پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Jirisan

سریال Jirisan 2021 داستانی پر از هیجان و رمز و راز

سالهاست که سریال های کره ای جذابیت خود را به نمایش گذاشته اند و در کشور ما هم طرفداران زیادی برای خود دست و پا کرده اند. سریال هایی پر از هیجان و معمایی که بیننده را تا انتهای داستان با خود پیش می برند. این بار هم سریال جیریسان به عنوان یکی از سریال های جذاب سال به عرصه نمایش گذاشته شده است تا طرفداران فیلم و سریال های کره ای را مجذوب خود کند. بازیگرانی که خاطرات زیادی از آن ها دارید و جزو بهترین ها در سینمای کره هستند. شما هم می توانید در اسرع وقت و اوقات فراغت خود، با دانلود سریال Jirisan 2021 لحظاتی پر از هیجان را برای خودتان ایجاد کنید.

عوامل و دست اندرکاران سریال Jirisan 2021

سریال جذاب جیریسان مانند اکثر سریال های کره ای برای شما پرهیجان رقم می خورد. سریال توسط کارگردان تلویزیونی معروف کره ای به نام لی ایونگ بوگ ساخته شده است. او که قبلاً فیلم هایی مانند Dream High در نسخه 1 و 2  و آقای آفتاب را بر روی پرده برده است، توانسته توانایی خود را در ساخت سریال های جذاب و پرطرفدار نشان دهد. این سریال امتیاز 8.9 را از IMDb دریافت کرده است که همین نشان دهنده جذابیت بالا و پرمخاطب بودن سریال است. 

سریال Jirisan 2021 در 16 قسمت و در ژانر درام، هیجان انگیز و معمایی ساخته شده است. بازیگران مطرحی مانند جون جی هیون به عنوان نقش اول یعنی سو ی کانگ در این سریال هنرنمایی می کنند. همچنین جو جی هون، اوه جونگ سه، جو جی هون، کیم دو یون و سونگ دانگ ایل و ... نیز در این سریال حضور دارند که اگر طرفدار فیلم های کره ای هستید، ممکن است بیشتر این بازیگران را در سریال های دیگر هم دیده باشید. 

خلاصه ای از آن چه در سریال جیریسان می بینید

در این سریال جذاب ماجرای محیط بانانی روایت می شود که دنیایی پر از هیجان و رمز و راز دارند. سو یی کانگ، محیط بانی حرفه ای است که مدت هاست در حال کار کردن در این زمینه است. کانگ هیون جو نیز محیط بانی است تازه کار و با احساس مسئولیت. این دو نفر کنار هم قرار می گیرند و تمام تلاش خود را می کنند تا افرادی را که در پارک ملی جیری به دام افتاده اند و جانشان در خطر است، نجات دهند. در طی این مأموریت، لحظات هیجان انگیز و پر از معمایی را خواهید دید که باعث می شود تا یک لحظه نتوانید چشم از صفحه نمایشگر بردارید ...

برای تماشای آنلاین سریال جیریسان با زیرنویس فارسی همراه ما باشید. 

دانلود سریال جیریسان با زیرنویس فارسی

خستگی کارهای روزمره را تماشای سریال های جذاب می تواند از ذهن و جسمتان به در کند. به خصوص سریال هایی که تازه و به روز هستند، دیدن آن ها جذابیت خاص خود را دارند. سریال جیریسان هم یکی از این موارد است که با همان تریلرهای خود پرطرفدار شد. برای دانلود سریال Jirisan 2021 با زیرنویس فارسی همراه ما باشید تا این سریال جدید را همگام با سایر کاربران دنیای فیلم و سریال در سراسر جهان ببینید. لینک تماشای آنلاین سریال Jirisan 2021 با زیرنویس فارسی بر روی سایت قرار گرفته است. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

جیریسان

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری