پیشتازمووی

اپ پیشتازمووی را نصب کنید!

نسخه اندروید

pishtazmovie.ir pwa

اپلیکیشن پیشتازمووی را به صفحه اصلی موبایل خود اضافه کنید.

1- در نوار پایین دکمه share را انتخاب کنید.

2- منوی بازشده را به سمت بالا و یا به سمت راست کشیده، سپس گزینه "Add to Home Screen" add-to-home-screen را انتخاب کنید.

3- در قسمت بالا "Add" را انتخاب کنید.


متوجه شدم

درباره انیمیشن Peter Rabbit 2: The Runaway

انیمیشن جذاب Peter Rabbit 2 را به صورت آنلاین به تماشا بنشینید!

بسیاری از موضوعاتی را که بشر نمی تواند به صورت مستقیم بیان کند و یا تاثیر آنها به این صورت چندان زیاد نیست در انیمیشن هایی مانند Peter Rabbit 2 گنجانده می شود. شاید درک مفهوم اصلی این انیمیشن های مفهومی برای کودکان زیاد راحت نباشد؛ اما به گونه ای جذاب طراحی می شوند تا بتوانند به خوبی نظر مخاطبان کودک و بزرگسال را به خود جلب کنند. دانلود انیمیشن Peter Rabbit 2 در هر سنی که هستید می تواند برای شما موضوعاتی جذاب و به روز را موشکافی کند که در دنیای بزرگسالان توانسته است تغییراتی ایجاد کند؛ اما ممکن است این تغییرات در زندگی حیوانات و یا حتی خود بشر به مرور زمان چندان مناسب نباشد.

رویدادها و عوامل انیمیشن پیتر خرگوشه 2: فراری

انیمیشن Peter Rabbit 2 در دنباله انیمیشن  پرطرفدار Peter Rabbit 2 ساخته شده است. هر چند نسخه قبل این انیمیشن دنیای کودکانه بیشتری داشت؛ ولی نسخه دوم آن را می‌توان گفت تقریباً برای افراد بزرگسال طراحی شده است تا زبان بسیاری از منتقدان و جامعه شناسانی باشد که دنیای امروزه را زیر سوال می‌برند.داستان مصور فیلم پیتر خرگوشه توسط یکی از بازیگران اصلی داستان طراحی شده است. 

این انیمیشن جذاب که با نویسندگی و کارگردانی ویل گلوک و پاتریک بورلی که از طنزپردازان و کارگردان خوش سابقه دنیای سینما است با کلیشه های فیلم های سرقتی در این فیلم طنز های را به نمایش می‌گذارد. این طنز سخن هایی را در خود دارد اما از جذابیت فیلم نمی کاهد. شوخی های کلامی که مخصوص پدر و مادرها هستند می‌تواند دنیای مخاطبان بزرگسال را هم کمی دچار تغییر کند. در این فیلم شخصیت های انیمیشنی را به خوبی با دنیای انسانها ادغام کرده اند. صداپیشگان حرفه ای مانند الیزابت دبیکی و مارگو رابی از با هنر پیشگی خوب خود جذابیت داستان را دو چندان کرده اند.

داستان انیمیشن Peter Rabbit 2

داستان انیمیشن Peter Rabbit 2 که در سال 2021 منتشر شده است با عروسی مک گرگور و بی شروع میشود مثل اینکه اینبار مک گرگور و موجوداتی  که در جنگل هستند یک توافق نامه را وضع کرده اند که حق استفاده از تمام محصولات بجز گوجه فرنگی ها را  دارند. در طی داستان به علت مشکوک شدن گرگور به پیتر او هم تصمیم می گیرد مانند یک شرور عمل کند... اما پیتر چه تصمیمی می گیرد؟! 

هرچند منتقدان این انیمیشن را برای سنین بالا مناسب می‌دانند و معتقدند باید انیمیشن کمی کودکانه تر ساخته می‌شد؛ اما بازهم دانلود انیمیشن توسط مخاطبان زیادی انجام گرفته است و استقبال زیادی از این انیمیشن شده است.

 

دانلود انیمیشن Peter Rabbit 2 با ترجمه زیرنویس

دانلود انیمیشن Peter Rabbit 2 برای کسانی که انیمیشن Peter Rabbit  را قبلا مشاهده کرده‌اند جذابیت بالایی دارد؛ زیرا تماشای آنلاین این فیلم ها در قالبی کودکانه روی روحیه بزرگسالان تاثیر مثبتی می گذارد. شما می توانید با کودک درونتان مسائل و مشکلاتی را بهتر بسنجید. دانلود انیمیشن Peter Rabbit 2 - 2021 با ترجمه زیر نویس برای کسانی که می خواهند همراه مخاطبان سراسر دنیا این انیمیشن جذاب را ببینندT آماده شده است تا با پیتر خرگوش جذاب همراه شوند. دانلود انیمیشن Peter Rabbit 2 یکی از جذاب ترین انیمیشن هاست که در کیفیت های مختلفی ارائه شده است. شما می توانید با دانلود انیمشن جذاب پیتر خرگوشه 2  یک روز تعطیل به همراه خانواده به تماشای این انیمیشن جذاب و پر محتوا بنشینید.

همچنین ببینید

دیدگاه و نظرات کاربران

loading

در حال بارگذاری دیدگاه ها

رای به انیمیشن

پیتر خرگوشه ۲: فراری

1 رای 2 رای 3 رای 4 رای 5 رای
ثبت
لوگو پیشتازمووی

شما نمیتوانید با اشتراک رایگان این انیمیشن را تماشا کنید.

برای تماشا می بایست اشتراک تهیه نمایید.

خرید اشتراک
اشتراک رایگان ایرانسلی ها در پیشتازمووی

اشتراک رایگان برای ایرانسلی‌ها

شما دیگر نیازی به خرید اشتراک پیشتازمووی ندارید اما در هنگام تماشای فیلم‌ها، هزینه حجم مصرفی اینترنت شما به صورت کامل محاسبه می‌شود، درصورتی که اشتراک پیشتازمووی داشته باشید حجم مصرفی شما نیم بها محاسبه خواهد شد.

متوجه شدم

فعالسازی قفل کودک

یک کد 4 رقمی در کادر زیر وارد نمایید:

ثبت
انصراف

غیر فعال کردن قفل کودک

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

خروج از بخش کودکان

رمز قفل کودک را وارد کنید:

ثبت
انصراف
کد قفل کودک را فراموش کرده ام.

فراموشی قفل کودک

کلمه عبور حساب کاربری را وارد کنید:

ثبت
انصراف

اشتراک گذاری