B. J. Novak

بازیگران:  Randal Gonzalez، Taylor Shurte، Meagan Noel، Scott Green، Jon Bernthal، Lucas Hedges، Daniel Dae Kim، Lola Kirke، Kaitlyn Dever

داستان سریال پیش فرض 2021 درباره‌ی چیست؟ 

سریال پیش فرض 2021، یک مجموعه گلچین جدید نیم ساعته، جسورانه و بلند پروازانه است. هر قسمت به میزبانی نواک و به داستان از یک شخصیت با یک موضوع و عنوان خاص می‌پردازد. این سریال موضوعات و مفاهیم اخلاقی موجود در جامعه‌ی امروز را که با آنان دچار چالش هستیم، به واسطه‌ی دیدگاهی جسورانه و تحلیل گرایانه به نمایش می‌گذارد. در این سریال، جدیدترین و متداول‌ترین سوالات دوران مدرن ما بررسی می‌شوند. کنترل اسلحه، هویت، عدالت اجتماعی، جنسیت، سرمایه‌داری، انتقام، عشق، شهرت، رسانه‌های اجتماعی و هر مسئله‌ی دیگری که شاید ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد. حتی موضوعاتی که شاید ما به طور خصوصی در مورد ‌آ‌ن‌ها، تنها بنویسیم، در این سریال به صورت باز و عمومی، بحث می‌شود. پس تماشای رایگان سریال پیش فرض 2021 را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید.

نقد سریال پیش فرض 2021

این اثر گلچینی از لحظات، افکارو اعمال متفاوت انسان در موقعیت‌ها و تصمیم‌گیری‌های گوناگون است. سریال پیش فرض شما را با سطوح مختلفی از برخورد افراد و نحوه رفتار آن‌ها در رویارویی با موضوعات مطرح امروزی مواجه می‌کند که این رویکردی بسیار جسورانه، آگاهانه و زیبا است. این سریال دارای لحظات غم‌انگیز و شاد همراه با هم است و می‌توان گفت دارای کمدی سیاه است. سریال پیش فرض 2021 از بازیگران بااستعداد، فیلم‌برداری خوب، موسیقی تاثیرگذار و فیلم‌نامه‌ای قوی برخوردار است. این سریال به خاطر در نظر گرفتن مدت زمان مناسب برای هر قسمت و روندی مناسب با داستان‌هایی جدید، مخاطب را خسته نخواهد کرد. 

دانلود سریال  The Premise 2021 زیرنویس فارسی

اگر از طرفداران سریال‌هایی در ژانر درام و کمدی هستید، همچنین اگر به تحلیل و شناخت جامعه پیرامون خود علاقه‌مندید، پیشنهاد جدید و ویژه ما برای شما دانلود سریال پیش فرض 2021 زیرنویس فارسی - The premise 2021 است. محور اصلی داستان‌های سریال پیش فرض، جامعه فکری انسان، مفاهیم اخلاقی و انسانی است که حتما از تماشای آن لذت کافی را خواهید برد. در کنار این دانلود فیلم نماد گمشده 2021 را به شما توصیه می‌کنیم.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

پیش فرض

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری