پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم My Son

تماشای رایگان فیلم My Son 2021 با زیرنویس فارسی

 فیلم پسر من، یکی از فیلم های درام و جنایی است که در سال ۲۰۲۱ توسط کشور فرانسه ساخته شده است. کارگردان و فیلمنامه نویس این فیلم جذاب، به گونه ای بسیار متفاوت طراحی صحنه را ایجاد کرده است و توانسته است یکی از بهترین فیلم های سال را رقم بزند. فیلم های جنایی پر از صحنه های هیجان انگیز هستند که می توانند، لحظاتی شما را از دغدغه های زندگی به دور نگه دارند.

 دانلود فیلم پسر من برای کسانی که عاشق فیلم های هیجان انگیز هستند، یکی از بهترین انتخاب ها است. البته باید بدانید که این فیلم، از همان ابتدا مخاطبان خود را راضی نگه می دارد و تا لحظه آخر فیلم با شوق و اشتیاق به آن نگاه می کنند؛ زیرا به هیچ عنوان نمی توانید لحظه های بعدی این فیلم را حدس بزنید. برای تماشای آنلاین فیلم پسر من با ما همراه باشید.

عوامل و رویدادهای فیلم My Son 2021

فیلم پسر من، ساخت کشور فرانسه است. کارگردان و فیلمنامه نویس این فیلم، کریستین کاریون است که این کارگردان فرانسوی برای جویوکس نوئل، در سطح بین المللی مورد توجه قرار می گیرد. او برای چندین جایزه از جمله جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی زبان در سال ۲۰۱۵ هم نامزد شده است.

 فیلم های مختلفی مانند دختری از پاریس، Farewell، Come What May و ... را در کارنامه خود دارد. کاریون، این فیلم را نیز به زیبای کارگردانی کرده است.

 در این فیلم بازیگرانی مانند جیمز مک آووی ، کلر فوی ، گری لوئیس و جیمی میشی به ایفای نقش پرداخته اند که نقش های اصلی را بر عهده دارند. از طرفی بازیگر نقش اول فیلم، جیمز مک آووی است که فیلم هایی مانند مردان ایکس و سریال Shameless را نیز در کارنامه خود دارد.

 البته فیلم پسر من یک نسخه بازسازی شده از فیلم فرانسوی به همین نام است که این فیلم در سال ۲۰۱۷ بر روی پرده سینما رفت و توانست از همان موقع مخاطبان زیادی را گرد هم آورد. 

این فیلم در ژانر جنایی و درام ساخته شده است. 

دانلود فیلم My Son 2021، یک داستان جنایی و عاطفی در هم آمیخته را نشان می دهد و باید ببینیم که داستان از چه قرار است و چه چیزی باعث شده که این همه مخاطب، جذب داستان زیبای این فیلم شوند.

 خلاصه داستان فیلم پسر من 2021

جنایت ها همیشه مخاطره آمیز و ناراحت کننده بوده اند، به خصوص هنگامی که عزیزان ما را تحت الشعاع قرار می دهند؛ افرادی که به آن ها علاقه مندیم و مسئولیت آنها را برعهده داریم.

 فیلم پسر من، درباره مردی به نام ادموند موریس ادموند است. او در حال رانندگی در ارتفاعات یک کوه است که با شرایط پریشان همسرش مواجه می شود و می بیند که همسرش اوضاع خوبی ندارد. به این دلیل که پسر آنها در اردوگاه محل زندگی شان گم شده است. البته چیزی نمی گذرد که موریس متوجه می شود که فرزندش دزدیده شده است و این عامل ترس و اضطراب را بیشتر بر آنها غالب می کند. آیا موریس می تواند فرزند خود را نجات دهد؟

 دانلود رایگان فیلم پسر من

اگر عاشق فیلم های جنایی هستید، دانلود فیلم پسر من با زیرنویس فارسی را از دست ندهید. این فیلم یکی از بهترین فیلم های سال است. قطعاً می دانید که دیدن فیلم های روز دنیا جذابیت خاصی دارد و افرادی که عاشقانه فیلم و سریال هستند از آن نمی گذرند. تماشای رایگان فیلم My Son 2021 با زیرنویس فارسی برای فارسی زبانان مهیا شده است که می خواهند بهترین فیلم های روز دنیا را به تماشا بنشینند. دانلود رایگان فیلم پسر من با زیرنویس فارسی در لینک هایی با کیفیت مختلف برای علاقه مندان به دنیای فیلم و سریال آماده شده است. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

پسر من

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری