پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Encanto

دانلود انیمیشن جذاب و کمدی Encanto 2021 با زیرنویس فارسی 

برخی از انیمیشن ها را بارها و بارها می توانید تماشا کنید. انیمیشن هایی که آن قدر جذاب هستند که حتی بزرگسالان را هم مجذوب خود می کنند. انیمیشن انکانتو یا Encanto 2021 هم با داستان های جذاب خود جزو همین کارتون های دلنشین است که به تازگی منتشر شده است. پرمخاطب بودن این کارتون زیبا و جذاب را می توان از گرفتن امتیاز 7.4 از IMDb نتیجه گرفت. داستانی شاد و پرخنده که دلتان را حسابی خوش می کند. اگر عاشق کارتون های روز دنیا به خصوص در ژانر کمدی هستید، دانلود انیمیشن انکانتو را از دست ندهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این داستان همراه ما باشید. 

عوامل و رویدادهای انیمیشن Encanto 2021

انیمیشن انکانتو در ژانر کمدی، انیمیشن و ماجراجویی ساخته شده است و محصول ۲۰۲۱ آمریکاست. کارگردانی این اثر کارتونی را جمعی از کارگردانان معروف بر عهده دارند که با همکاری همدیگر این انیمیشن را ساخته اند. جیرد بوش (Jared Bush) یکی از کارگردانان این انیمیشن است که در نوشتن فیلمنامه نیز دست داشته است. او فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده آمریکایی است که کارتون هایی مانند موانا و افسون را هم در کارنامه خود دارد. بایرون هاوارد (Byron Howard) یکی دیگر از کارگردانان این انیمیشن است که جایزه اسکار بهترین فیلم انیمیشن را هم از آن خود کرده است. او کارتون هایی مانند تیزپا و افسون را هم کارگردانی کرده است. شریس کاسترو اسمیت (Charise Castro Smith) نیز با این گروه حرفه ای همکاری کرده است و خود نیز از کارگردانان و نویسندگان مطرح آمریکایی است که در فیلم افسون نیز با آن ها همکاری داشته است. 

در انیمیشن Encanto 2021 هنرمندان صداپیشه مانند استوانیا بیتریز، دیانا گورهرو و ویلمر والدراما حضور دارند. برای تماشای آنلاین انیمیشن انکانتو همراه ما باشید. 

خلاصه داستان انیمیشن Encanto 2021

این انیمیشن داستان زندگی خانواده ای را روایت می کند که مادریگالس نام دارند. آن ها در شهری افسون شده به نام انکانتو در کوه های کلمبیا زندگی می کنند. این منطقه دارای خاصیتی جادویی است که به هر کودک یک قدرت جادویی خاص می بخشد. دختری به نام میرابل تنها عضویی است که در خانواده مادریگالس حضور دارد و هیچ قدرتی را در درون خود احساس نمی کند. او بسیار از این موضوع ناراحت است. میرابل متوجه می شود که جادوی انکانتو در معرض خطر قرار گرفته است و همین عامل هم سبب می شود تا یک ماجراجویی هیجان انگیز را شروع کند و داستانی زیبا را در دل این کارتون رقم بزند ...

دانلود انیمیشن Encanto 2021 با زیرنویس فارسی شما را مهمان لحظاتی پر از خنده و شادی می کند.

تماشای آنلاین انیمیشن انکانتو با زیرنوی فارسی

اگر عاشق کارتون های جذاب و روز دنیا هستید، دانلود انیمیشن Encanto 2021 با زیرنویس فارسی را از دست ندهید. این انیمیشن جذاب شما را شاد و سرحال می کند و با صحنه های خنده دار خود، به راحتی می تواند دلتان را ببرد. بارها و بارها می توانید این انیمیشن را ببینید و از آن لذت ببرید. برای کاربران فارسی زبان لینک تماشای آنلاین انیمیشن Encanto 2021 با زیرنویس فارسی بر روی سایت قرار گرفته است. بدین صورت می توانید در اسرع وقت و همزمان با سایر کاربران و علاقه مندان به کارتون های جذاب، با دانلود انیمیشن انکانتو با زیرنویس فارسی همراه داستان زیبای آن شوید. 

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

افسون

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری