پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره سریال The Lost Symbol

سریال نماد گمشده 2021 _ The Lost Symbol 2021

تماشای آنلاین سریال نماد گمشده 2021 – The Lost Symbol 2021

تماشای آنلاین سریال نماد گمشده 2021 _ The Lost Symbol 2021، اقتباسی جدید و هیجان‌انگیز از رمان پرطرفدار نماد گمشده (2009) نوشته‌ی دن براون و محصول کمپانی یونیورسال تلویژن است. داستان بر محوریت شخصیت رابرت لنگدون؛ نمادشناسی مشهور روایت می‌شود. سریال نماد گمشده 2021 توسط Mathias Herndl، Dan Trachtenberg و Boris Moskovski کارگردانی شده است. این سریال محصول سال 2021 کشور ایالات‌متحده آمریکا است. سریال سمبلگمشده 2021 در ژانر معمایی، اکشن، درام و هیجان‌انگیز قرار می‌گیرد، این سریال برای علاقه‌مندان به این ژانر و همچنین طرفداران رمان آن می‌تواند جذاب و لذت‌بخش باشد.

عوامل و رویدادهای سریال The Lost Symbol 2021

این سریال بر اساس رمان نماد گمشده از دن براون ساخته شده است. این کتاب جزئی از یک مجموعه‌ی سه‌گانه و درادامه‌ی فرشتگان‌و شیاطین و رمز داوینچی نوشته شده است. کارگردان‌های سریال نماد گمشده Mathias Herndl، Dan Trachtenberg و Boris Mojsovski می‌باشند. فیلم‌نامه سریال گمشده 2021 توسط Jay Beattie و Dan Dworkin تهیه شده است. کاراکتر اصلی (رابرت لنگدون) را بازیگری با استعدادی به نام Ashley Zukerman ایفا نقش می‌کند. فیلم‌برداری سریال نماد گمشده 2021 در ماه مارس 2020 آغاز شد اما به ‌خاطر همه‌گیری کرونا به تعویق افتاد. این سریال اکنون در حال پخش می‌باشد و انتشار آن از تاریخ 16 سپتامبر 2021 شروع شده است. سریال نماد گمشده از شبکه Peacock تلویزیون کشور آمریکا پخش می‌شود.

نام انگلیسی: The Lost Symbol 

نام فارسی: نماد گمشده

ژانر: معمایی، اکشن، درام، هیجان‌انگیز

مخاطب: همه

محصول کشور: ایالات‌متحده آمریکا

زبان اصلی سریال: انگلیسی

تاریخ انتشار: 16 سپتامبر 2021

شبکه پخش: Peacock

مدت زمان: هر قسمت 47 دقیقه

کارگردان‌ها: Mathias Herndl، Dan Trachtenberg، Boris Mojsovski

بازیگران: Ashley Zukerman، Eddie Izzard، Valorie Curry، Beau Knapp، Rick Gonzalez، Sumalee Montano

داستان سریال نماد گمشده 2021 -  The Lost Symbol 2021 درباره‌ی چیست؟ 

رابرت لنگدون نماد شناس مشهور هاروارد است. او توسط دوستش برای سخنرانی به واشنگتن می‌آید، در این حین دوست او ربوده می‌شود. رابرت برای پیدا کردن او درگیر معماها و مسائلی عجیب می‌شود. ساتو که مدیر امنیت سازمان سیا است با رابرت در این مسیر همراه می‌شود. رابرت با حل معماها سعی در کشف حقیقت دارد. در پی این جست‌وجو رابرت لنگدون یک توطئه‌ی وحشتناک را فاش می‌کند. توطئه‌ای که داستان سریال نماد گمشده 2021 را به پیش می‌برد. و شما نیز لحظه به لحظه بیشتر مجذوب آنچه در سریال اتفاق خواهد افتاد، می‌شوید.

نقد سریال نماد گمشده 2021

رمان نماد گمشده‌ی دن براون اثری بسیار مهیج است و این سریال اقتباسی از آن رمان می‌باشد. همین مسئله طرفداران اصلی و پروپاقرص سریال را تشکیل داده است. سریال نماد گمشده 2021 با به تصویر کشیدن معماها و رمزوراز‌های موجود در داستان، بازی حرفه‌ای بازیگران می‌تواند مخاطب را با خود همراه کند. در این سریال بازیگر کاراکتر اصلی Ashley  Zukerman است که پیش از این در آثار اکشن حضور داشته و توانایی بالایی برای ایفای این نقش را دارد. سریال سمبل گمشده 2021 به واسطه مدت زمان مناسب هر قسمت و داستان هیجان‌انگیز، برای مخاطب کسل کننده نخواهد بود. برای همین یکی از انتخای‌هایجدید طرفداران تماشای سریال خارجی است.

دانلود سریال نماد گمشده 2021 زیرنویس فارسی – تمام فصل ها

اگر از علاقه‌مندان به سریال‌های دارای ژانر معمایی، اکشن، درام و هیجان‌انگیز هستید، به خصوص اگر از طرفداران رمان نماد گمشده و معماهای هیجان انگیز می‌باشید، این سریال جدید را از دست ندهید. همین الان به تماشای آنلاین سریال نماد گمشده_ The Lost Symbol 2021 بنشینید. دانلود سریال نماد گمشده 2021 زیرنویس فارسی تمام فصل ها، شما را با داستان مهیج و معمایی درگیر خواهد کرد که می‌تواند اوقات هیجان‌انگیزی و لذت‌بخشی را برایتان به همراه داشته باشد. در کنار این تماشای سریال پیش فرض 2021 را نیز از دست ندهید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

نماد گمشده

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری