پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال The Tourist

به دنبال هویت خود در سریال هیجان انگیز The Tourist 2022

 سریال The Tourist 2022 پر از معما و ماجراست؛ سریالی که شما را به دل سرزمین استرالیا می کشاند. داستانی هیجان انگیز و پر از سوال که بر دلتان می نشیند. سریال توریست با داستان جذابی که دارد شما را مشتاقانه همراه خود می کند تا از لحظه لحظه آن لذت ببرید. تمام 6 قسمت این سریال پر از معماست. با دانلود سریال The Tourist 2022 بدون شک از دیدن این همه صحنه های دلنشین لذت می برید. کسی که به دنبال هویت خویش است و اصلا نمی داند کیست و از کجا آمده است. گم شدن در دنیای درون خود بسیار وحشتناک تر از گم شدن در محیط بیرون است. اگر شما هم دوست دارید این فیلم جذاب را ببینید، با تماشا‌ی آنلاین سریال توریست همراه ما باشید.

عوامل و رویدادهای سریال توریست

سریال توریست در ژانر درام، معمایی و هیجان انگیز ساخته شده است. این سریال محصول سال 2022 استرالیا است و جزو جذاب ترین سریال هایی است که تاکنون دیده اید. کارگردانی این اثر را کریس سویینی (Chris Sweeney) برعهده داشته است که یکی از کارگردانان معروف و خوش سابقه بریتانیایی است. این کارگردان که جوایزی را هم در کارنامه خود دارد، در این سریال هم توانسته است به خوبی هنر خود را نشان دهد و با سریالی دقیق که با وسواس ساخته شده است روبرو هستید. امتیاز 7.7 که توسط imdb به این سریال داده شده است، نشان پرمخاطب بودن آن است. 

در سریال توریست بازیگرانی مانند دامون هریمن به عنوان نقش اول سریال توریست، جامی دورنان و ... ایفای نقش می کنند که همگی به خوبی در نقش خود فرو رفته اند. با دانلود سریال The Tourist 2022 شما هم می توانید از لحظات پرهیجان آن لذت ببرید.

آنچه در خلاصه سریال The Tourist 2022 می بینید

سریال توریست داستان مردی انگلیسی با بازی جیمی دورنان را روایت می کند که در استرالیا است و کامیون بزرگی در حال تعقیب اوست تا او را بکشد. پس از مدتی کامیون موفق می شود تا مرد را به قبل برساند. البته قتلی نافرجام. این مرد انگلیسی در بیمارستان به هوش می آید و آسیب جدی دیده است. او حافظه خود را از دست داده است و در تلاش برای پیدا کردن هویت خود است که در این میان ...

دانلود سریال توریست با زیرنویس فارسی

اگر عاشق سریال های روز دنیا هستید و می خواهید با انتشار همان قسمت اول همراه آن ها شوید، نگران نباشید، ما این امکان را برایتان فراهم کرده ایم. تماشای آنلاین سریال The Tourist 2022 با زیرنویس فارسی شما را به یک داستان جذاب دعوت می کند. به گونه ای که مشتاقانه تا آخر سریال پیش می روید. این سریال سرشار از هیجان و امید است. با دانلود سریال توریست با زیرنویس فارسی می توانید بارها و بارها این سریال جذاب را ببینید و از دیدن آن لذت ببرید. لینک دانلود سریال The Tourist 2022 با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

توریست

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری