پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

لیست قسمت ها

loading

در حال بارگذاری قسمت ها

درباره سریال Chapelwaite

همراهی با رازهای نهان در خانه اجدادی با تماشای آنلاین سریال Chapelwaite 2021

 سریال Chapelwaite 2021 هم یکی از سریال هایی بود که به علت شیوع کرونا، مخاطبان خود را مدتی طولانی منتظر نگه داشت. مانند سایر فیلم ها و سریال های موفق روز، مخاطبان چپولیت هم مشتاقانه منتظر انتشار آن بودند و تریلرهای سریال به خوبی جای خود را در دل دوستداران ژانر ترسناک و رازآلود پر کرده است و در همان ابتدای انتشار هم دانلود سریال Chapelwaite 2021 رکورد بالایی ثبت کرد. این سریال تاریخی و معمایی با همکاری دو کارگردان حرفه ای یعنی بور استیرز و راشل لایترمن ساخته شده است. تماشای رایگان سریال Chapelwaite 2021  ۱۰ قسمتی و جذاب را به شما توصیه می کنیم.

عوامل و رویدادهای سریال Chapelwaite 2021

سریال چپلویت Chapelwaite 2021 محصول کشور آمریکاست و هنرنمایی دو کارگردان معروف، جیسون فیلاردی و پیتر فیلاردی را به نمایش می گذارد. این سریال قرار بود زودتر از این ها پخش شود اما باز هم ویروس کرونا مانند اکثر سریال ها و فیلم های سال ۲۰۲۱ آن را با تأخیر مواجه کرد. 

این سریال توسط کمپانی اپیکس تولید و منتشر شده است و بازیگرانی مانند آدرین برودی، سیرنا گولامگوس، جنیفر انس و ... ایفای نقش می کنند. این سریال داستانی جذاب دارد که بر اساس داستان Jerusalem’s Lot از استیون کینگ ساخته شده است. این داستان توسط پیتر فیلاردی و جیسون فیلاردی به یک فیلمنامه جذاب تبدیل شده است. 

این سریال که در ژانر ترسناک، رازآلود و درام ساخته شده است، جزو سریال های پرطرفدار سال است. البته به جرئت می توان گفت که ژانر ترسناک و راز‌آلود همیشه جزو جذاب ترین فیلم ها بوده اند. 

خلاصه ای از آنچه در فیلم چپلویت 2021 می بینید!

این سریال در مورد کاپیتان چارلز بون است که ایفای این نقش را آدرین برودی بر عهده دارد. این کاپیتان پس از مرگ همسر خود در دریا، همراه با فرزندانش به خانه اجدادی خود در نقطه ای مرموز می رود. چارلز متوجه رازهایی در زندگی خانواده و اجداد خود می شود که زندگی او را دستخوش تغییر قرار می دهند و او را وارد نبردی ترسناک می کند ...

تماشای رایگان سریال Chapelwaite 2021 با زیرنویس فارسی برای علاقه مندان به این داستان های معمایی توصیه می شود.

دانلود سریال Chapelwaite 2021 با زیرنویس فارسی

اگر عاشق فیلم های معمایی و ترسناک هستید، به هیچ عنوان تماشای آنلاین سریال چپلویت را از دست ندهید. صحنه های ترسناک و پر از دلهره این سریال، نفس ها را در سینه حبس می کند و شما را اوج هیجان پیش خواهد برد. با دانلود سریال Chapelwaite 2021 با زیرنویس فارسی، همگام با سایر کاربران از سراسر دنیا می توانید این سریال جذاب را ببینید. به خصوص در حال حاضر که دسترسی به شبکه های جهانی فیلم و سریال مانند نتفلیکس سخت شده است.

تماشای آنلاین و رایگان سریال Chapelwaite  با زیرنویس فارسی و لینک دانلود آن با کیفیت های مختلف برای کاربران بر روی سایت قرار داده شده است.  

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به سریال

چپلویت

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این قسمت از سریال را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری