پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Brahms: The Boy II

«برامس: پسر 2» فیلمی امریکایی در ژانر ترسناک و محصول سال 2020 است. این فیلم توسط ویلیام برنت بل کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا استیسی منیر نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به کیتی هلمز، کریستوفر کانوری و اوین یومن اشاره کرد. «برامس: پسر 2» در تاریخ 21 فوریه 2020 از طریق سرویس های آنلاین پخش فیلم به نمایش درآمد.
نویسندگان: 
استیسی منیر
عوامل:
فیلمبرداری: کارل والتر لیندلوب
تدوین: برایان بردان
موسیقی: برت دتار

بودجه کلی: $10,000,000
فروش جهانی: $20,300,000

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 9% را بر اساس 55 ریویو بدست آورده که معادل نمره 3/52 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 29 از 100 را بر اساس نظر 13 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای به طور کلی منفی» است.


یادداشتی بر فیلم «برامس: پسر 2»
پس از استقبال گسترده مخاطبان از فیلم های سری آنابل حالا فیلم هایی با محوریت عروسک های ترسناک به یک زیرمجموعه ثابت از ژانر ترسناک تبدیل شده اند. تماشای این ساخته های دست انسان که توسط نیروهای ماورایی تسخیر شده اند انگار توانسته طرفداران زیادی بین بینندگان ژانر ترسناک پیدا کند و به همین خاطر هر سال چندین فیلم با موضوعات مشابه ساخته می شوند. یکی از دلایل دیگر استقبال تهیه کنندگان از این فیلم ها ارزان بودن تولید آنهاست که به نسبت استفاده از بازیگران یا جلوه های ویژه هزینه تمام شده بسیار کم تری دارند. 
جدیدترین فیلمی که به این لیست بلند بالا اضافه شده است، «برامس : پسر 2» نام دارد که ادامه ای بر فیلم برامس است و سعی کرده از نکات مثبت فیلم های موفقی مثل «آنابل» و «بازی بچه ها» به نفع خودش استفاده کند. این فیلم هم مانند فیلم قبلی برامس موفق شده حسابی تماشاگرانش را وحشت زده کند و افکت های خوب آن اشتباهات داستانی اش را جبران کرده اند. هرچند در بخش هایی از فیلم تماشاگران احتمالا از تصمیمات احمقانه شخصیت ها تعجب می کنند اما این تصمیم ها به چنان نتایج هولناکی منجر می شوند که تماشاگران غیر منطقی بودن تصمیم اولیه را از یاد می برند. ویلیام برنت بل (کارگردان) عناصر موجود در ژانر «عروسک ترسناک» را با دقت زیادی کنار هم قرار داده و توانسته حس تعلیق و اضطراب زیادی را در فیلم ایجاد کند. هر موقع که تماشاگر احساس می کند سرعت وقایع کم شده کارگردان بلافاصله با یک حقه جدید تماشاگران را غافلگیر می کند و اجازه نمی دهد تماشای فیلم به تجربه ای خسته کننده تبدیل شود. 
یکی از نکات مثبت فیلم بازی باکیفیت کیتی هلمز در نقش لیزا است که نقش مادر را به خوبی ایفا کرده است. همسر او اعتیاد زیادی به کار دارد و ردپای این خلا عاطفی در بازی هلمز کاملا دیده می شود. داستان فیلم نقطه شروع جذابی دارد و با پیدا کردن عروسکی به نام برامس توسط پسر خانواده شروع می شود. از این نقطه به بعد کارگردان نهایت تلاشش را کرده که صحنه ها را با حس تعلیق و ترس پر کند و تا حد زیادی در این کار موفق عمل کرده است. استفاده کم رنگ او از موسیقی و نور باعث شده تشخیص غافلگیری ها برای مخاطبان سخت تر شود. «برامس: پسر 2» با وجود برخی مشکلات داستانی موفق شده به یک فیلم ترسناک سرگرم کننده تبدیل شود، فیلمی که سعی نکرده ژانر «عروسک ترسناک» را تغییر بدهد اما در چارچوب آن موفق عمل کرده است.
نویسنده: فیل ویلاریل
منبع: www.kgun9.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 44%
نظر مثبت:
یک فیلم ترسناک سرگرم کننده با شخصیت های جذاب و بازی های خوب. کارگردان تونسته فضای اضطراب آوری خلق کنه و تا انتها تماشاگر رو همراه فیلم نگه داره.
نظر منفی:
فیلم نه ترسناکه و نه داستانش جذابیت خاصی داره. بزرگترین مشکل فیلم اینه که به عنوان یک فیلم ترسناک سرعت کافی نداره و بیننده رو خیلی زود خسته می کنه.


جزئیات:
• ویلیام برنت بل (کارگردان) قبلا فیلم «شیطان درون» (2012) را ساخته است. 

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

برامس پسر 2

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری