پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره فیلم Lying and Stealing

دروغ و سرقت فیلمی امریکایی در ژانر جنایی و درام و محصول سال 2019 است. این فیلم توسط مت اسلتون کارگردانی شده و فیلمنامه آنرا اسلتون به همراه آدام ناگاتا نوشته است. از بازیگران فیلم می توان به تئو جیمز، امیلی راتاکفسکی و فرد ملامد اشاره کرد. «دروغ و سرقت» در تاریخ 12 جولای 2019 در امریکا به نمایش درآمد.

نویسندگان:
مت اسلتون، آدام ناگاتا

عوامل:
فیلمبرداری: کوری والتر
تدوین: گوف هانسل
موسیقی: سونیا بلوسوا، جیونا اوستینلی
واکنش منتقدها:
فیلم در سایت راتن تومیتوز امتیاز 62% را بر اساس 13 ریویو بدست آورده که معادل نمره 6 از 10 است. در سایت متاکریتیک فیلم نمره 50 از 100 را بر اساس نظر 7 منتقد به دست آورده که نشانگر «نقدهای متضاد با هم و متوسط» است.


یادداشتی بر فیلم «دروغ و سرقت»
هر کسی که در کودکی اش یک فیلم سرقت خوب دیده باشد دیگر نمی تواند در مقابل وسوسه دیدن این فیلم ها مقاومت کند. دیدن این فیلم ها همیشه به دلیل اضطراب موجود در سرقت جذاب است و نمونه های درخشان زیادی از آنها در تاریخ سینما وجود دارد. یکی از زیرمجموعه های ژانر سرقت، دزدی آثار هنری است. این فیلم ها در عمارت های کلکسیونرهای آثار هنری می گذرند و سارقانی را نشان می دهند که به هر قیمتی شده می خواهند این قطعات گرانبها را سرقت کنند. داستان های واقعی ای مانند دزدیده شدن مونالیزا در سال 1911 آنقدر جذابیت دارند که باعث شده اند بینندگان سینما همواره به آثار با کیفیت این ژانر توجه کنند. فیلم جدید مت اسلتون آخرین عنوان اضافه شده به مجموعه فیلم های این ژانر محبوب است.
تئو جیمز در این فیلم نقش یک دزد آثار هنری را بازی می کند که با سرقت این آثار سعی می کند بدهی های پدر درگذشته اش را صاف کند. پدر او به خلافکاری بی رحم به نام دیمیتری بدهکار بوده و حالا تئو باید ماموریت های سرقت دیمیتری را به انجام برساند. او سرقت های پیچیده ای را برنامه ریزی می کند و در این کار بسیار موفق است و به خوبی ظاهرش را به عنوان یک خریدار آثار هنری حفظ می کند. با اینحال او دوست دارد هرچه زودتر حسابش با دیمیتری را صاف کند تا از دست او خلاص شود. حالا فرصتی به او داده می شود تا با انجام یک سرقت بزرگ برای همیشه بتواند کار خلاف را کنار بگذارد. فیلم در لس آنجلس و مناطق اطراف آن می گذرد و رنگ های سردی دارد که فضاسازی مناسبی را برای آن به وجود می آورند. شخصیت های فیلم یا بسیار ثروتمند هستند و یا از دنیای بی رحم خلافکارها می آیند و این تضاد قلب داستان فیلم را شکل می دهد.
ایوان به زودی با مارگارت آشنا شده و به او علاقه مند می شود و همزمان سعی می کند روی آخرین دزدی اش تمرکز کند. امیلی راتاکفسکی در نقش مارگارت به خوبی از پس بازی در این نقش مکمل برآمده و دیالوگ های طعنه آمیز او و ایوان بسیار سرگرم کننده از کار درآمده اند. بزرگترین نقطه قوت فیلم توجه به جزئیاتی است که فیلم های ژانر سرقت را جذاب می کنند، جزئیات سرقت و مشکلات عملی کردن آن به سبک فیلم های قدیمی این ژانر با دقت زیادی پرداخت می شوند و فضا را برای اجرای عملیات آماده می کنند. اگر به دیدن فیلم های ژانر سرقت علاقه دارید از دیدن «دروغ و سرقت» پشیمان نخواهید شد، فیلمی که با بازی های خوب و داستان جذابش بار دیگر نشان می دهد این ژانر می تواند در پرداخت موقعیت های پیچیده چقدر موفق عمل کند.

نویسنده: شیلا او. مالی
منبع: www.rogerebert.com


واکنش های مخاطبان در شبکه های اجتماعی:
امتیاز بینندگان در سایت راتن تومیتوز = 14%
نظر مثبت:
بازی ها و کارگردانی این فیلم بسیار باکیفیت هستند و داستان اون به شکل بسیار جذابی نوشته شده، اگه به فیلمای ژانر سرقت علاقه دارید این فیلم رو از دست ندید.
نظر منفی:
بازی های فیلم خوب هستند اما داستان واقعا کیفیت لازم رو نداره و نهایتا میتونست تبدیل به یک قسمت از یه سریال بشه نه یک فیلم سینمایی.

دیالوگ برگزیده:
دیمیتری: هر چیزی رو اگه با دقت کافی نگاه کنی میفهمی چطور باید سرقتش کنی.

جزئیات:
• مت اسلتون قبلا فیلم «عظیم» (2008) را ساخته است.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به فیلم

دروغ و سرقت

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این فیلم را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری