پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Lego Star Wars Terrifying Tales

انیمیشن داستان‌های ترسناک جنگ ستارگان 2021 – Lego Star Wars Terrifying Tales 2021

تماشای آنلاین انیمیشن داستان‌های ترسناک جنگ ستارگان 2021

تماشای آنلاین انیمیشن داستان‌های ترسناک جنگ ستارگان 2021 –  Lego Star Wars Terrifying Tales 2021، با ژانر کمدی، ماجراجویی، علمی تخیلی و ترسناک بهترین انتخاب برای دوستداران انیمیشن است. انیمیشن داستان‌های ترسناک جنگ ستارگان 2021 محصول کشور آمریکا است که چهار کمپانی از جمله Atomic Cartoons در تولید آن نقش داشته‌اند و کمپانی دیزنی پلاس (Disney+) آن را منتشر کرده است. کن کانینگهام کارگردانی این انیمیشن را بر عهده داشته و فیلمنامه آن را، دیوید شاین به رشته تحریر درآورده است. از صداپیشگان این انیمیشن می‌توان به ستارگانی چون ای. جی لوکاسیو، باربارا گودسون، کریستین اسلیتر و دانا اسنایدر اشاره کرد. انتشار انیمیشن برای اولین بار در 1 اکتبر 2021 انجام شد. تماشای آنلاین این انیمیشن زیبا و دیدنی را از دست ندهید.
عوامل و رویدادهای انیمیشن Lego Star Wars Terrifying Tales 2021

انیمیشن Lego Star Wars Terrifying Tales 2021 توسط دیوید شاین نوشته شده که کن کانینگهام کارگردانی آن را بر عهده داشته است. کن کانینگهام یکی از کارگردانان مطرح می‌باشد که در کار خود بسیار حرفه‌ای است و تاکنون موفق به دریافت چندین جایزه از جمله جایزه Gemini در سال 2010 و جایزه Leo در سال 2021 برای بهترین کارگردانی شده است. ای. جی لو کاسیو در کاراکتر هان سولو، باربارا گودسون در کاراکتر مادر تالزین و کریستین اسلیتر در کاراکتر رن از جمله صداپیشگان این انیمیشن می‌باشند. ای. جی لوکاسیو یکی از بهترین صداپیشگان به‌شمار می‌آید که برنده جایزه BTVA برای بهترین صداپیشگی مرد در سال 2018 شده است. موسیقی انیمیشن کاری از مایکل کرامر است. انیمیشن داستان‌های ترسناک جنگ ستارگان 2021 برای اولین بار در 1 اکتبر 2021 به نمایش گذاشته شد.

نام انیمیشن به انگلیسی: Lego Star Wars Terrifying Tales 2021

نام انیمیشن به فارسی: داستان‌های ترسناک جنگ ستارگان 2021

ژانر انیمیشن: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

مخاطب: رده سنی 6 سال به بالا

زبان اصلی انیمیشن: انگلیسی

کارگردان: Ken Cunningham

تهیه کنندگان: Daniel Cavey, Daniel Langlois, Steven L. Grover 

نویسنده: David Shayne

تاریخ انتشار: 1 اکتبر 2021

زمان انیمیشن: 44 دقیقه‌

محصول: آمریکا

ستارگان: A. J. Locascio, Barbara Goodson, Christian Slater, Dana Snyder

داستان انیمیشن داستان‌های ترسناک جنگ ستارگان 2021 درباره چیست؟

انیمیشن داستان‌های ترسناک جنگ ستارگان 2021 روایتگر اتفاقات پس از وقایع رخ داده در انیمیشن جنگ ستارگان (ظهور اسکای واکر 2019) است. پس از ظهور اسکای واکر، پو دامرون و 8- BB بر روی سیاره آتشفشانی موستافا باید بصورت اضطراری فرود بیایند. این سیاره جایی است که آنها با گرابالا هوت که شخصیتی دوست داشتنی اما حریص دارد، ملاقات می‌کنند. در این میان رئیس جنایتکار قلعه دارث ویدر را خریداری کرده است و قصد دارد با الهام از سیت کهکشان آن را بازسازی نماید. پو دامرون و 8- BB برای جلوگیری از یک نیروی قوی باستانی شرور، باید بر ترس خود غلبه کرده و با آن به مبارزه بپردازند. آنها قصد دارند که برای بازگرداندن شادی و خوبی، نجات دوستان خود و بازگشت کنار آنها، با این نیرو مبارزه کرده و از این سیاره عجیب فرار کنند. پو دامرون و 8- BB و گرابالا و دین (پسر شجاعی که به‌عنوان مکانیک برای گرابالا کار می‌کند) وارد قلعه اسرارآمیز می‌شوند. آیا آنها خواهند توانست نیروی باستانی شرور را شکست دهند؟ آیا فرار آنها از سیاره عجیبی که در آن گرفتار شده‌اند، امکان‌پذیر خواهد بود؟ همه اینها را با تماشای آنلاین Lego Star Wars Terrifying Tales 2021 خواهید فهمید. 

نقد انیمیشن داستان‌های ترسناک جنگ ستارگان 2021

انیمیشن داستان‌های ترسناک جنگ ستارگان 2021 یکی از بهترین‌ نمونه‌های انیمیشن با ژانر علمی تخیلی است که با استفاده از جدیدترین تکنیک‌ها خلق شده است. استفاده از بهترین صداپیشگان برای کاراکترهای انیمیشن و موسیقی تاثیرگذار آن از ویژگی‌های کلی این انیمیشن می‌باشد. جریان کلی انیمیشن بسیار سرگرم کننده و مهیج است که اتفاقات خنده‌دار در طول انیمیشن بر جذابیت آن افزوده است. 

دانلود انیمیشن Lego Star Wars Terrifying Tales 2021 زیرنویس فارسی

اگر از دوستداران انیمیشن‌های علمی تخیلی، ماجراجویانه و کمدی هستید، انیمیشن داستان‌های ترسناک جنگ ستارگان 2021 یکی از بهترین‌هاست. با دانلود انیمیشن Lego Star Wars Terrifying Tales 2021 زیرنویس فارسی پای یکی از زیباترین انیمیشن‌ها همراه با صحنه‌های اکشن و خنده‌دار بنشینید. انیمیشن شبح و مولی مک گی 2021 با داستانی مهیج و ترسناک یکی دیگر از انیمیشن‌های جذاب است که تماشای آنلاین آن لحظات فانی را برای شما به همراه دارد. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

داستان‌های ترسناک جنگ ستارگان

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری