پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Antlers

Antlers 2021 فیلمی پر از ترس و هیجان

ژانر ترس و وحشت، هیجان زیادی را به همراه دارد و همین امر هم سبب می شود تا افراد زیادی به دیدن فیلم هایی با این ژانر علاقه نشان دهند. دانلود فیلم Antlers 2021 و تماشای آن، باعث می شود تا لحظاتی نفس گیر و پر از هیجان را تجربه کنید. با توجه به علاقه زیادی که افراد به این ژانر دارند، سعی می شود تا موضوعاتی متفاوت نسبت به فیلم های قبل، در نظر گرفته شود. در فیلم شاخ ها نیز داستان بسیار جذابی رقم خورده است. داستانی که هر لحظه شما را غافلگیر می کند و به هیچ عنوان نمی توانید لحظاتی بعد از آن را حدس بزنید. همین عامل هم سبب شده است تا تماشای آنلاین فیلم شاخ ها بسیار جذاب و دیدنی باشد. 

عوامل و رویدادهای فیلم شاخ ها 

این فیلم به زیبایی، توانسته است نظر مخاطبان را با همان تریلرهای اولیه خود جلب کند. موسیقی های موجود بر روی صحنه ها، ترسی دلپذیر در دل دنیای واقعی و ... همگی مزید بر علت شده اند تا در کنار بازیگران و کارگردان معروف، مخاطب و حتی منتقدان را هم راضی نگه دارد.

فیلم شاخ ها به کارگردانی اسکات کوپر (Scott Cooper) ساخته شده است. کوپر، بازیگر، کارگردان و نویسنده آمریکایی است که با فیلم های «دل دیوانه» و «خارج از کوره» شناخته شده است. او جوایزی مانند جایزه امی ساعات پر بیننده برای بهترین برنامه مستند را هم از آن خود کرده است. همچنین در کارنامه خود فیلم های دیگری مانند توده سیاه و متخاصمان را هم دارد. 

در فیلم شاخ ها یا انتلرز، حضور بازیگرانی مانند کری راسل در نقش جولیا میدوز، کاتلین پترسون در نقش جولیا میدوز جوان و جسمی پلمونز در نقش پل میدوز که جزو بازیگران و ستارگان مشهور هستند، بر زیبایی فیلم افزوده است. این فیلم محصول سال 2021 آمریکا است. 

فیلم Antlers 2021 در ژانر درام، ترسناک و معمایی ساخته شده است و هر لحظه از آن می توان بسیار دیدنی و پر از هیجان به تماشای آن پرداخت. تماشای آنلاین فیلم شاخ ها بدون شک شما را تا اوج ترسی دلنشین پیش می برد.

خلاصه ای از داستان فیلم Antlers 2021

در این فیلم داستان یک معلم مدرسه روایت می شود. او به همراه برادر افسر پلیس خود در شهری کوچک به نام اورگان زندگی می کنند. این دو به مرور متوجه می شوند که دانش آموزی، موجودات ماورایی را در خود جای داده و کارهای شگفت انگیزی از او سر می زند. از همینجاست که داستان زیبا و پر از هیجان شکل می گیرد. اما داستان بسیار هیجان انگیز است و چه کاری از دست این معلم برمی آید ...

دانلود فیلم شاخ ها با زیرنویس فارسی

تریلرهای فیلم زیبای Antlers 2021 نشان می دهد که حسابی آدرنالین را در خونتان ترشح می کند. پس اگر عاشق ترس و هیجان هستید، تماشای آنلاین فیلم شاخ ها را از دست ندهید. با توجه به این که تماشای فیلم های جدید، جذابیت آن را چند برابر می کند، می توانید لحظات خود را حسابی پر از هیجان کنید. با دانلود فیلم Antlers 2021 با زیرنویس فارسی، روز تعطیل و خسته کننده خود را با لذت پشت سر بگذرانید. لینک دانلود فیلم شاخ ها با زیرنویس فارسی و کیفیت بالا بر روی سایت قرار گرفته است. 

 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

شاخ ها

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری