پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Lamb

فیلم بره 2021 – Lamb 2021

تماشای آنلاین فیلم بره 2021 - Lamb 2021 

تماشای آنلاین فیلم بره 2021 – Lamb 2021، گزینه‌ای مناسب برای طرفداران فیلم‌های درام و رازآلود است. این فیلم محصول مشترک کشورهای ایسلند، لهستان و سوئد می‌باشد که کارگردانی آن را والدیمار جوهانسون انجام داده است. از هنرمندانی که در فیلم بره 2021 به ایفای نقش پرداخته‌اند می‌توان به نومی راپاس، هیملر سنیر گناسون و بیورن هلینور هارالدسون اشاره کرد. این فیلم توسط شرکت آمریکایی A24 منتشر شده است و در 24 سپتامبر 2021 در ایسلند به نمایش گذاشته شد. تماشای آنلاین فیلم Lamb 2021 را از دست ندهید. 
عوامل و رویدادهای فیلم Lamb 2021

فیلمبرداری صحنه‌های زیبای فیلم بره 2021 توسط الی آرنسون در ایسلند انجام شده است که از دیگر آثار او می‌توان به فیلمبرداری فیلم‌هایی چون خوک آبی، وقت کشی، زمان پایان و بیرون در تاریکی اشاره کرد. نومی راپاس بازیگر سوئدی توانست در سی جس- جشنواره بین‌المللی فیلم کاتالونیا برای بازی در فیلم بره به‌عنوان بهترین بازیگر زن جایزه جشنواره را از آن خود کند. او همچنین در سال 2008 برای بازی در فیلم Daisy Diamond به‌عنوان بهترین بازیگر زن موفق به دریافت جایزه Bodil شد. 

از دیگر فیلم‌هایی که او در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته می‌توان به سفر، فرشته من، نزدیک و استکهلم اشاره کرد. والدیمار یوهانسون علاوه بر کارگردانی فیلم، به‌صورت مشترک با Sjón فیلمنامه آن را نوشته‌اند. این فیلم در جشنواره‌های مختلفی به نمایش گذاشته شده است که توانست جوایز مختلفی را دریافت کند. در جشنواره فیلم‌های خارق‌العاده اروپایی استراسبورگ برنده جایزه ویژه هیات داوران برای بهترین فیلم بلند شد. با نمایش فیلم بره در 13 ژوئیه 2021 در جشنواره فیلم کن توانست جایزه اصالت این جشنواره (Un Certain Regard- Prize of Originality) را به خود اختصاص دهد. 

نام فیلم به انگلیسی: Lamb 2021

نام فیلم به فارسی: بره 2021

ژانر: درام، ترسناک، رازآلود

مخاطب: رده‌ سنی بالای 18 سال

زبان اصلی فیلم: ایسلندی

کارگردان: Valdimar Jóhannsson

تهیه کنندگان: Piodor Gustafsson, Hronn Kristinsdottir, Sara Nassim, Jan Naszewski, Erik Rydell, Klaudia Smieja 

نویسندگان: Sjón, Valdimar Jóhannsson

تاریخ انتشار: 24 سپتامبر 2021

زمان فیلم: 106 دقیقه

محصول: ایسلند، سوئد، لهستان

ستارگان: Noomi Rapace, Hilmir Snær Guðnason, Björn Hlynur Haraldsson

داستان فیلم بره 2021 درباره چیست؟

فیلم بره 2021 داستان یک زوج مزرعه‌دار را روایت می‌کند. ماریا و اینگوار در ایسلند در یک مزرعه زندگی می‌کنند که مدت‌ها قبل فرزند خود را از دست داده‌اند. در پی اتفاقی بسیار عجیب آن‌ها متوجه می‌شوند که یکی از گوسفندان مزرعه یک موجود دورگه انسان/ گوسفند به دنیا آورده است. ماریا تصمیم می‌گیرد تا خودش آن را بزرگ کند و او را به‌نام فرزند مرده‌اش آدا نامگذاری می‌کند. وجود آدا به زندگی مشترکشان شادی زیادی می‌بخشد اما به زودی همه چیز تغییر می‌کند و زندگی این زوج را رو به نابودی می‌کشاند. دلیل تولد یک بچه دورگه انسان/ گوسفند از یک گوسفند چه بوده است؟ چرا پس از مدتی شادی در حضور آدا، زندگی این زوج رو به نابودی می‌رود؟ سرانجام ماریا و اینگوار با حضور آدا چه می‌شود؟ برای یافتن پاسخ سوالات، شما را به تماشای فیلم بره 2021 دعوت می‌کنیم. 

نقد فیلم بره 2021 

فیلم بره 2021 دارای صحنه‌های طولانی از مناظر زیبا و خیره کننده ایسلندی، دیالوگ‌های کم نظیر و کاراکترهایی است که علاوه بر کارهای روتین روزانه، کارهایی تصادفی و غیر منتظره را به نمایش می‌گذارند. داستان فیلم باوجود دلهره‌آور بودنش بسیار سرگرم کننده است که بازی زیبای هنرمندان فیلم بر جذابیت آن افزوده است. موسیقی فیلم بسیار تاثیرگذار است. با توجه به رازآلود بودن داستان فیلم مخاطبان معتقدند که باید علاوه بر نگاه سطحی و گذرا، باید در شخصیت‌های داستان و اعمال آن‌ها عمیق‌تر شد تا بتوان داستان فیلم را رمزگشایی کرد. 

دانلود فیلم Lamb 2021 زیرنویس فارسی

اگر می‌خواهید بیننده یکی از دلهره‌آورترین و پر رمز و رازترین فیلم‌ها باشید، دانلود فیلم Lamb 2021 زیرنویس فارسی را به شما توصیه می‌کنیم، لذت دیدن آن را از دست ندهید. در کنار فیلم بره 2021، از دیگر فیلم‌های ژانر درام تماشای فیلم پس از سقوط 2021 را نیز از دست ندهید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

بره

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری