پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Come Play

«بیا بازی» فیلمی امریکایی در ژانر وحشت و درام و محصول سال 2020 است. نویسندگی و کارگردانی این فیلم توسط جیکوب چیس انجام شده و از بازیگران آن می توان به آژی رابرتسون، گیلیان جیکوبز و جان گالاگر اشاره کرد. «بیا بازی» در تاریخ 30 اکتبر 2020 به صورت آنلاین به نمایش درآمد.

واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 54% را بر اساس 92 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 58 از 100 را بر اساس نظر 42 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.

یادداشتی بر فیلم «بیا بازی»
فیلم جدید جیکوب چیس از آن فیلم های وحشتی است که برای ترساندن بینندگانش هیچ وقتی تلف نمی کند. عامل اصلی وحشت از همان چند دقیقه اول به سرعت به بیننده معرفی می شود و پس از آن کارگردان آرام آرام داستان فیلم را در مسیری قرار می دهد که بارها با این خطر روبرو شویم. اولین باری که شخصیت اصلی فیلم با هیولا روبرو می شود به خوبی نشان می دهد که چیس در کارگردانی صحنه های ترسناک چقدر ماهرانه عمل می کند. استفاده کارگردان از تاریکی و تدوین صوتی در این صحنه بسیار تاثیرگذار است و کاملا بیننده را برای تماشای ادامه فیلم آماده می کند.
شخصیت اصلی فیلم پسری دارای بیماری اوتیسم به نام اولیور است که مادرش از او مراقبت می کند اما به دلیل بیماری اش مجبور است مدام به وسیله گوشی هوشمندش با دیگران ارتباط برقرار کند. داستان فیلم به شکلی سرراست و قابل پیشبینی شروع می شود اما هرچه جلوتر می رود بیشتر بیننده را غافلگیر می کند. اولیور که در مدرسه مورد اذیت همکلاسی هایش قرار می گیرد مورد حمله هیولایی قرار می گیرد که میخواهد از طریق گوشی هوشمند او به دنیای ما بیاید. یکی از نکات درخشان فیلم بازی آژی رابرتسون در نقش اولیور است که موفق شده احساسات شخصیت اش را به شیوه ای کاملا باورپذیر و تاثیرگذار به بیننده منتقل کند. به همین دلیل است که وقتی اولیور مجذوب این هیولا می شود و سعی می کند با او دوست شود، بیننده کاملا تحت تاثیر فیلم و سرنوشت شخصیت اصلی قرار می گیرد. به دلیل اینکه ما از نظر احساسی به اولیور نزدیک می شویم تاثیر صحنه های ترسناک فیلم نیز بیشتر می شود. صحنه ای که در آن اولیور از یک افکت برای اضافه کردن ماسک به صورتش اضافه می کند بسیار خوب از کار درآمده و وحشت ناشی از حضور هیولا را به بیننده منتقل می کند. البته این موفقیت تنها با کارگردانی حساب شده به دست نیامده و فیلمبرداری فیلم نیز کمک بزرگی به آن کرده است؛ از نماهای غیرِ تراز تا قاب بندی های وحشت آور و موسیقی متن فیلم همگی در خدمت داستان کلی آن قرار دارند و به تغییر شخصیت اولیور در طول فیلم کمک می کنند. چیس (کارگردان) به خوبی می داند که چگونه از یک هیولای غیرقابل دیدن برای ترسناندن بینندگانش استفاده کند و به همین دلیل است که «بیا بازی» به یک فیلم ترسناک موفق و خوش ساخت تبدیل شده که تماشای آن طرفداران این ژانر را ناامید نخواهد کرد.
نویسنده: مارک دویسیک
منبع: www.markreviewsmovies.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 65%
نظر مثبت:
یک فیلم ترسناک دیدنی با بازی های خیلی خوب و داستان جذاب که بارها غافلگیرتون میکنه.
نظر منفی:
ایده اصلی فیلم جالبه اما داستان بیش از حد کلیشه ای جلو میره و از همون اول میتونید اکثر اتفاقات اصلی فیلم رو حدس بزنید.

جزئیات:
• این فیلم بر اساس فیلم کوتاهی به همین نام و محصول سال 2017 ساخته شده است.
• این اولین فیلم بلند جیکوب چیس (کارگردان) است.

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

بیا بازی

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری